Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@18:57:05 GMT

محکومیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۱۵۹۲

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌ها اعلام کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از فدراسیون فوتبال، آرای صادره به شرح زیر است:

*با توجه به شکایت علی محمدی از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۷ میلیون و ۶۳۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*در پرونده شکایت، ولی خورسندی از عیسی آل کثیر (بازیکن باشگاه پرسپولیس)، آل کثیر با قطعیت دادنامه به پرداخت مبلغ ۵ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال بابت اصل حق کارگزاری به علاوه مبلغ ۸۴ میلیون و ۸۷۲ هزار ریال به عنوان خسارات قانونی به، ولی خورسندی محکوم شد.

*در پی شکایت سامان فرجام از باشگاه شهرداری بندرعباس، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۱۸۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و پرداخت مبلغ چهار میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*با توجه به شکایت محمد علی مردانی از باشگاه شهرداری تبریز (علم و ادب)، محکومیت خوانده به پرداخت هزینه دادرسی در حق خواهان به میزان ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال است. همچنین تسلیم و رونوشت رای اصلی بدون رونوشت این رای تصحیح ممنوع است و تصمیم کمیته وضعیت بازیکنان در قسمتی که مورد اشتباه نبوده در صورت قطعیت اجرا خواهد شد.

*در پرونده شکایت مهدی صدقیان از باشگاه شاهین بندرعامری، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواست و مبلغ ۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

آرای صادره تا ۷ روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود. برچسب ها: فدراسیون فوتبال ، باشگاه ، استقلال ، پرسپولیس

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال باشگاه استقلال پرسپولیس هزینه دادرسی در حق خواهان میلیون ریال بابت اصل فدراسیون فوتبال پرداخت مبلغ هزار ریال محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال شکایت باشگاه پرسپولیس از مهاجم استقلال را رد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، رای صادره به شرح زیر است:

 در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده ، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد. رأی صادره قطعی است.

دیگر خبرها

  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • محکومیت چهار میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در همدان
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • رد شکایت پرسپولیس از ۳ ستاره استقلال!