Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ایران به دنبال رفع تحریم‌ها و استفاده از فناوری‌های روز دنیاست، گفت: موضوع احیاء قراردادهای خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ قابل پیش‌بینی نیست.

رستم قاسمی در حاشیه مراسم معارفه رئیس سازمان هواپیمای کشوری درباره اینکه قرار است از 8 آذر مذاکرات برجام از سرگرفته شود، آیا به دنبال احیاء قراردادهای خرید هواپیما از ایرباس و بوئینگ هستید، اظهار کرد: این موضوع خیلی قابل پیش‌بینی نیست باید ببینیم برجام به کجا می‌رسد؟ اما جمهوری اسلامی ایران به دنبال رفع تحریم‌ها و استفاده از فناوری‌های روز دنیاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای قیمت بلیط هواپیما فردا جلسه‌ای با شرکت‌های هواپیمایی داریم، افزود: در دولت سیزدهم بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس تغییر نکرده است و هر چه بوده مربوط به قبل است.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه به دنبال کاهش قیمت بلیط هواپیما هستیم از اجرای هوشمند محدودیت‌های سفر از اول آذر امسال خبر داد و گفت: در حال بررسی مشکلات هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هستیم.

قاسمی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان ثبت‌نام مجردها بدون محدودیت سنی در نهضت ملی مسکن فراهم شده است، تصریح کرد: آخر هفته جاری جلسه شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود و در این باره تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

/تسنیم

تامین زمین ساخت مسکن در ۸۰۰ شهر /به دنبال کاهش قیمت بلیت هواپیما هستیم  

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۱۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سی و سومین نشست معاونان حمل و نقل و ترافیک مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: نهایی کردن قرارداد تأمین ۶۳۰ دستگاه واگن و افزایش آن به ۷۹۱ دستگاه، انعقاد قرارداد تأمین ۲ هزار دستگاه اتوبوس برقی و گازسوز، ۲۵ هزار دستگاه تاکسی و ۱۰ هزار دستگاه وَن برقی و ١۵۰ هزار دستگاه موتورسیکلت برقی از جمله اقدامات شهرداری تهران در راستای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت است.

وی گفت: هفته گذشته و بعد از حضور هیأت حمل و نقلی چین در تهران، قرارداد تأمین ۱۰ هزار دستگاه تاکسی برقی به ۲۵ هزار دستگاه افزایش یافت.

هرمزی تصریح کرد: شهرداری تهران برای انتقال تجربیات خود به کلان‌شهرهای کشور در زمینه تأمین واگن و وسایل حمل و نقل برقی آمادگی دارد.

کد خبر 6082386

دیگر خبرها

  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • اختصاص قطعه زمین مسکونی به زوج های جوان در سهند
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • کلید گرانی بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • قیمت بلیت هواپیما افزایش می‌یابد؟!
  • کلید افزایش قیمت بلیت هواپیما در دستان ستاد تنظیم بازار
  • با این ترفندها بلیط هواپیما استانبول را ارزان بخرید
  • دولت با حمایت از ساخت مردمی مسکن به دنبال تحقق شعار سال