Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام : ایبازی پابجی ساخت کدام کشور است ؟

بازی پابجی موبایل زیر مجموعه ای از شرکت bluehole است که شرکت PUBG Corporation  سازنده پابجی موبایل در کره جنوبی  نام دارد. این شرکت اولین کار خود را به اسم جینو گیمز حدود ۱۲ سال پیش آغاز کرده بود بعد به PUBG  Corporation تغییر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ دفتر عملیاتی کره جنوبی در چین- ژاپن -اروپا – و آمریکای شمالی ایجاد شده. هدف از ایجاد این دفاتر عملیاتی توسعه بازی پابجی به عنوان یک فرنچایز جهانی است. چانگهان کیم هم اکنون رییس این استودیو است. این استودیو روی ساخت بازی های  موبایلی رایگان تمرکز دارد.

معرفی کلی بازی

بازی پابجی در سال ۲۰۱۷ با بیش از ۳ میلیون کاربر آنلاین رکورد شکن شد و جز ۵ بازی از نظر تعداد بازیکن آنلاین در دنیا شد. این روز ها بازی های خیلی قوی تری پابجی موبایل رو به چالش کشیده و تلاش میکند از این بازی جلو بزند ولی همچنان پابجی در صدر جدول است. بازی پابجی به قدری هیجان انگیز است که شما با ساعت ها پلی کردن از این بازی خسته نمیشوید در این بازی بزرگترین مپ پابجی ارانگل نام دارد که این اسم با ترکیب اسم دختر سازنده بازی (ERYN) و (ANGEL) ایجاد شده.

کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل پس از پابجی جذاب ترین بازی شمرده میشود که توسط شرکت اکتیویژن ساخته شده است. در ابتدا این بازی برای پلتفرم های پلی استیشن و پی سی طراحی شد و بعد ها با توجه به حمایت های بیشتر نسخه موبایل نیز به وجود آمد.شرکت اکتیویژن با همکاری شرکت تنسنت ایدیو که نقش بسیار مهمی در ساخت بازی های آنلاین دیگر مانند پابجی – فورتنایت و موبایل لجند داشته کالاف دیوتی موبایل رو خلق کردند. بازی کالاف دیوتی موبایل چند بخش دارد شامل بخش مولتی بخش بتل رویال-کاستوم. در بخش مولتی افراد در گروه های پنج نفره با سطح و لول های مختل به مبارزه میپردازند و شرط پیروزی در این است که تیم بیشترین کیل را داشته باشد و پیروز شود. برای بازی کردن در قسمت بتل رویال باید به لول ۷ برسید که این بخش ظرفیت بیش از ۱۰۰ بازیکن را دارد که در گروه های تک نفره دو نفره و چهار نفره بازی میکنید.

سایت پلی استور

سایت پلی استور www.play-store.shop  در زمینه خرید و فروش اکانت های کلش آف کلنز – کلش رویال – براوال – کلن – پابجی – کالاف دیوتی موبایل فعالیت میکند. و بهترین منبع  خرید اکانت پابجی و حتی فروش محصولات شما در سرتاسر ایران میباشد این سایت دارای نماد اعتماد میباشد که شما عزیزان میتوانید با کمال اطمینان خاطر نسبط به خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل اقدام فرمایید. سایت پلی استور از سال ۱۳۹۸ شروع به فعالیت کرده و از همان ابتدای فعالیت خود مورد توجه پلیر های ایرانی به عنوان معتبر ترین سایت کلشی واقع شده و روزانه بالای ۵۰ معامله موفق در این زمینه داشته و دارای اعتبار مورد قبول در سطح کشور است به طوری که تا کنون افراد بسیار زیادی با اولین ورد خود به این سایت اولین آگهی فروش یا حتی خرید خود را انجام داده اند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کالاف دیوتی موبایل بازی پابجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند

به گزارش «تابناک» به نقل از اتاق اصناف ایران، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران با بیان آمار تسهیلات تولید موبایل در سال ۱۴۰۲ از اعمال دقت بیشتر در صدور مجوز تولید تلفن همراه خبر داد.

سیدحسین سادات حسینی درباره این خبر گفت: «در سال گذشته بیش از ۱۰۰ شرکت، درخواست خود را برای صدور مجوز تولید گوشی تلفن همراه ارائه کرده بودند که پس از طی مراحل مشخص شده، با دریافت برخی حمایت‌ها و سهیلات فعالیت خود را آغاز کردند.»

طبق توضیح او بعد از برگزاری جلساتی در وزارت صمت و وزارت ارتباطات بنا شده است که این دو وزارتخانه، شرکت‌های درخواست‌کننده را مورد بررسی و راستی آزمایی قرار دهند تا «مشخص شود امکانات و اعتبارات اختصاص‌یافته در جهت راه‌اندازی خط تولید و بهره‌برداری از آن استفاده شده یا خیر».

رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران با بیان این توضیحات گفت: «این راستی‌آزمایی‌ها، صدور مجوزهای جدید برای تولید تلفن همراه را مشمول دقت، بررسی‌ و زمان بیشتری می‌کند.»

تصمیم به راستی‌آزمایی شرکت‌های متقاضی تولید موبایل درحالی است که پیش از این تولید گوشی‌های تقلبی نوکیا در ایران جنجالی شده بود.

در جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ هم به «حمایت از تولید گوشی‌های هوشمند داخلی» اشاره شده است. در جدول برآورد اعتبارات ردیف‌های متفرقه سال ۱۴۰۳ برای این عنوان ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • جزییات فروش سهام استقلال و پرسپولیس اعلام شد
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت، برای تولید موبایل تسهیلات گرفتند
  • چرا قیمت میلگرد آجدار در سایت فروش آهن مختلف، متفاوت است؟