Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@07:27:15 GMT

بلیت هواپیما ارزان می شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۲۴۲۱

بلیت هواپیما ارزان می شود؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رستم قاسمی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوال ایسنا درباره قیمت بلیت هواپیما و اینکه چرا تکلیف آن روشن نمی شود اظهار کرد: فردا جلسه ای با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی داریم که در آن جلسه تکلیف قیمت بلیت هواپیما را روش خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا می کند یا خیر؟ گفت: در این جلسه به دنبال متقاعد کردن ایرلاین ها برای کاهش قیمت بلیت هواپیما هستیم.

احیای قرارداد با بوئینگ و ایرباس در انتظار نتیجه برجام

وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر برجام به نتیجه برسد آیا قرارداد با بوئینگ و ایرباس احیا خواهد شد یا خیر؟ گفت: این مسئله چندان مشخص نیست و نمی توان پیش بینی درباره آن کرد. چرا که باید ببینیم که برجام به کجا خواهد رسید؟ اما در حوزه هوایی و دیگر بخش ها جمهوری اسلامی ایران به دنبال رفع تحریم ها و استفاده از تکنولوژی روز خواهد بود.

قاسمی ادامه داد: هر کسی بتواند با ساز و کاری مناسب صنعت هوایی ایران را تقویت کند از آن استقبال  می کنیم.

باز شدن سامانه نهضت ملی مسکن برای مجردها پس از جلسه با رئیس جمهور

وی همچنین درباره ثبت نام مجردها در سامانه نهضت ملی مسکن گفت: آخر همین هفته شورای عالی مسکن جلسه ای با حضور رئیس جمهور خواهد داد و بعد از آن سامانه ای را برای ثبت نام مجردها باز می کنیم.

وزیر راه و شهرسازی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کنترل هوشمند کرونا و سفرها از ابتدای آذر ماه آغاز خواهد شد یا خیر؟ اظهار کرد: جلسات متعددی در این زمینه داشتیم و امیدواریم در آینده نزدیک بتوانیم کنترل هوشمند کرونا را در بخش های مختلف حمل و نقل مانند سفرها اجرا کنیم.

قاسمی همچنین در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: خیلی ها انتظار داشتند با شروع تحریم ها ایران دیگر پرنده ای نداشته باشد اما امروز بخش هوایی در حوزه داخلی و خارجی به خوبی کار می کند و توان و قابلیت ساخت بسیاری از تجهیزات را که به آن نیاز داریم دارد. صنعت هوایی به لحاظ تکنیکالی بودن نیازمند اقدامات موثرتر و توجه به دانش فنی داخلی است و باید ناوگان هوایی ایران تقویت شود.

وی عنوان کرد: حمل و نقل از مولفه های مهم در وزارت راه و شهرسازی است که در حوزه های زمینی، ریلی، دریایی و هوایی نیازمند اقدامات مهمی هستیم. چرا که با وجود ۱۴۰۰ کیلومتر راه آهن متاسفانه وضعیت صنعت ریلی ما مناسب نیست و در حوزه های اتصال به کوریدورهای بین المللی و ناوگان با مشکلاتی مواجه هستیم. همچنین در حوزه ناوگان زمینی و باری و مسافری نیز مشکلاتی داریم که می توان به بالا بودن متوسط عمر ناوگان اشاره کرد. البته جلسات متعددی در این زمینه با وزارتخانه های مرتبط مانند وزارت صنعت، معدن و تجارت داشته ایم تا بتوانیم ناوگان حمل و نقل کشور را در حوزه های مختلف نوسازی کنیم.

کد خبر 637533 برچسب‌ها هواپیما - بلیت رستم قاسمی - وزیر راه و شهرسازی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: هواپیما بلیت رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی قیمت بلیت هواپیما راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، 50 وکیل از 14 کشور در استانبول گرد هم آمدند و با برگزاری یک برنامه حقوقی برای آزادی فلسطین، خواستار اقدام در مقیاس بین‌المللی شدند.
 
این وکلا اظهار داشتند که مبارزه فردی علیه یک قدرت جهانی کافی نیست و باید در سطح بین‌المللی اقدام کرد.
 
ناوگان آزادی نیز در دستور کار استدر استانبول برگزار شد
انس قافادار، وکیل دادگستری با ارائه اطلاعاتی درباره هدف گردهمایی وکلا گفت: این روند با تمام واقعیت به ما نشان داده است که مبارزه فردی با یک قدرت جهانی ناکافی است. 

وی افزود:  در این کارگاه، روش‌های لازم برای مبارزه حقوقی در مقیاس جهانی را تعیین کردیم و وکلایی که داده‌های این حوزه را جمع‌آوری کردند و وکلایی که در برنامه‌های بین‌المللی تجربه دارندرا به منظور تقویت استراتژی‌های حقوقی و هماهنگی تلاش‌های حقوقی جهانی گرد هم آوردیم. یکی از دستور کارهای این کارگاه، آماده شدن ناوگان آزادی برای حرکت بود. روش‌های قانونی برای مقابله با مداخله احتمالی در ناوگان آزادی مشخص شده است.
 
مبارزه سازمان یافته و قوی
لامیا دیک، وکیل در نیویورک و بنیانگذار کمیسیون حقوقی PAL، که اصالتا فلسطینی و اهل کرانه باختری است، گفت که آنها روزهای سختی را سپری می‌کنند، اما امیدوارند.

دیک ادامه داد: «در حال حاضر، رویه حقوقی بین‌المللی در ناامیدی کامل است. پروژه صهيونيستي با حمايت اروپا و آمريكا نه تنها فلسطينيان را در سرتاسر جهان پراكنده كرد، بلكه آنها را در نااميدي حقوقي فرو برد. آنچه ما باید انجام دهیم یک مبارزه قانونی منسجم، سازمان یافته و قوی است. ما همچنین روی ناوگان آزادی کار می‌کنیم. ما در حال آماده کردن هیئتی در این زمینه هستیم. ما در ژنو و مقابل ساختمان سازمان ملل فعالیت‌های خود را انجام خواهیم داد.

 

دیگر خبرها

  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • ماجرای خودروی شراکتی دکتر معتمدی و دکتر مرندی و خرید بلیت قسطی هواپیما
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حذف واسطه‌های فروش بلیت هواپیما؟
  • واسطه‌های فروش بلیت هواپیما در شرکت هواپیمایی ایران حذف شده‌اند
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در شهرکرد
  • جابه‌جایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی