Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:31:57 GMT

عاملان تیراندازی شب گذشته ورامین دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۲۴۹۳

عاملان تیراندازی شب گذشته ورامین دستگیر شدند

سرهنگ جعفر شمس بیرانوند روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام شب گذشته (شنبه شب) مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ شهرستان ورامین مبنی بر وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی و تیراندازی با سلاح ساچمه‌ایی در محدوده میدان پلیس ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: در جریان این نزاع و تیراندازی سه نفر مجروح شده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با سرعت عمل پلیس و حضور به موقع در محل وقوع این نزاع، یک از متهمان شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات تخصصی برای شناسایی سایر متهمان آغاز گردید
بیرانوند تصریح کرد : با تحقیقات صورت گرفته، هویت سایر متهمان برای ماموران محرز شد و هماهنگی‌های به عمل آمده با مقام قضای و در کمتر از هشت ساعت از وقوع این نزاع، ۵ نفر از عوامل درگیر در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهمان علت ارتکاب جرم  را اختلافات قبلی و شخصی عنوان کردند.
وی اظهار داشت: تحقیقات تکمیلی برای کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی همچنان ادامه دارد.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی با اقتدار تمام و به شدت با افرادی که قصد ایجاد ناامنی و رعب و وحشت بین مردم را داشته برخورد قاطع وقانونی می کند و ضمن تقدیر از حمایت همه‌جانبه دستگاه قضایی، خواستار اشد مجازات برای این افراد شد.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

برچسب‌ها نزاع خیابانی سلاح گرم ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نزاع خیابانی سلاح گرم ورامین نزاع خیابانی سلاح گرم ورامین فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند

 سرهنگ حسین باباپور  اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلوو ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • زورگیران دهه هشتادی دستگیر شدند | قمه ۶۰ سانتیمتری زورگیران را ببینید
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • عاملان مرگ پرندگان زنبورخوار در ارسنجان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • بازداشت عاملان جنایت در برج ۲۰ طبقه مسکونی
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند