Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@21:36:57 GMT

سولدو، برانکوی تراکتور می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۲۶۹۳

سولدو، برانکوی تراکتور می‌شود؟

سرخپوشان تبریزی در حالی سرمربی جدید خود را استخدام کردند که محمدرضا زنوزی امیدواری ویژه ای به بهبود شرایط تراکتور با این سرمربی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی جدید تراکتور شب گذشته وارد تبریز شد و امروز از امکانات باشگاه تبریزی بازدید کرد. او در شرایطی وارد تبریز شده که سرخپوشان آذربایجان در هفته‌های نخست با هدایت فیروز کریمی عملکرد خوبی نداشتند و در حالی که انتظار می‌رفت یک سرمربی داخلی جایگزین کریمی شود، با تاکید زنوزی سرمربی خارجی برای این تیم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سولدو اگرچه در سالهای اخیر کم‌کار بوده اما تجاربی ویژه از کار در تیمهای بزرگ دارد. او به عنوان فوتبالیست 10 سال پیراهن اشتوتگارت را برتن داشت و سالها در مقابل بایرن مونیخ و در سطح اول لیگ آلمان به میدان رفت.

نکته جالب درباره سرمربی جدید تراکتور این است که او شاگرد مربیانی چون یوآخیم لو، متیاس سامر، فلیکس ماگات و... بوده و به نوعی در سالهای طلایی اشتوتگارت پیراهن این تیم را برتن داشته است. زوونیمیر سولدو همچنین با هدایت یوآخیم لو موفق شد تا آستانه قهرمانی جام برندگان اروپا پیش برود.

 

سولدو در فصول پایانی بازی با پیراهن اشتوتگارت، بازوبند کاپیتانی این تیم را در دست داشت.

 

 

در عرصه ملی، سولدو 61 بار پیراهن تیم ملی کرواسی را پوشید و به همراه میروسلاو بلاژویچ و برانکو ایوانکوویچ، مقام سوم جام جهانی 1998 را به دست آورد. به عبارتی او علاوه بر کار کردن با مربی قهرمان جهان (یوآخیم لو) زیر نظر سه مربی که بعدا به ایران آمدند هم فوتبال بازی کرده تا تجربه های ویژه ای را به دست بیاورد.

نکته جالب اینکه سولدو در اولین تجربه مربیگری، جانشین برانکو ایوانکوویچ شد و توانست دیناموزاگرب را در همان فصل به عنوان قهرمانی لیگ برتر کرواسی برساند و از همین مسیر راهی کلن آلمان شود.

 

تصویری از جدال زیدان و سولدو؛ سرمربی جدید تراکتور

 

او در حالی به تراکتور آمده که علاوه بر نیروی جوانی، همین تجربه کار موفقیت آمیز در یک تیم پس از گرفتن هدایت تیم در میانه فصل را دارد که می‌تواند در تبریز به او کمک کند.

همچنین بازی در جام جهانی، بوندسلیگا و کار کردن با مربیان بزرگ و تیمهای پرطرفدار، این سرمربی کروات را در شرایطی که قرار داده که وی بتواند فردی شایسته برای سرمربیگری تیم پرطرفدار تراکتور باشد.

 

 

سرمربی جدید تراکتور سابقه کار در بوندسلیگا (کلن) را دارد.

 

در سالهای گذشته مربیان کروات، موفقیتهای بزرگی را در فوتبال ایران رقم زدند که آخرین آن به برانکو ایوانکوویچ بازمی‌گردد که پرسپولیس بحران زده را به تیمی قدرتمند در سطح اول فوتبال آسیا تبدیل کرد و حالا پرسش جدی این است که آیا سولدو می‌تواند این نقش را در تراکتور ایفا کند؟

 

 

زمانی که سولدو سرمربی آدمیرا واکر اتریش بود، امیر شاپورزاده به عنوان مدیرورزشی در این تیم فعالیت داشت.

تراکتور زوونیمیر سولدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتور سرمربی جدید تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

سرمربی موقت تراکتور تبریز از کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران جدا شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، حمید مطهری شب گذشته (سه‌شنبه) پس از توافق با مدیران باشگاه تراکتور تبریز، به‌عنوان سرمربی موقت تیم فوتبال این باشگاه تا پایان فصل منصوب شد.

مطهری که از اردیبهشت 1402 روی نیمکت تیم ملی نشست و در جام ملت‌های آسیا 2023 نیز در جمع دستیاران امیر قلعه‌نویی قرار داشت، به همکاری خود با این تیم پایان داده است.

مطهری سرمربی موقت تراکتور شد

سرمربی موقت تراکتور سابقه سرمربیگری نساجی مازندران را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • معارفه دستیار اول سرمربی بعدی تراکتور بدون نفر اصلی!
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • مطهری سرمربی موقت تراکتور شد
  • ادعای عجیب: یورگن کلینزمن، گزینه تراکتور!