Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "حسین فضلی" روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ماهانه حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه مرغ گوشتی در استان همدان تولید می شود، افزود: قیمت هر کیلو تخم مرغ تحویلی مرغداری ۱۸ هزار و ۸۰۰ تومان تعیین شده است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت عرضه تخم مرغ به صورت عمده هر کیلوگرم ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان و برای مصرف کننده نیز ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به وضعیت کشتارگاههای استان همدان اشاره کرد و افزود: پراکنش کشتارگاه در استان متناسب نیست و از چهار واحد کشتارگاهی فعال، سه واحد در جنوب استان و یک واحد در شهرستان تویسرکان است.

مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به فعالیت یک واحد کشتارگاه در شهرستان بهار اشاره کرد و ادامه داد: ۲ واحد کشتارگاهی در شهرستان های رزن و اسد آباد در حال ساخت است که در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی اظهار داشت: احداث بزرگترین واحد مرغ تخم‌گذار خاورمیانه نیز به عنوان اولین زنجیره تولید و عرضه استان همدان در شهر قهاوند کلنگ زنی شده است.

فضلی گفت: این واحد شامل ۸۰۰ هزار مرغ تخم‌گذار، ۳۰۰هزار مرغ پولت، ۵۰ هزار مرغ مادر تخم‌گذار و کارخانه جوجه‌کشی، فرآوری پوکه تخم‌مرغ، کود خشک‌کنی و تخم مرغ پاستوریزه  است.

مدیر توسعه و بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: دو طرح دیگر زنجیره تولید مرغ تخم گذار استان برای اجرا با ظرفیت ۴۰۰ هزار قطعه در شهرستان بهار و ۳۰۰ هزار قطعه در ملایر تعریف شده است.

برچسب‌ها سازمان جهادکشاورزی استان همدان شهر همدان کشاورزی تخم مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان جهادکشاورزی استان همدان شهر همدان کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان همدان شهر همدان کشاورزی تخم مرغ ستاد تنظیم بازار استان همدان تخم گذار تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید

با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ظرفیت تولید محصول پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال کاری ۱۴۰۳، در کم‌تر از دوماه به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید. - اخبار بازار -

ایکوپرس- گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه را از 400 دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به 700 دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.

این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار امسال صورت گرفته است.

به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۵۰ تن زباله روزانه در ایام پیک مسافری در آستارا تولید می شود
  • بازدید روزانه ۱۵ هزار نفر مسافر و گردشگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان مهریز
  • روزانه یک میلیارد وعده غذایی در جهان دور ریخته می‌شود
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پژو پارس در سال جدید
  • برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه پارس در سال جدید
  • کاهش نرخ بیکاری در شهرستان گلپایگان
  • روزانه ۱۵۰ تن زباله در آستارا تولید می‌شود
  • تولید آب در بوشهر برای گردشگران نوروزی افزایش یافت
  • کارآفرینی و سرمایه‌گذاری زودبازده در گلخانه ها
  • رشد اقتصاد در گرو اعتماد به سرمایه‌گذار بخش خصوصی است