Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-18@08:19:32 GMT

قشم 2 بار لرزید/ زلزله 6.4 ریشتری در جنوب ایران

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۱۷۸

قشم 2 بار لرزید/ زلزله 6.4 ریشتری در جنوب ایران

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، لحظاتی قبل زمین لرزه استان هرمزگان را لرزاند.

این زلزله با قدرت 6.4 ریشتر به مرکزیت لافت و در عمق ۱۸ کیلومتری زمین در مناطقی از استان بوشهر، کرمان و جنوب استان فارس نیز احساس شده است.

 

 

ولی پور رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با اشاره به زلزله در منطقه هرمزگان گفت: کانون زلزله در جزیره قشم و منطقه لافت در عمق 18 کیلومتری زمین بود که هم اکنون در حال بررسی و جمع بندی خسارات وارده هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعبه هلال احمر در جزیره قشم به محل زلزله اعزام شده اند و در کرمان نیز گروه های امدادی مشغول فعالیت هستند.

مهرداد حسن زاده مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با بیان اینکه، ارتباط تلفنی و اینترنتی دچار اختلال شده، گفت: ۳ تیم ارزیاب به لافت اعزام شده اند و تیم های امدادی به آماده باش درآمده اند.

دو زلزله، یکی 6.4 دومی 6.3

دو زلزله پشت سرهم با فاصله ۱ دقیقه جنوب ایران به مرکز بندرعباس را لرزاند!

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: استان هرمزگان زلزله بندرعباس زمین لرزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه پرسپولیس به‌زودی تحت مالکیت چند بانک قرار خواهد گرفت تا بتواند مدارک خود را در جهت حرفه‌ای‌سازی تکمیل کند. در این میان بحث اینکه مالکیت باشگاه به صورت کنسرسیوم و با همکاری ۴ یا ۶ بانک خواهد بود، تقریبا قطعی شده است. اگرچه بانک شهر قرار است بیشترین سهام را در پرسپولیس داشته باشد اما این بدان معنا نیست که تصمیمات کلان این باشگاه برعهده مدیران این بانک خواهد بود، بلکه کنسرسیوم تشکیل شده به‌عنوان یک شرکت، احتمالا باشگاه پرسپولیس را زیر پوشش خود خواهد گرفت.

اگر قرار باشد این کنسرسیوم به معنای واقعی باشگاه‌داری کند، آن وقت حتی ممکن است ساختمان باشگاه با همه تشکیلات آن عوض شده و پرسپولیس با تشکیلات بهتر و کامل‌تری به حیاتش ادامه دهد. در غیر این صورت این باشگاه با همین مدیریت و نهایتا یکی دو تغییر در هیات‌مدیره‌ به کارش ادامه خواهد داد.  

دیگر خبرها

  • زلزله چند ریشتری در پرسپولیس؛ خداحافظ آقای درویش
  • وقوع زلزله ۴.۸ ریشتری در استان سیستان‌وبلوچستان
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌
  • زلزله ۴ و ۸ دهم ریشتری در مسجد حضرت ابوالفضل
  • زلزله ۴.۸ ریشتری در سیستان و بلوچستان
  • زلزله ۴.۸ ریشتری سیستان و بلوچستان را لرزاند
  • زلزله ۳.۹ ریشتری در حوالی مجن شاهرود
  • ثبت زلزله شاخص در شهداد کرمان / رخداد ۱۰۵ زمین‌لرزه طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۹ ریشتری حوالی مجن شاهرود رخ داد
  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند