Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:42:41 GMT

معادلات پیچیده مقدماتی اروپا اینطور حل می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۶۱۲

معادلات پیچیده مقدماتی اروپا اینطور حل می‌شوند؟

رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به مراحل حساس خود رسیده و تاکنون پنج کشور حضورشان در قطر را قطعی کرده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه این مطلب به دیدارهایی پرداخته ایم که طی ساعات و روزهای آینده برگزار می‌شود و در مسیر جام جهانی از اهمیت زیادی برخوردار هستند؛ دیدارهایی که نتیجه آن عملکرد چندین سال یک تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

*پرتغال – صربستان؛ گروه A، 23 آبان ( 14 نوامبر)؛ ساعت 23:15
 یکی از حساس‌ترین رقابت‌های مقدماتی جام جهانی امشب در ورزشگاه استادیو دا لوز در شهر لیسبون به میزبان پرتغال مقابل صربستان از ساعت 23:15 دقیقه برگزار خواهد شد؛ دیداری که تساوی در آن می‎‌تواند رای به صعود پرتغال بدهد و پیروزی صربستان این تیم را راهی مرحله نهایی جام جهانی در قطر خواهد کرد و در این صورت پرتغال باید به عنوان تیم دوم راهی مرحله پلی آف شود. این دو تیم در گروه اول رقابت های مقدماتی جام جهانی در اروپا حضور دارند.

 

 

*اسپانیا – سوئد؛ گروه B؛ 23 آبان ماه (14 نوامبر)؛ ساعت 23:15
در این مسابقه اسپانیا برای صعود به یک مساوی نیاز دارد ولی سوئد برای اینکه به قطر برسد، چاره ای جز شکست حریف قدرتمند خود یعنی اسپانیا ندارد.

 

 

*کرواسی – روسیه؛ گروه H؛ 23 آبان ماه (14 نوامبر)؛ ساعت 23:15
در این مسابقه کرواسی که میزبان است، چاره ای جز شکست روسیه ندارد و در مقابل روسیه با کسب یک تساوی بیرون از خانه می‌تواند به جام جهانی قطر راه پیدا کند.

 

 

*ایرلند شمالی - ایتالیا یا سوئیس – بلغارستان؛ گروه C؛ 23 آبان (14 نوامبر)؛ ساعت 23:15  
در این گروه با توجه به فشردگی حالت های مختلفی می‌تواند رخ بدهد که در ادامه مرور می‌کنیم:
-اگر در بازی پایانی ایتالیا و سوئیس نتایج یکسانی به دست بیاورند، یعنی مقابل ایرلند شمالی و بلغارستان شکست بخورند، این ایتالیا خواهد بود که به قطر می‌رسد.
-اگر ایتالیا برنده دیدار خود باشد و سوئیس به تساوی دست پیدا کند، این ایتالیا خواهد بود که به دور بعدی مسابقات می رسد و برعکس اگر ایتالیا مساوی کند و سوئیس برنده دیدار با بلغارستان باشد، این سوئیسی ها هستند که جشن صعود می‌گیرند.
-با توجه به اینکه ایتالیا تفاضل 2+ نسبت به سوئیس دارد، اگر ایتالیا با نتیجه یک بر صفر ایرلند شمالی را شکست دهد و سوئیس با نتیجه 3 بر صفر موفق به شکست بلغارستان شود، همه چیز در این گروه یکی خواهد شد.
-در صورتی که همه چیز میان سوئیس و ایتالیا مساوی شود، به بازی رو در روی دو تیم نگاه خواهد شد و در این حالت چون بازی انجام شده در ایتالیا با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرده و بازی در کشور سوئیس با تساوی بدون گل، این سوئیسی ها خواهند بود که با توجه به قانون گل زده در خانه حریف، به عنوان تیم اول به قطر راه پیدا خواهند کرد.

 

 

*سن مارینو-انگلستان؛ گروه I؛ 24 آبان ماه ( 15 نوامبر)؛ ساعت 23:15
-انگلیس با تساوی مقابل سن مارینو به جام جهانی قطر می‌رسد.
-در شرایطی لهستان می‌تواند به عنوان تیم اول بالاتر از انگلیس به قطر برسد که سن مارینو موفق به شکست سه‌‍شیرها شود و در سوی مقابل لهستان در خانه باید با تفاضل گل +5 مجارستان را شکست دهد که واقعا شبیه به یک اتفاق امکان ناپذیر به نظر می آید.

 

 

*هلند و نروژ – مونته نگرو - ترکیه؛ گروه G؛ 26 آبان ماه (16 نوامبر)
این یکی از پیچیده‌ترین گروه‌های مقدماتی جام جهانی به شمار می‌رود که رقابت بسیار فشرده‌ای میان کشورهای مختلف در آن برقرار است:
-هلند که غایب بزرگ جام جهانی روسیه بود، با پیروزی مقابل نروژ به جام جهانی راه خواهد یافت. حتی تساوی هم با توجه به تفاضل 23+ که آنها در مقابل ترکیه با 10+ دارند، حکم به صعود مستقیم آنها به جام جهانی خواهد داد.
-ترکیه در این گروه در حالی صعود خواهد کرد که دیدار هلند در خانه مقابل نروژ به تساوی دست پیدا کند و خودشان در خارج از خانه مقابل مونته نگرو به پیروزی برسند.
-ترکیه در چند حالت دیگر هم می‌تواند به عنوان تیم اول از گروه هفتم اروپا صعود کند و آن هم اینکه در بازی خارج از خانه موفق به شکست مونته نگرو شوند و نروژ هم با یکی از نتایجی که در ادامه می‌بینید، موفق به شکست هلند شود ( 2/1& 1/0 ؛ 4/2 & 2/0).


-نروژ در شرایطی در این گروه به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد که خودش در خارج از خانه موفق به شکست نروژ شود و در سوی دیگر هم تیم ملی فوتبال ترکیه مقابل مونته نگرو ببازد یا مساوی به دست بیاورد.
-نروژ همچنین در این شرایط هم صعود خواهد کرد: اگر آنها بتوانند به عنوان مثال با نتیجه 3/0 یا 4/1 هلند را در خانه‌اش شکست دهند و ترکیه هم به عنوان مثال با نتیجه 1/0 موفق به شکست مونته نگرو شود، این نروژ خواهد بود که تیم اول و صعود کننده از این گروه بسیار دشوار و پیچیده لقب خواهد گرفت.

 

 

 

تاکنون تیم های دانمارک، آلمان، بلژیک و فرانسه از قاره اروپا حضورشان در جام جهانی قطر تضمین شده است و دیگر تیم هم به استثنای میزبان برزیلی ها هستند.تاکنون تیم های دانمارک، آلمان، بلژیک و فرانسه از قاره اروپا حضورشان در جام جهانی قطر تضمین شده است و دیگر تیم هم به استثنای میزبان برزیلی ها هستند.

جام جهانی 2022 قطر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: جام جهانی 2022 قطر مقدماتی جام جهانی عنوان تیم اول جام جهانی قطر جام جهانی موفق به شکست مونته نگرو 14 نوامبر آبان ماه ساعت 23 15 23 آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی مرحله اول کاپ جهانی شانگهای مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی تیراندازی با کمان در مرحله مقدماتی در شانگهای چین برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند.

آغاز اردوی کمانداران اعزامی به مسابقات کاپ جهانی

 

فائز محمدی در مسابقات ریکرو با امتیاز  675 در رده بیست و یکم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ترکیه می‌رود.

رضا شبانی در مسابقات ریکرو با امتیاز  672 در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از اسلوونی می‌رود.

محمدحسین گلشنی در مسابقات ریکرو با امتیاز  670 در رده بیست و نهم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از جزیره ویرجین می‌رود.

صادق اشرفی در مسابقات ریکرو با امتیاز  660در رده پنجاه و هفتم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از آلمان می‌رود.

مبینا فلاح در مسابقات ریکرو با امتیاز  562 در رده سی و دوم قرار گرفت. روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از قزاقستان می‌رود.

یسنا پورماهانی در مسابقات ریکرو با امتیاز  646 در رده چهل و چهارم قرار گرفت. وی روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف کمانداری از ژاپن می‌رود.

حوریه حاجی حسینی در مسابقات ریکرو با امتیاز  628 در رده هفتاد و سوم ایستاد. وی از صعود به دور حذفی بازماند.

تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی با امتیاز 2017 در رده هشتم قرار گرفت و فردا پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف برنده تیم‌های برزیل و آمریکا می‌رود.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی با امتیاز 1926 در رده شانزدهم قرار گرفت و فردا در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان می‌رود.

تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب مبینا فلاح و فائز محمدی با امتیاز 1327 در رده پانزدهم ایستاد و روز جمعه در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف تیم هلند می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سکوت ستاره معصومی همسر سابق مهدی قایدی شکست، اما ماجرا پیچیده‌تر شد!
  • عیدیان راهی فینال شد
  • نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • معادلات جالب برای سردار آزمون در ایتالیا
  • تخریب کلامی ستاره جهانی ورزش ایران | اول چند مسابقه قهرمان شو بعد اینطور حرف بزن!
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • اعلام ساعت دو دیدار تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی
  • اعلام زمان دو دیدار بعدی شاگردان قلعه‌نویی
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد