Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:15:40 GMT

اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن در ارومیه آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۳۷۲۴

اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن در ارومیه آغاز شد

اکبر قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اردوی تیم ملی هاکی داخل سالن با حضور ۲۱ بازیکن در سالن ورزشی مجتمع شهید رجایی در حال برگزاری است و تا سی ام آبان ماه ادامه خواهد داشت.

وی گفت: در این اردو پنج بازیکن به نام های "وحید صمدی"، "محمد اثنی عشری"، "رضا عبادیفر"، "رضا نوروززاده" و "پیام لشکری" از آذربایجان‌غربی نیز حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات هاکی آذربایجان‌غربی ادامه داد: نفرات دعوت شده زیر نظر رجب نورانی سرمربی تیم ملی به تمرین می پردازند.

وی با اشاره به برگزاری سه اردو تاکنون در شهرهای تهران و یزد گفت: تیم ملی یک یا 2 اردوی دیگر تا قبل از اعزام به این مسابقه ها برگزار خواهد کرد تا در نهایت ۱۲ بازیکن منتخب توسط سرمربی تیم ملی انتخاب و به این مسابقه های اعزام شوند.

سجاد ممی زاده و مهدی شاهرخی از آذربایجان‌شرقی، وحید صمدی، محمد اثنی عشری، رضا عبادیفر، رضا نوروززاده و پیام لشگری از آذربایجان‌غربی، یعقوب بهرامی، میثم علی حسینی و محمد کریمی از لرستان نیما حیدری از کهگیلویه و بویراحمد، میعاد کرامتی و مسعود مراتی از همدان داریوش دوست محمدی و حمید نورانیان از سمنان آرمین باباییان، نوید طاهری راد و  محمد قریشی از گلستان ساسان حاتمی نژاد از ایلام امیرمهدی میرزاخانی از مرکزی و محسن بهلولی از کرمانشاه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

تیم ملی هاکی داخل سالن ایران با تیم های آلمان، هلند، بلژیک، نامیبیا و آمریکا در گروه دوم رقابت های جام جهانی بلژیک هم گروه است.

برچسب‌ها فدراسیون هاکی اردوی تیم ملی آذربایجان غربی ارومیه اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون هاکی اردوی تیم ملی آذربایجان غربی فدراسیون هاکی اردوی تیم ملی آذربایجان غربی ارومیه اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی آذربایجان غربی اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دکتر «علی مطهرى» در گفتگو با خبرنگاران در رابطه با عملکرد مجموعه تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى در بخش فضاهاى ورزشى، گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهاى ورزشى آغاز و این مهم به طور جدى در استان آذربایجان‌غربى پیگیرى شده است.

وى افزود: در طى دولت مردمى سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهاى ورزشى استان آذربایجان‌غربى اضافه شده است.

مطهرى در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشى در طى دو سال اخیر به فضاهاى ورزش دانش آموزى استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن‌هاى ورزشى مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى به ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌غربى، به اجراى طرح شهید سلیمانى در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجراى طرح شهید سلیمانى در کشور یک تحول بزرگ در موضوع فضاهاى ورزشى اتفاق افتاده که استان آذربایجان‌غربى یکى از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهرى گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنى، یک زمین چمن طبیعى و یک زورخانه دانش آموزى طى دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشى تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازى سالن‌هاى ورزشى صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • دعوت از ٧ والیبالیست ناشنوای آذربایجان غربی به اردوی تیم ملی
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • افزایش ۲ برابری سرانه ورزشی آذربایجان‌غربی در دولت سیزدهم
  • فضای ورزش آذربایجان غربی به ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد
  • فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان‌غربی ١٠٧ هزار مترمربع افزایش یافته است