Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق خدادادی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای اجرا طرح کارت ملی هوشمند در استان کرمانشاه تاکنون یک میلیون و۶۵۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند.

وی افزود: از میان افرادی که ثبت نام و درخواست خود را انجام داده‌اند تاکنون یک میلیون و۳۶۱ هزار و ۹۹ نفر کارت ملی هوشمند خود را تحویل گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری ۵۱ هزار نفر از مردم استان کرمانشاه که ثبت نام خود را تکمیل کردند کارت ملی هوشمند به آن‌ها تحویل داده شده است.

خدادادی بیان کرد: آن دسته از افرادی که کارت ملی هوشمند آنها مفقود شده می‌توانند جهت گرفتن کارت المثنی به اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

وی با اشاره به فعالیت سه مرکز ثبت احوال شهر کرمانشاه برای ثبت درخواست دریافت کارت ملی هوشمند، گفت: فرهنگیان فاز ۲، خیابان دارایی و خیابان سی متری، آدرس سه مرکزی است که اداره ثبت احوال در این محلات در حال خدمت رسانی به مردم است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: برای گرفتن کارت ملی هوشمند باید شناسنامه سالم و دارای مهر بوده تا اسکن مدارک به خوبی صورت گیرد.

کد خبر 5351008

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه ثبت احوال کرمانشاه سازمان ثبت احوال کارت ملی هوشمند کارت ملی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا زلزله بارش برف کرمانشاه واکسن کرونا اردبیل گرگان عکس استانها سانحه تصادف بارش باران شیوع کرونا کارت ملی هوشمند استان کرمانشاه ثبت احوال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است

مهدی پارسیبا بیان اینکه ارتقای مسیر زاهدان - بیرجند به بزرگراه علاوه بر کاهش تصادفات، توسعه اقتصادی و گردشگردی سیستان و بلوچستان را به همراه دارد، گفت: این اداره کل تلاش دارد تا پایان سالجاری با تکمیل و بهره برداری از ۲۵ کیلومتر باند دوم در دست ساخت در این مسیر، زاهدان را به صورت بزرگراه به سفید آبه متصل کند.

وی با بیان اینکه برای ساخت هر یک کیلومتر بزرگراه در این استان به اعتباری حدود ۳۵۰ میلیارد ریال نیاز است که این موضوع می‌طلبد تا اعتبارات بیشتری برای اجرای طرح‌های راه‌سازی به استان تخصیص داده شود، افزود: برای محقق شدن اهداف پیش بینی شده سالجاری در این مسیر مهم استان باید بیش از ۲۰۰ پل و آبرو در مسیر ساخته شود چرا که به دلیل موقعیت جغرافیایی منطقه بنا بر ضرورت در سال‌های گذشته نیز ساخت این پل‌ها با تعداد کمتر یا بیشتر در دستور کار قرار داشت.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در چهار سال اخیر ۵۳ کیلومتر بزرگراه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد ریال در مسیر زاهدان - بیرجند به بهره برداری رسیده و همچنان تعداد سه کارگاه با ایجاد اشتغال برای ۳۵۰ نفر در حال انجام تعهدات سالجاری این اداره کل در این مسیر هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نصب سه هزار و ۲۰۰ دستگاه کنتور هوشمند روی چاه‌های آب
  • ۳۲۰۰ کنتور هوشمند روی چاه‌های آب در کرمانشاه نصب‌ شد
  • رد ۱۶۰۰ درخواست مجوز صیادی بدون اعلام دلیل
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در استان
  • صدور کارت برای بیش از ۱۹ هزار کنکوری در کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ۵۱ هزار درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی ثبت شد
  • ثبت ۱۰۰۰ درخواست صدور مجوز الکترونیکی در استان مرکزی
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است