Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، اسماعیل رستگار فرماندار لامرد گفت: با دستور ویژه استاندار فارس مبنی بر آماده باش شهرستان‌های جنوبی استان فارس برای کمک به هم وطنان عزیز در استان هرمزگان گروه‌های امدادی، دستگاه‌های خدماتی و شرکت‌های صنعتی مستقر در شهرستان لامرد همه امکانات خود را برای کمک به مردم عزیز و زلزله زدگان در استان هرمزگان بسیج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از عصر امروز و پس از وقوع زلزله ۶ و ۴ دهم ریشتری در لافت استان هرمزگان پنج گروه امدادی از هلال احمر شهرستان لامرد به حالت آماده باش در آمدند تا درصورت اعلام ستاد بحران استان هرمزگان به مناطق زلزله زده اعزام شوند.

فرماندار شهرستان لامرد گفت: زلزله اخیر استان هرمزگان در شهرستان لامرد نیز احساس شد که خوشبختانه هیچگونه خسارتی به همراه نداشته است.

قادری رییس هلال احمر شهرستان لامرد گفت: در پی وقوع ۶ و ۴ دهم ریشتری در لافت استان هرمزگان، اولین محموله کمک‌های امدادی از شهرستان لامرد پس از بارگیری در فرودگاه بین المللی شهدای لامرد در حال ارسال به منطقه زلزله زده در هرمزگان است.

او افزود: با توجه به اعلام ستاد مدیریت بحران استان فارس پنج گروه امداد و نجات از شهرستان لامرد همچنان در آماده باش کامل هستند تا در صورت نیاز به مناطق زلزله زده در هرمزگان اعزام شوند.

رییس هلال احمر لامرد گفت: ستاد بحران شهرستان، اداره راه و شهرسازی، شهرداری و سالکو در بارگیری و ارسال محموله‌های امدادی با هلال احمر شهرستان همکاری دارند.

آماده باش پایگاه‌های اورژانس لارستان

محمد صباغی رییس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان گفت: به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان و اعلام آماده باش مرکز فرماندهی عملیات و بحران وزارت بهداشت (EOC)، کلیه پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی لارستان آماده باش کامل هستند.

او افزود: یک تیم عملیات ویژه به همراه یک دستگاه آمبولانس آماده اعزام به مناطق زلزله زده در استان هرمزگان هستند که به زودی اعزام خواهند شد.

بنا بر اعلام مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران، زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۴ ریشتر در عمق ۱۸ کیلومتری زمین لافت قشم استان هرمزگان را لرزاند که این زمین لرزه در لارستان نیز احساس شد.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرماندار لامرد ارسال کمک های مردمی مناطق زلزله زده هرمزگان مناطق زلزله زده استان هرمزگان شهرستان لامرد آماده باش لامرد گفت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)

حضور مهدی پاشازاده و دانش آموزان ممتاز روستای کنخ حال و هوای جالبی به تمرین استقلال بخشید.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین امروز آبی پوشان میهمانان ویژه‌ای داشت. با هماهنگی صورت گرفته از سوی مهدی پاشازاده، تعدادی از دانش آموزان ممتاز دبیرستان سلمان فارسی روستای کنخ واقع در بندر لنگه در استان هرمزگان به اتفاق این پیشکسوت و کاپیتان اسبق استقلال، به کمپ زنده یاد ناصر حجازی رفتند و میهمان تمرین امروز شاگردان جواد نکونام بودند. جواد نکونام و بازیکنان استقلال استقبال گرمی از آنها داشتند و تا پایان تمرین نیز این دانش آموزان کنار تیم ماندند.

سال ۱۴۰۱ روستای کنخ از جمله مناطقی بود که در زلزله هرمزگان آسیب دید و تعدادی از اهالی این روستا از جمله یکی از دانش آموزانی که طرفدار استقلال بود، دار فانی را وداع گفتند. باشگاه استقلال  یک بار دیگر با اهالی روستای کنخ و تمام بازماندگان زلزله هرمزگان همدردی می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هجدهمين هت تريک آبي در تاريخ ليگ استقلالی ها پولدار شدند

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاههای امدادی و خدمات رسان در مناطق جنوب و شرق استان
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • تخلیه آب از منازل در روستای ده جمال شهرستان بهاباد یزد+ تصاویر
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • آماده باش کامل دستگاه‌های اداری، اجرایی و خدمت رسان در زرند
  • دانش آموزان روستای زلزله زده هرمزگان، میهمان تمرین استقلال (+فیلم)