Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجعلی می گوید طارمی و آزمون بهترین زوج آسیا هستند.

مدافع پیشین تیم ملی می گوید فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی نتوانستند در ماجرای اختلاف اسکوچیچ و طارمی یک موضوع ساده را مدیریت کنند.

به گزارش طرفداری، محمد پنجعلی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص بازی تیم های ملی ایران و لبنان که در وقت های تلف شده شکست یک بر صفر با پیروزی دو بر یک ایران تغییر کرد، اظهار داشت:

تیم ملی در این بازی کیفیت لازم را نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لبنان یک گل اتفاقی زد و بعد 11 نفره از آن گل دفاع کرد، خوشبختانه یک اتفاق خاص در دقایق پایانی رخ داد و بچه‌ها توانستند علاوه بر زدن گل تساوی، گل پیروزی را هم بزنند. لبنان اصلا هیچ زمانی نمی‌تواند مقابل ایران ادعایی داشته باشد اما شرایطی پیش آمده بود که بازیکنان یک مقدار عصبی بودند.

وی در مورد دلیل عصبی بودن بازیکنان تیم ملی در این مسابقه عنوان کرد:

واقعا نمی‌دانم داستان چه بود اما فکر می‌کنم از برخوردی بود که سرمربی با طارمی داشت. این یک نوع بی‌احترامی به بازیکن تیم ملی ما بود. طارمی بازیکن بزرگی است که در سطح اروپا بازی می‌کند و خوب هم کار می‌کرده و در واقع در تیم ملی یک وزنه سنگین محسوب می‌شود. برخوردی که با این بازیکن صورت گرفت، در سطح ابتدایی بود، حتی در تیم محلی هم با بازیکنی که هیچ بی‌احترامی و توهینی به کسی نکرده، چنین رفتار نمی‌کنند. طارمی چیزی نگفته بود که بخواهند او را کنار بگذارند. یک نفر خیلی محترمانه نظرش را گفته و در آن هیچ توهینی نبوده، چرا باید کنار گذاشته شود؟

کاپیتان پیشین پرسپولیس با انتقاد از اسکوچیچ که گفته بود بازیکنان ایرانی چندان تاکتیک پذیر نیستند، خاطرنشان کرد:

چطور اسکوچیچ توانسته نظرش را درمورد فوتبال ایران بگوید اما طارمی نه؟ مسئله مهم این است که ما مدیریت ضعیفی داریم. چه کسی رئیس فدراسیون یا سرپرستی که روی نیمکت می‌نشیند، را می‌شناسد؟ اینها چه کسانی هستند؟ نتیجه این می‌شود که نمی‌توانند یک اتفاق ساده را مدیریت کنند.

پنجعلی افزود:

اصلا نیازی به چنین برخوردی نبود، به زعم آنها توهینی اتفاق افتاده که به زعم ما اینطور نبوده، اما حتی اگر چنین چیزی هم رخ داده بود، می‌بایست یک آدم بزرگ که بچه‌ها به عنوان مدیر قبولش دارند، هر دو طرف را صدا کرده و با هم می‌نشستند و در فضایی آرام مسئله حل می‌شد. هیچ جای دنیا این کار را نمی‌کنند. طارمی چیزی نگفته و در این مسئله منافع ملی مطرح است و اصلا مسئله شخص نیست.

وی با تاکید بر اینکه خلاء طارمی در این بازی احساس شد، ادامه داد:

طارمی و آزمون بهترین زوج آسیا هستند که یکی از آنها به تیم ملی دعوت نشد. تاکید می‌کنم که فوتبال تیم‌هایی مثل سوریه و لبنان هیچ وقت با ما قابل قیاس نبوده و همیشه از ما عقب‌تر هستند. اگر هم یک روز ما را شکست دهند، اتفاقی است. آنها در سطح آسیا ضعیف هستند و هیچ زمانی بهتر از ما نبوده‌اند.

پنجعلی تصریح کرد:

من قبلا هم گفته‌ام چه نتیجه بگیریم و چه نگیریم، خیلی ربطی به اسکوچیچ ندارد چرا که اصلا تدارکات خوب نداریم. مهمترین مسئله این است که استخوان بندی اصلی تیم ملی در اروپا بازی می‌کنند، اما متاسفانه اسکوچیچ می‌گوید بازیکنان ایرانی تاکتیک‌پذیر نیستند، پس آنهایی که در اروپا بازی می‌کنند اشتباهی آنجا رفته‌اند. متاسفم یکی در مورد فوتبال ما اینطور صحبت کرده که رزومه‌اش را می‌دانیم.

این پیشکسوت فوتبال گفت:

همه می‌دانیم اسکوچیچ براساس روابط آمده است. ما فوتبال بازی کرده‌ایم و کاملا مشخص است که این همه بازیکن خوبِ شاغل در فوتبال اروپا در یک مقطع خاص در تیم ملی بازی می‌کنند و این نعمت بزرگی برای یک تیم است. بچه‌ها همه تجربه بازی در اروپا را دارند و طبیعی است که در آسیا حریفان را راحت ببریم. باید ببینیم که دلیل افت روحی بچه‌ها در بازی با لبنان چه بوده است.

اخبار داغ 

فیلم افشاکننده از ریحانه پارسا درترکیه ! / مشت نمونه خروار ! دستمزد عیسی آل کثیر در پرسپولیس افشا شد! حواشی ناتمام برای ورزش جنجالی؛ مواد تقلبی، بدنساز ۲۰ ساله رابه کما برد! کافو: نیمار از نظر فنی بهتر از رونالدو و مسی است منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهاد خود برای زین الدین زیدان / تایمز

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • مسئولان اینتر به زودی با طارمی دیدار می‌کنند
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران