Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دبیری فدراسیون کشتی گفت: گرفتن میزبانی جام باشگاه‌های جهان در اولویت این فدراسیون نیست.

ملی‌پوشان کشتی آزاد و فرنگی تابستان سال آینده مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو را در پیش دارند. با توجه به اهمیت هر دو رویداد و به دلیل فاصله نزدیکی که این 2 مسابقه با هم دارند، فدراسیون کشتی وارد چالش جدیدی شده چراکه با این شرایط به نظر می‌رسد باید شاهد اعزام دو تیم ملی در آزاد و فرنگی برای مسابقات پیش رو باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم مهربان، سرپرست دبیری فدراسیون کشتی، در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: بله همانطور که تاریخ مسابقات نشان می‌دهد این دو رویداد در فاصله کوتاه از هم برگزار خواهد شد و طبیعتا فدراسیون هم برای این مساله برنامه ریزی لازم را انجام خواهد داد اما هنوز این برنامه‌ها دقیق بررسی نشدند ولی ظرف یک هفته آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

او در مورد رایزنی‌های انجام شده برای گرفتن میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان نیز گفت: میزبانی مسابقات بین‌المللی خوب است اما فعلا این موضوع در اولویت فدراسیون کشتی نیست چرا که ما چند رویداد مهم دیگر را در پیش داریم و در برخی از این مسابقات هم میزبان هستیم. مانند مسابقات جام تختی که در تلاشیم این دوره این رویداد را با کیفیت بهتری نسبت به دوره قبل برگزار کنیم. فکر می‌کنم بر اساس برنامه ریزی‌ها امسال استقبال بیشتری از جام تختی شود.

انتهای پیام/ 2

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی آزاد و فرنگی فدراسیون کشتی تیم ملی کشتی برنا جهان ابراهیم مهربان فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی امروز دوشنبه از خدمات این کشور برای حجاج ایرانی قدردانی و تشکر کرد.

عنایتی ضمن استقبال از سفر شهروندان عربستانی به ایران، گفت: «ما مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی هستیم که به ایران سفر می‌کنند. از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد».

وی درباره ورود نخستین گروه از عمره‌گذاران ایرانی به عربستان پس از ۹ سال، تأکید کرد: «این افراد نخستین گروه از عمره‌گذاران هستند، ولی پس از موسم حج، این سفرها ادامه خواهد داشت».

مراسم اعزام اولین گروه زائران ایرانی به عمره، بامداد امروز دوشنبه با حضور عبدالله بن سعود العنزی سفیر عربستان در ایران، در فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی برگزار شد.

محمدحسین آجیلیان مسؤول عملیات حج شرکت فرودگاه‌ها خبر داد که از امروز روزانه ۲ پرواز برای انتقال زائران عمره به عربستان انجام می‌شود.

زائران ایرانی در قالب کاروان‌های ۸۵ نفره به زیارت خانه خدا می‌روند. رئیس سازمان حج سیدعباس حسینی می‌گوید که «اعزام عمره‌گزاران ۱۰ روز طول می‌کشد.» بر همین اساس آخرین پرواز عمره ۱۳ اردیبهشت صورت می‌گیرد.

عمره که سال ۹۴ تعطیل شده بود، سال گذشته قرار بود با اعزام ۷۰ هزار نفر در ۲ ماه برقرار شود که به دلیل مشکل فنی در پروازها هیچ اعزامی صورت نگرفت.

کد خبر 846497 منبع: فارس برچسب‌ها ایران و عربستان خبر ویژه عربستان

دیگر خبرها

  • استقبال از کتاب جدید ظریف/ وزیر خارجه سابق ایران: امیدوارم این کتاب گامی هر چند کوچک به سوی درک بهتر سیاست خارجی و بهبود جایگاه ایران در جهان باشد
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • نمایشگاه کتاب امسال فضای بیشتری دارد
  • ایران مشتاق میزبانی از شهروندان سعودی | از آنان به بهترین نحو استقبال خواهد شد
  • پرونده ایستگاه های اصلی خط ۷ مترو امسال بسته می شود
  • ورزش کرمانشاه میزبان حداقل ۴ رویداد بین المللی در سال‌جاری
  • لحظه تلخ ناامیدی ابرستاره کشتی جهان (عکس)
  • حذف دیوید تیلور امپراتور ۸۶ کیلوگرم جهان به دست یک پدیده؛ «آرون بروکس» هیولای جدید ۸۶ کیلوگرم کیست؟