Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:42:54 GMT

باد نعشی اسکله‌های قشم را تعطیل کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۶۸۴۷

باد نعشی اسکله‌های قشم را تعطیل کرد

علی اشتری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: از بامداد تا ظهر امروز در محدوده دریایی جزایر قشم، هرمز، لارک، هنگام  و همچنین بندرعباس سرعت باد تا ۳۰ نات (۵۵ کیلومتر در ساعت) و ارتفاع موج تا ۶ پا (تقریبا ۲ متر) رسیده‌است.

وی ادامه داد: بر این اساس هرگونه تردد شناور مسافری در مسیرهای قشم-بندرعباس-هرمز-لارک و منطقه گردشگری جزیره هنگام ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بنادر و دریانوردی قشم تصریح کرد: رفت وآمد لندینگ کرافت ها در مسیر بندرهای لافت به پُهل همچنان در حال انجام است و مسافران می توانند از این مسیر تردد کنند.

وی با اشاره به اینکه شدت این ناپایداری از ظهر دوشنبه  کاسته می‌شود، افزود: وضعیت دریا به صورت مستمر پایش می‌شود و در صورت آرام شدن دریا، تردد مسافری دایر می‌شود.

هشت اسکله گردشگری در مناطق شیب دراز، کندالو، هنگام، لافت، گورزین، سهیلی، طبل و گوران شهرستان قشم فعالیت می‌کنند. این شهرستان ۱۹ اسکله مسافری، تجاری و گردشگری دارد.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر داز توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بندرعباس ایران خلیج فارس تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم سازمان بنادر و دریانوردی هرمزگان قشم اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان بندرعباس ایران خلیج فارس تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس گفت: نشست هم اندیشی با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان برای تبادل اطلاعات و تجربیات در زمینه‌های خدمات شهری، فرهنگی و عمرانی برگزار شد.

 شو وی سرکنسول چین در بندرعباس نیز گفت: کنسولگری چین در بندرعباس نخستین کنسولگری چین در ایران است که با هدف شناسایی ظرفیت‌های استان هرمزگان راه اندازی شده است.

«بریک سادیکوف» کنسول قزاقزستان در بندرعباس نیز از شهردار و اعضای شورای شهر بندرعباس دعوت کرد تا از شهر آکتو قزاقستان بازدیدکنند و عقد خواهرخواندگی دو شهر بندرعباس و آکتو در کشور قزاقستان امضا شود.

مصیب نظری رئیس شورای شهر بندرعباس نیز گفت: به دنبال گسترش روابط خواهرخواندگی شهر بندرعباس با شهر‌های کشور‌های چین و قزاقستان هستیم.

در پایان این مراسم با سفره افطاری از میهمانان پذیرایی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • لزوم خودداری از هرگونه فعالیت دریایی در خلیج فارس
  • انهدام باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان
  • باند سارقان و خریداران شمش فولاد در هرمزگان دستگیر شدند
  • سفر به جزیره هرمز از قشم تعطیل شد / برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • سفر به جزیره هرمز تعطیل شد/برقراری مسیر دریایی قشم به بندرعباس
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز هفتم فروردین
  • ممنوعیت رفت و آمد مسافران به جزیره هرمز از امروز
  • توقف تردد در مسیر جزیره قشم و هرمز