Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@11:33:46 GMT

۲ خبر از شهرستان اشنویه

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۷۱۳۲

۲ خبر از شهرستان اشنویه

فخرالدین پنهانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مبلغ پس از بازدید کارشناسان مسکن اداره کل بهزیستی آذربایجان‌غربی از مسکن های مددجویی در حال ساخت این شهرستان و در قالب کمک هزینه بلاعوض جهت خرید، ساخت و تعمیر ۱۰ مسکن مددجویی تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه در صورت وجود متقاضی و انطباق با شرایط بخشنامه اعتبار بیشتری جذب خواهد شد افزود: دارا بودن زمین و پروانه ساخت، توانایی مالی با توجه به شرایط مددجو برخی از شرایط اصلی جهت دریافت تسهیلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره بهزیستی اشنویه ادامه داد: بحث اشتغال و مسکن یکی از مهمترین اصول توانمندسازی مددجویان تحت پوشش است و ایجاد و احداث مسکن برای جامعه هدف یکی از مهمترین فعالیت‌هایی است که امروزه توسط بهزیستی با کمک دستگاه‌های مختلف و همه ظرفیت‌های موجود در حال انجام است.

وی افزود: در راستای توانمندسازی و ایجاد اشتغال برای مددجویان تحت پوشش این اداره، از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

پنهانی گفت: با پرداخت این میزان تسهیلات برای ۳۰ نفر از مددجویان این اداره زمینه اشتغال پایدار فراهم شده است و روند پرداخت تسهیلات به صورت مستمر همچنان ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: پیش بینی شده است تا پایان امسال نیز ۱۲ میلیارد ریال اعتبار دیگر در مشاغل مختلف در اختیار مددجویان بهزیستی این شهرستان قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، هزار و ۶۸۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار نفر در این شهرستان زیرپوشش چتر حمایتی اداره بهزیستی هستند.

۴۱۱ تُن کالای اساسی در اشنویه توزیع شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۱۱ تُن انواع کالاهای اساسی با هدف متعادل کردن قیمت بازار این شهرستان تامین و توزیع شده است.

حامد رمضانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اقلام شامل برنج، شکر، قند شکسته، روغن و مرغ منجمد است که در مراکز عرضه این شهرستان در مناطق شهری و روستایی توزیع و در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طی این ماه نیز تاکنون ۲۶ تُن برنج توزیع شده و طی این هفته نیز توزیع ۱۳ تن مرغ منجمد آغاز می‌شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه، با بیان اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه توزیع و قیمت آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس گرفته و شکایت خود را مطرح کنند، اظهار داشت: پرونده‌های تشکیل شده در مورد تخلفات صنفی در اسرع وقت و به‌ صورت ویژه رسیدگی و مجازات‌های قانونی طبق مقررات، اِعمال می‌شود.

رمضانی گفت: از ابتدای امسال تاکنون با تشدید بازرسی‌ها و اجرای طرح های نظارتی پایش بازار ویژه ایام شیوع کرونا، ۲ هزار و ۲۲۸ مورد بازرسی از اصناف این شهرستان انجام شد.

وی افزود: در قالب این تعداد بازرسی، ۱۰۷ پرونده تخلف با موضوع تهدید سلامت مردم، گرانفروشی، احتکار و موارد دیگر در گشت‌های مشترک بازرسان این سازمان، اصناف و ارگان‌های مربوطه در این شهرستان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه این تعداد پرونده به ارزش ۷۹ میلیارد ریال برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند بیان کرد: عمده تخلفات مربوط به شرکت های نهاده‌های دامی، شن و ماسه، مرغداری ها و آرد و نان است.

شهرستان ۷۴ هزار نفری اشنویه دارای سه هزار واحد صنفی است که از این تعداد ۲ هزار ۵۰۰ واحد دارای پروانه هستند.

برچسب‌ها تسهیلات بانکی آذربایجان غربی اشنویه اشتغال زایی مسکن سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات بانکی آذربایجان غربی اشنویه تسهیلات بانکی آذربایجان غربی اشنویه اشتغال زایی مسکن سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند

روح الله خدابنده لو مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه  ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند گفت: این ۳۰۰ کودک و نوجوان تحت پوشش خدمات دفتر مراقبت در خانواده قرار دارند، به صورت ماهیانه امداد مالی دریافت می کنند همچنین از چرخه خدمات آموزشی و حمایتی بهزیستی نیز برخوردار هستند.

وی اضافه کرد: در طرح حامی، اگر خیرین تمایل داشته باشند می‌توانند مشارکت‌های خود را بدون واسطه به دست جامعه هدف برسانند.

این مسوول یادآور شد: خانواده‌هایی هستند که چند فرزند مستعد برای ادامه تحصیل دارند اما سرپرست خانوار به دلایلی نمی‌تواند از عهده پرداخت مخارج تحصیل فرزندانش برآیند که در چنین شرایطی، خیرین وارد عمل می‌شوند و با بررسی شرایط، با واسطه و یا به صورت مستقیم، مخارج تحصیل این کودکان را تقبل می‌کنند.

به گفته خدابنده لو، در راستای شفاف سازی نحوه توزیع مشارکت های مردمی، تمامی اقلام توزیع شده در بین مددجویان در سامانه ارمغان بهزیستی ثبت می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان یادآور شد: موسسه‌های خیریه همواره در کنار بهزیستی بوده و همکاری خوبی نیز دارند و تمامی پویش های همدلی با همکاری موسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی اجرا می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • تداوم توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • ۶۷۸ خیر حامی کودکان تحت حمایت بهزیستی هستند
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • ۶۷۸ کودک بهزیستی زنجان تحت حمایت حامیان قرار دارند