Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، محمد صباغی گفت: پس از اعلام این حادثه در ساعت 00:55 دوشنبه 24 آبانماه 1400 از ستاد عملیات استان هرمزگان به مرکز ارتباطات اورژانس 115 لارستان،به دلیل تعداد مصدومان بالا و درخواست آمبولانس کمکی، سریعا آمبولانس پایگاه جاده ای هرمود عباسی به محل اعزام شد.

ایشان در مورد جزئیات این حادثه به خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: متاسفانه برخورد دو تریلی باهم منجر به آتش سوزی شده و دو خودرو سواری نیز با آنها برخورد کرده که جمعا 13مصدوم و یک فوتی به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو مصدوم این حادثه پس دریافت اقدامات درمانی اولیه، توسط آمبولانس هرمود عباسی به بیمارستان امام رضا (ع) لار منتقل گردیدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان از شهروندان درخواست کرد:مردم فهیم ما باید به این نکته توجه داشته باشند که در زمان بروز حوادث از تجمع در محل حادثه جهت جلوگیری از روند امداد رسانی و برخورد مجدد خودروهای پارک شده در محل،خودداری نمایند.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف لار بندرعباس محمد صباغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۷۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،عصر امروز بدنبال اعلام وقوع تصادف در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدند. 

این حادثه برخورد شدید بین یک دستگاه خودروی پیکان با لیفان و روا بود که متاسفانه پنج نفر از سرنشینان هر سه دستگاه خودرو مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند. 

روز گذشته نیز بر اثر برخورد سه دستگاه خودرو در محور بوکان مهاباد چهار نفر دیگر مصدوم و به بیمارستان انتقال داده شدند.

دیگر خبرها

  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف رانندگی در صوفیان
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده_ مهاباد
  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • تصادف شدید در محور سد شهید کاظمی
  • ۴ فوتی در تصادف جاده جهرم به قیروکارزین