Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهرام صیدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت:گزارش ۲ حادثه ترافیکی بامداد امروز به واحد ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس شهرستان ارایه شد که این تصادف‌ها در آزادراه های ساوه به تهران و ساوه-همدان در ساعات سه و ۴۳ و چهار و ۱۲ دقیقه رخ داد.

وی بیان کرد: حادثه آزادراه ساوه-تهران نزدیک مجتمع رفاهی باران بین خودروهای اتوبوس، ایسوزو و کامیون بنز رخ داد که در جریان آن یک نفر مصدوم شدند و ۲ سرنشین این خودروها نیز بر اثر شدت جراحات وارده دردم جانشان را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ساوه با بیان اینکه در این حادثه هیچ یک از سرنشینان اتوبوس آسیب ندیدند،بیان کرد: نیروهای اورژانس در فاصله زمانی کمی در محل حادثه حاضر شدند و تنها مصدوم این تصادف برای پیگیری امور درمانی از سوی تیم عملیاتی اورژانس پرندک به بیمارستان حضرت فاطمه‌ (س) رباط کریم منتقل شد.

صیدی ادامه داد: سانحه رانندگی دیگر در کیلومتر ۳۰ آزادراه ساوه-همدان به علت برخورد اتوبوس با تریلر رخ داد که برای امدادرسانی این حادثه ترافیکی چهار تیم عملیاتی اورژانس شامل اورژانس جاده ای شهر صنعتی کاوه، سیلجرد، غرق آباد و شهری شماره پنج ساوه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود:  ۱۸ مصدوم این حادثه بعد از تریاژ و انجام اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی برای ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

شهرستان ساوه با داشتن ۱۴۷ کیلومتر آزادراه، ۱۱۰ کیلومتر بزرگراه و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی از محورهای شریانی و ارتباطی مناطق غربی کشور به پایتخت و استان های شمالی به مرکز و جنوب ایران محسوب می شود.

برچسب‌ها ساوه استان مرکزی سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه استان مرکزی سازمان اورژانس کشور ساوه استان مرکزی سازمان اورژانس کشور تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی

ایسنا/ایلام مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله ۱۱ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

«حمزه محمدی ‌مقدم» با اعلام این خبر اظهار کرد: امروز ۷ فروردین ماه، ساعت ۱۷:۱۲ دقیقه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام به سرابله، بلافاصله ۲ تیم پایگاه امداد و نجات شباب به همراه تیم امداد و نجات سه راهی کارزان به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، وی افزود: این حادثه ۱۱ مصدوم و یک فوتی داشت که پس از تثبیت صحنه حادثه و انجام اقدامات اولیه، دو نفر از مصدومین حادثه توسط نیروهای هلال احمر و مابقی توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱ مسافر نوروزی در جاده‌های قم جان باختند
  • ۹ حادثه با ۲۲ مصدوم درگتوند
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • ۲۲ مصدوم حاصل حوادث رانندگی ۲۴ ساعت گذشته در گتوند خوزستان
  • تصادف زنجیره ای در جاده ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله با ۱۱ مصدوم و یک فوتی
  • تصادف در محور کرمانشاه - اسلام‌آباد ۱ فوتی و ۲ مصدوم برجای گذاشت
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان