Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمین لرزه دیروز در هرمزگان، موجب تخریب 30 منزل مسکونی در روستای گیشان غربی از توابع شهر فین شده است

مهرداد حسن زاده گفت: ۷۰ درصد این منازل مسکونی، صد درصد تخریب شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان افزود: اکنون هفت گروه کارشناسی بنیاد مسکن برای بررسی آخرین وضعیت به مناطق زلزله زده شهر فین، و روستاهای گیشان غربی، آب شیرین، رضوان، سرزه، مزرعه، رودشور، چاه کل، ذورتو پائین و بالا، خورجل و جونگان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 

شهرداری غزه اعلام کرد که پس از تخریب دو هزار واحد مسکونی توسط نظامیان اشغالگر صهیونیستی در شهر الزهرا در مرکز نوار غزه، بیش از ۱۰ هزار فلسطینی آواره شده اند.

در این بیانیه آمده است که بیش از ۵۰ برج مسکونی در این شهر تخریب شده و مقر شهرداری، چاه‌های آب، پمپ ها، شبکه‌های فاضلاب، شبکه‌های آب و چندین دانشگاه از جمله دانشگاه فلسطین، الاسراء و غزه تخریب شده است. در بیانیه رسمی آمده است که شش مدرسه دولتی، یک مدرسه خصوصی و یک مدرسه برای نابینایان نیز تسطیح شدند.

شهرداری گفت که بیمارستان توانبخشی الوفاء از تخریب در امان نماند و همچنین یک خانه سالمندان، درمانگاه دولتی الزهرا و تأسیسات دولتی مانند دفاع مدنی و کاخ دادگستری و شرکت آب شهرداری‌های ساحلی نیز هدف قرار گرفته‌اند.

شهرداری همچنین از توقف کامل پمپاژ چاه‌های آب این شهرک به مدت بیش از ده روز به دلیل اتمام سوخت مورد نیاز برای راه اندازی آنها خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم هرمزگان علیه رژیم صهیونیستی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردم هرمزگان بر علیه رژیم صهیونیستی
  • ۱۰ هزار بی خانمان در پی تخریب دو هزار خانه در مرکز غزه 
  • مقاوم سازی حدود ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی البرز
  • حل مشکل مسکن کمک به معیشت مردم است
  • ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در بافت‌های فرسوده به بهره‌برداری می‌رسد
  • مقاوم سازی ۷۵ درصد از واحد‌های مسکونی روستایی لرستان
  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان