Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعباس عظیمی که همزمان با مراسم جشن تولد هنرمندان پیشکسوت متولد آبان ماه، به عنوان مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی شد، از مسائل پیش‌روی خود پس از این انتصاب گفت.

عظیمی با اشاره به این نکته که از همان روزهای اول که او را برکنار کردند، هنرمندانی پیشکسوت به دنبال بازگرداندن او بودند، گفت: «با حضور دکتر اسماعیلی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر شالویی بازگشت من به موسسه مجددا مطرح شد و امروز من در خدمت شما هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او ادامه داد: «قطعا با مشکلات جدی تر مواجه هستیم؛ به دلیل اینکه سال ۹۱ که من این موسسه را راه اندازی کردم تا سال ۱۴۰۰، ۹ سال به سن همه اضافه شده و قطعا از نظر مسائل جسمی و روحی مشکلات بیشتر شده است.»

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت سپس حرف هایش را اینگونه ادامه داد: «از طرف دیگر مسائل اقتصادی کشور و تورم باعث شده تا هزینه‌های سرویس و خدمت به هنرمندان پیشکسوت مانند گذشته نباشد. رفع این مشکلات نیازمند آن است که یک نگاه فراتر از گذشته از سوی متولیان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بشود و ان شاءالله جدی تر از گذشته بتوانیم از مسائل بودجه‌ای بهره‌مند شویم و برنامه‌هایی که برای تکریم از هنرمندان پیشکسوت است را مطابق با اساسنامه جلو ببریم.»

عظیمی نهایتادرباره رییس جدید برج آزادی گفت: «این سوال را باید از مسئولان بنیاد رودکی بپرسید.»

صبح یکشنبه ـ ۲۳ آبان ماه ـ در مراسمی با حضور جمعی از هنرمندان پیشکسوت و محمود شالویی (سرپرست معاونت هنری)، سیدعباس عظیمی به عنوان مدیرعامل جدید موسسه هنرمندان پیشکسوت معرفی شد و نیکنام حسینی پور از این سمت خداحافظی کرد. /ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: هنرمندان پیشکسوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از روش CLA برای بازنگری برنامه ۱۴۰۵ اصفهان

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در بازنگری برنامه پنج‌ساله ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان از الگو و روشی جدید با نام CLA (تحلیل لایه‌ای علت‌ها) استفاده کردیم؛ این روش بیان می‌دارد که یک سطح آشکار از مشکلات وجود دارد، اما دلیل و علت واقعی پدیده‌ها و مشکلات، سطوح پنهان است.

سعید ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازنگری برنامه پنج‌ساله ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان با استفاده از روش CLA اظهار کرد: به‌عنوان نمونه ما با مشکلی همچون شلوغی شهرها مواجه هستیم؛ در روش CLA علل سیستمی این مشکل را وجود امکانات در شهرها و به‌تبع آن شلوغی معرفی و در سطح بالاتر گفتمان حاکم و غالب درباره این مشکل عنوان می‌کند که شهر از روستا بهتر است یا شهر بزرگ‌تر از روستا است.

وی افزود: در سند بازنگری برنامه راهبردی ۱۴۰۵، پیشنهاد هفت‌ساله کردن این برنامه از ابتدای ۱۴۰۳ تا ۱۴۱۰ مطرح شد تا این برنامه راهبردی طی دو تا سه برنامه عملیاتی سه‌ساله اجرا شود؛ سقف زمانی برنامه بازنگری شده، هفت‌ساله است که برنامه‌های عملیاتی سه‌ساله در دل آن تدوین و سپس در قالب سه برنامه یک‌ساله اجرا و این ساختار ارتباطی برقرار می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: در بازنگری برنامه پنج‌ساله ۱۴۰۵ شهرداری اصفهان، از الگو و روشی جدید با نام CLA (تحلیل لایه‌ای علت‌ها) استفاده کردیم؛ این روش مثال کوه یخ را می‌زند و بیان می‌دارد که یک سطح آشکار از مشکلات وجود دارد، اما دلیل و علت واقعی پدیده‌ها و مشکلات، سطوح پنهان است که دیده نمی‌شود که علل سیستمی، گفتمان غالب و استعاره‌ها و اسطوره‌های پس‌ذهنی افراد به عنوان لایه‌های پنهان در این روش بررسی می‌شود.

ابراهیمی ادامه داد: بر این اساس استعاره‌ها و اسطوره‌های موجود در پس ذهن افراد باید اصلاح شود تا مشکل اصلی رفع شود، استعاره مقابل این مطلب آن است که «کوچک، زیبا است» و همیشه بزرگی خوب نیست؛ بنابراین از روش CLA برای شبکه مسائل استفاده کردیم؛ ویژگی این روش آن است که متناسب با سطح مشکل، راهکار مقابله با آن را در همان سطح و لایه معرفی می‌کند.

کد خبر 742317

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • نهادینه سازی فرهنگ ایثار از رسالت‌های اصحاب رسانه دارد
  • سازمان فنی و حرفه‌ای پس از ۵ دهه دارای اساسنامه شد
  • استفاده از روش CLA برای بازنگری برنامه ۱۴۰۵ اصفهان
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • کلهر: فروغی از لحاظ ذهنی درگیر مسائل جانبی شد/ هنوز فرصت کسب سهمیه المپیک وجود دارد
  • شرایط لازم برای تأمین سوخت صیادان استان بوشهر فراهم شود
  • پیشکسوت استقلال: همه یکصدا علیه نکونام می‌شوند!
  • مشکلات قوانین جدید برای دانشگاه‌های تگزاس
  • توصیه پیشکسوت پرسپولیس؛ جواب استقلالی‌ها را ندهید!