Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@18:40:33 GMT

پاداش میلیاردی فیفا برای صعود به جام جهانی

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۸۷۳۸

پاداش میلیاردی فیفا برای صعود به جام جهانی

با صعود تیم ملی ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فدراسیون فوتبال ایران مبلغ قابل توجهی از فیفا دریافت می کند

به گزارش ایلنا، فدراسیون فوتبال ایران در صورت صعود به جام جهانی مبلغی حدود ۳۲۴ میلیارد تومان دریافت خواهد کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا پاداش تیم‌ها را برای حضور در جام جهانی افزایش داده است.

با توجه به افزایش ۲۲ درصدی پاداش تیم‌ها از سوی فیفا، ۱۲ میلیون دلار معادل تقریبا ۳۲۴ میلیارد تومان در اختیار فدراسیون فوتبال ایران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در صورتی که تیم ملی ایران موفق شود برای اولین‌بار از مرحله گروهی صعود کند، دو میلیون دلار دیگر نیز به دست خواهد آورد.

فیفا پاداش تیم قهرمان جام جهانی را ۵۰ میلیون دلار، تیم دوم را ۴۰ و تیم سوم را ۳۰ میلیون دلار تصویب کرده است

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران جام جهانی 2022 قطر فدراسیون فوتبال ایران میلیون دلار جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا

ملی‌پوشان فوتسال کشورمان با قرار گرفتن در جمع چهار تیم پایانی جام ملت‌های آسیا، به جام جهانی ۲۰۲۴ صعود کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین بازی از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2024، در سالن بانکوک آره‌نا مقابل تیم ملی قرقیزستان صف‌آرایی کرد و با نتیجه 6 بر یک پیروز شد.

برخلاف دو مسابقه نخست که تیم شمسایی نیمه اول خوبی را پشت سر نگذاشت، ایران در دقیقه 8 با شوت بهروز عظیمی به گل رسید که دونیربک آمانبائف، یک دقیقه بعد با گشودن دروازه ایران توانست بازی را به تساوی بکشاند. البته این پایان کار در نیمه اول نبود و سالار آقاپور در دقیقه 10 گل زیبایی از یک ضربه ایستگاهی به ثمر رساند تا ملی‌پوشان کشورمان با پیروزی 2 بر یک راهی رختکن شوند.

سفال‌منش: عملکرد قرقیزستان و افغانستان شگفتی است، نه حذف ژاپن

نیمه دوم نیز مطابق میل ایران پیش رفت. مهدی کریمی در دقیقه 26 برای قهرمان 12 دوره رقابت‌ها گلزنی کرد و سعید احمد عباسی دروازه قرقیزستان را در دقیقه 24 باز کرد تا همچنان مدعی اصلی عنوان آقای گلی جام باشد. تلاش‌های قرقیزستان نتیجه‌ای به دنبال نداشت و کریمی در دقیقه 36 برای ایران گلزنی کرد. گلزنی علی‌اصغر حسن‌زاده در دقیقه 37 نیز تیر خلاصی به قرقیزستان بود و حکم صعود ایران را امضا کرد.

تیم ملی کشورمان همانند 16 دوره گذشته جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و با حذف ژاپن، تنها تیم حاضر در رقابت‌ها محسوب می‌شود که طعم قهرمانی آسیا را چشیده است. با توجه به اینکه چهار تیم نهایی جام ملت‌ها سهمیه جام جهانی 2024 ازبکستان را کسب می‌کنند، شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی به جام جهانی نیز صعود کردند.

فوتسال ژاپن؛ کشتی‌ای که غرق شد!

تیم ملی ایران از ساعت 17:30 روز جمعه هفتم اردیبهشت، در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف برنده مسابقه ازبکستان - ویتنام می‌رود. دیدار ازبکستان و ویتنام از 17:30 امروز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشویق ایسلندی‌ها پس از صعود به جام‌جهانی (فیلم)
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • صعود ایران به جام‌جهانی فوتسال و نیمه‌نهایی جام‌ملت‌ها
  • صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • وعده پاداش تاریخی برای صعود تیم ملی والیبال به المپیک
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشا والیبال در صورت صعود به لیگ برتر