Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علی بینش روز دوشنبه در یک گفت وگوی خبری با اشاره به اینکه  کتاب و کتابخوانی محور اصلی تمامی فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون در طول سال است، بیان کرد: توسعه و تعمیق فرهنگ کتابخوانی در میان کودکان و نوجوانان مهم ترین هدف آئین‌های بزرگداشت هفته کتاب است.

وی اجرای طرح «کتاب سلام» ویژه مناطق روستایی شهرستان مرزی جلفا و هادیشهر، برپائی نمایشگاه کتاب‌های کانونی در فرهنگسرای آنا و اجرا فعالیت‌های فرهنگی به صورت روزانه در همین فرهنگسرا با همکاری شهرداری منطقه ۴ تبریز، و اهداء کتاب و اجرای برنامه‌های مربوط به کتاب و کتابخوانی در روستای «اروتاسو» در شهرستان چاراویماق توسط کتابخانه سیار روستائی این شهرستان را از جمله برنامه‌ها و فعالیت‌هائی عنوان کرد که در این هفته برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی، اجرای ده‌ها برنامه فرهنگی هنری و ادبی در مراکز کانون استان با موضوع کتاب از جمله قصه‌گوئی، مسابقه، معرفی کتاب، نمایش خلاق و سرود را از دیگر برنامه‌های این مناسبت عنوان کرد.

مشارکت نوجوانان علاقه‌مند به شعر و داستان در نشست مجازی که به همین مناسبت با حضور محمدرضا مرزوقی و بیوک ملکی در قالب برنامه دو پنجره در روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه برگزار خواهد شد نیز از برنامه‌های گرامیداشت هفته کتاب است.

روزهای ۲۴ تا ۲۹ آبان ماه به عنوان هفته کتاب نامگذاری شده است. 

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هفته کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان شرقی تبریز کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هفته کتاب هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، این برنامه با حضور مربیان کانون و اجرای فعالیت‌های شاد و متنوع بر روی کامیونت نمایش سیار صورت گرفت.اجرای نمایش شاد، شعرخوانی، بازی و سرگرمی، نقاشی، برگزاری مسابقه و... از جمله برنامه‌هایی است که کانون برای این روز تدارک دید.شناسایی و استعدادیابی کودکان و نوجوانان مستعد در مناطق محروم و حاشیه نشین و مسیردهی مناسب توسط مربیان کانون ، امکان یابی برگزاری جلسات تعاملی با تسهیلگران و روان شناسان و جامعه شناسان در مناطق محروم با دعوت از کودکان و نوجوانان و والدین در راستای برون رفت از مشکلات اجتماعی و دعوت از تلاشگران و کنشگران حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ورود جدی به این مقوله و ترویج امید و نشاط اجتماعی در کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این محلات از دیگر اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه‌های شاد برای کودکان و نوجوانان خرم آبادی
  • وجود ۳۷۰ هزار دانش‌آموز در استان کرمانشاه
  • تدوین ۳۵ برنامه فرهنگی، هنری و ورزشی برای روز مراغه
  • تدوین برنامه های فرهنگی هنری و ورزشی در مراغه
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • نقش مهم کانون پرورش فکری در مناسبت‌های فرهنگی
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • کانون پرورش فکری، دوستدار کودکان و نوجوانان محلات حاشیه‌نشین
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان کودکان و نوجوانان خرم آباد