Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پهلوان دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: تا کنون بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ تخته چادر بین زلزله زدگان اندیکا توزیع شده است و در زمینه تامین و توزیع چادر مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: اقلام غذایی و زیستی نیز بین بیش از چهار هزار خانوار در اندیکا توزیع شده است و انتظار داریم که در این بخش مردم و خیران جمعیت هلال احمر را یاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: برای ساخت مکان نگهداری دام خانوارهای آسیب دیده از زلزله در اندیکا تا کنون ۳۰ تن پلاستیک پوششی و مصالح ساختمانی از سوی این جمعیت تامین شده است، این کار جزو وظایف هلال احمر نیست اما برای کمک به این قشر محروم ورود کرده است.

طبق اعلام استانداری خوزستان ۶۰۰ مکان نگهداری دام در شهرستان اندیکا بر اثر زلزله دچار آسیب شدند.

پهلوان افزود: هلال احمر تهران در تامین برخی اقلام مورد نیاز به خوزستان کمک می کند اما نیاز به حمایت بیشتری است.

در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۹ مهر ماه امسال پنج زمین لرزه در شهرستان اندیکا رخ داد که بزرگترین آن ۵.۷ ریشتر بوده است.

طبق اعلام استاندار خوزستان این زمین لرزه ها پنج هزار میلیارد ریال به این منطقه خسارت وارد کرده است.

به گفته سازمان نوسازی مدارس خوزستان ۶۰ مدرسه نیز در این شهرستان بر اثر زلزله دچار آسیب شدند.۹۵۰ خانه نیز در این شهرستان بر اثر زلزله تخریب شد و یک هزار و ۹۵۰ واحد مسکونی نیز آسیب دید.

برچسب‌ها بسته حمایتی اندیکا زلزله سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر پروندهٔ خبری زلزله در اندیکا و تلاش‌ دولت برای جبران خسارت وارد شده به مردم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بسته حمایتی اندیکا زلزله بسته حمایتی اندیکا زلزله سازمان امداد و نجات هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی وحید ابراهیمیان افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این حادثه، تیم‌های امدادی هلال احمر به همراه نیرو‌های آتش‌نشانی و اورژانس به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: نجاتگران هلال احمر با همکاری آتش‌نشانی، یک نفر از مصدومان محبوس شده در خودرو را رهاسازی کردند و به بیمارستان باقرالعلوم(علیه السلام) شهرستان اهر انتقال دادند.

سرپرست هلال احمر شهرستان اهر ادامه داد: چهار نفر از مصدومان این حادثه نیز توسط آمبولانس‌های اورژانس به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند.

 

دیگر خبرها

  • ادامه امداد رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان
  • جسد ۳ مفقودشده در ارتفاعات مشگین‌شهر پیدا شد
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشگین شهر
  • یک کشته و پنج مصدوم در تصادف جاده اهر - مشکین شهر
  • ۱۱ هزار سیل زده بلوچستان امدادرسانی شدند
  • امدادرسانی به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • آثاری از ۳ جوان مفقودی دی ماه در سبلان پیدا شد
  • هلال احمر به ۱۱ هزار سیل‌زده در سیستان و بلوچستان امدادرسانی کرد
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی