Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از phonearena، اعلان‌های اندروید به کاربران این امکان را می‌دهد که ببینند کدام یک از برنامه‌های آنها اعلانی دارد که هنوز آن را باز نکرده اند. اطلاعات جدید نشان می‌دهد که گوگل به دنبال استفاده از ویژگی اعلان جدید در Google Messages برای برجسته کردن پیام‌هایی است که کاربر هنوز آنها را باز نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آخرین نسخه بتای Google Messages (نسخه ۱۰.۶.۲۴۰)، یک نقطه آبی روشن زمانی که پیامی باز نشده است، در سمت راست آن دیده می‌شود. در عین حال، پیام‌های خوانده نشده با حروف پررنگ مشابه ایمیل‌های خوانده نشده نمایش داده می‌شوند.

مشخص نیست چه زمانی این ویژگی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت یا اینکه برای همه کاربران اندروید عرضه خواهد شد یا خیر. البته ممکن است این ویژگی جدید، خیلی مهم نباشد، زیرا همچنان نقطه اعلان در صفحه اصلی و در کنار نماد Google Messages وجود دارد که به کاربر هشدار می‌دهد پیام خوانده نشده دارد.

البته گوگل به خاطر آزمایش متعدد ویژگی‌ها مشهور است و این موضوع به این معنی است که همه آنها نمی‌توانند به نسخه آینده اندروید راه پیدا کنند و این ویژگی جدید نیز فعلا باید توسعه یابد و خبری از انتشار عمومی آن نیست.

بیشتر بخوانید

پیام های صوتی واتساپ را چگونه قبل از ارسال گوش کنیم؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویژگی جدید قابلیت جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمایش جدید درباره هوش مصنوعی چه می‌گوید؟

 دو معیار جدید اضافه شده توسط MLCommons، سرعت تولید پاسخ‌ها توسط تراشه‌ها و سیستم‌های هوش مصنوعی از مدل‌های قدرتمند هوش مصنوعی که با داده‌های زیاد بسته‌بندی شده‌اند، را اندازه‌گیری می‌کنند. نتایج به طور تقریبی نشان می‌دهند که چگونه یک برنامه هوش مصنوعی مانند ChatGPT می‌تواند پاسخی را به یک پرسش کاربر ارائه دهد.

 به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از معیار‌های جدید اضافه شده، توانایی اندازه‌گیری سرعت سناریوی پرسش و پاسخ برای مدل‌های زبان بزرگ را دارد. به نام Llama ۲، که شامل ۷۰ میلیارد پارامتر است و توسط Meta Platforms (META.O)، با بازکردن یک تب جدید، توسعه یافته است.

مقامات MLCommons همچنین یک مولد دوم متن به تصویر را به مجموعه ابزار‌های معیارگذاری، به نام MLPerf، بر اساس مدل Stable Diffusion XL توسط Stability AI، اضافه کردند.

سازنده سرور Krai طرحی را برای معیار تولید تصویر با تراشه هوش مصنوعی کوالکام ارائه داد که برق قابل توجه‌ای کمتری نسبت به پردازنده‌های پیشرفته Nvidia مصرف می‌کند.

اینتل نیز نیز طرحی را بر اساس تراشه‌های شتاب‌دهنده Gaudi ۲ خود ارائه داد. این شرکت نتایج را قابل اعتماد توصیف کرد.

عملکرد خام تنها معیار مهم هنگام استقرار برنامه‌های هوش مصنوعی نیست. تراشه‌های پیشرفته هوش مصنوعی مقادیر عظیمی از انرژی را مصرف می‌کنند و یکی از چالش‌های بزرگ برای شرکت‌های هوش مصنوعی، استقرار تراشه‌هایی است که حداکثر عملکرد را با حداقل مصرف انرژی ارائه می‌دهند.

منبع: همشهری آنلاین

tags # هوش مصنوعی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • سقز چیست و چه خواصی دارد؟
  • آزمایش پمپاژ چاه آب شرب جدیدالحفر در خوی
  • آنتونیو رودیگر: اجازه نمی‌دهم به خاطر مسلمان‌بودن، مورد توهین و تحقیر قرار بگیرم
  • قطع همکاری سیستم پرداخت سامسونگ با میر روسیه
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • آزمایش جدید درباره هوش مصنوعی چه می‌گوید؟
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • قابلیت تعامل با تلگرام و سیگنال به واتس‌اپ اضافه می‌شود
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد