Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@10:43:39 GMT

وحشت ستاره‌های بزرگ؛ مسیر جام جهانی دشوار است!

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۸۹۹۲۱

وحشت ستاره‌های بزرگ؛ مسیر جام جهانی دشوار است!

پلی آف جام جهانی بسیار دشوار بوده و تیم های حاضر در این مرحله مسیر سختی برای صعود به قطر دارند.

به گزارش "ورزش سه"، مرحله مقدماتی جام جهانی در اروپا به روزهای پایانی نزدیک می شود. این قاره 13 سهمیه دارد و 10 صدرنشین گروه های مقدماتی مستقیم راهی قطر می شوند. اما در ادامه 12 تیم برای آن سه سهمیه مبارزه دشواری با یکدیگر خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ده تیم دوم گروه های فعلی در کنار دو تیم اول از مسابقات لیگ ملت های اروپا در سه مسیر حذفی چهار تیمی تقسیم شده و با هم رقابت می کنند که تیم برنده بازی فینال در این سه مسیر، راهی جام جهانی 2022 خواهد شد. دو سهمبه لیگ ملت های اروپا به تیم هایی تعلق پیدا می کند که در گروه های 10 گانه مقدماتی جام جهانی نتوانستند رتبه اول یا دوم را کسب کنند.

 

 

در واقع این برنامه ریزی به این دلیل است که لیگ ملت های اروپا از سوی تیم های قاره جدی گرفته شده و به مثابه مسیری برای کسب سهمیه جام جهانی در نظر گرفته شود.

 

اما شش تیم دوم در مرحله مقدماتی با بالاترین امتیازلات در سید اول و چهار تیم با امتیازات کمتر به اضافه دو تیم لیگ ملت ها، در سید دوم مرحله پلی آف قرار می گیرند. بازی های پلی آف تک حذفی و به صورت مرحله نیمه نهایی و فینال برگزاز می شود و شش تیم سید اول در این تک بازی میزبان خواهند بود.

 

در حال حاضر پرتغال، سوئد، اسکاتلند، روسیه و اتریش  و البته یکی از دو تیم جمهوری چک یا ولز (سهمیه لیگ ملت ها) در پلی آف حضور خواهند داشت و امکان حضور بزرگانی چون ایتالیا، انگلیس و هلند نیز در این مرحله وجود دارد.

 

مسابقات پلی آف در تاریخ 26 نوامبر برگزار شده و تیم ها بعد از شناخت قرعه خود در بهار سال آینده این مسیر دشوار را برای صعود به جام جهانی طی خواهند کرد. بدین ترتیب ممکن است رقابت های جام جهانی بدون حضور ستاره های بزرگی چون رونالدو، زلاتان، هری کین، ویرژیل فن دایک و البته بازیکنان تیم قهرمان رقابت های یورو 2020 برگزار شود.

تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو جام جهانی لیگ ملت پلی آف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۸۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه سه شنبه بین تیم تیم‌های الهلال عربستان و العین امارات برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی العین برگزار شده بود با نتیجه ۴ بر ۲ به سود تیم اماراتی به پایان رسید و به این ترتیب در مجموع ۲ دیدار رفت و برگشت، تیم العین با موفق شد با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی شود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره جنوبی به مصاف هم خواهند رفت.

کد خبر 6087100

دیگر خبرها

  • مسیر طلای جهانی عوض می‌شود؟
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش»
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • قهرمانی اینتر در سری آ؛ مسیر نراتزوری در راه کسب ستاره دوم / فیلم
  • اژه‌ای: مسیر تحول و تعالی در دستگاه قضا مسیری سخت و دشوار است
  • 130 سال قبل چه اتفاقی افتاد که «گوسفندها» دیوانه شدند؟!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال | ستاره‌ آبی‌ها برگشت
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد