Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@22:27:49 GMT

بازداشت 3 متهم تحت تعقیب در قوچان

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۰۱۴

بازداشت 3 متهم تحت تعقیب در قوچان

فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: سه مخل نظم و امنیت عمومی که تحت تعقیب بودند در قوچان شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ محمد طبسی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر ورود سه مخل نظم و امنیت تحت تعقیب به شهرستان قوچان که چهار فقره نزاع و درگیری به همراه ایجاد رعب و وحشت با استفاده از چاقو و قمه به‌منظور قدرت‌نمایی در پرونده خود دارند، دستورات لازم برای دستگیری این افراد صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی با انجام ردزنی‌های دقیق و اشراف اطلاعاتی و با هماهنگی مقام قضائی، این سه متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از مناطق شهر قوچان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی سمند در این خصوص، گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از خودروی مذکور، ٣ عدد سلاح سرد شامل یک قبضه شمشیر، یک عدد چماق و یک قبضه چاقو به‌همراه مقدار ٩٠ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

وی با بیان این‌که این افراد به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با افرادی که قصد اخلال در نظم و امنیت جامعه را داشته باشند، برخورد خواهد کرد.مهر 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از دستگیری فردی سودجو و کشف ۶۸ سکه با قدمت تاریخی مربوط به دوره اشکانی به ارزش ۳۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، فرهاد آراوند اظهار کرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر فعالیت فردی سودجو در امر خرید و فروش عتیقه‌جات، مأموران پلیس رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران با کنترل تردد فرد مورد نظر و اقدامات تخصصی از قصد وی برای فروش تعدادی سکه قدیمی در شهرستان شیراز مطلع شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا تصریح کرد: مأموران پلیس پس از تحقیقات تکمیلی متوجه شدند که متهم در یک مسافرخانه سکونت دارد و با اخذ نیابت قضائی وی را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

آراوند با اشاره به اینکه در بازرسی از محل سکونت متهم ۶۸ عدد سکه مربوط به دوره اشکانی کشف شد، خاطرنشان کرد: برابر نظر کارشناسان اداره میراث فرهنگی ارزش اموال مکشوفه ۳۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده و سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

کد خبر 747273

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • متهم به ۴۶ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • پلیس مانع فروش سکه‌های دوره اشکانی شد
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟