Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@06:54:15 GMT

پاسکاری مسؤولان و بلاتکلیفی آجرپزها در کرمانشاه!

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۴۱۷

پاسکاری مسؤولان و بلاتکلیفی آجرپزها در کرمانشاه!

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، گازرسانی در استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با شروع عملیات گازرسانی به شهرهای کنگاور و صحنه آغاز شد و در حال حاضر نزدیک به یک‌هزار و ۶۰۰ شهر و روستا از این نعمت برخوردارند.

اما، تعداد مناطق محروم از گاز استان کم نیستند هر چند به نسبت مناطق برخوردار این رقم ناچیز به نظر می‌رسد؛ ولی به هر حال مشکلاتی را برای هم‌استانی‌ها به وجود می‌آورد به طوری که به تازگی مشکل گازرسانی به کوره‌های استانی ظاهری جدی‌تر به خود گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شغل آجرپزی یکی از مشاغلی است که عده‌ای در استان کرمانشاه به‌عنوان شغلی پدری در آن مشغول فعالیت هستند، اما مدتی است که کمبود سوخت مازوت موجب شده مشعل کوره‌های آجرپزی در استان به تدریج و یکی پس از دیگری خاموش شود.

عبدالرضا مصری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در این رابطه، گفت: چندین سال است که این مشکل لاینحل مانده است و مشکل تأمین سوخت کارگران زمانی نتیجه بخش خواهد بود که بر این کوره‌ها گازرسانی صورت بگیرد که پیگیر موضوع هستیم.

سیروس شهبازی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه نیز در این خصوص، گفت: مدتی است که پیگیر مشکل کوره‌های آجرپزی کرمانشاه هستیم که چند موضوع دارد.

وی ادامه داد: یکی از موضوعات به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برمی‌گردد که می‌گوید زمین‌های این کوره‌ها متعلق به ما است و دیگر موضوع به محیط زیست برمی‌گردد که معتقد است این کوره‌ها در داخل شهر هستند و باید جابه‌جا شود و سومین موضوع به سنتی بودن کوره‌ها برمی‌گردد که به علت مصرف زیاد، گازرسانی برای شرکت مقرون به‌صرفه نیست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه ادامه داد: قرار است جلسه‌ای برای رفع و رجوع موضوع با حضور ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و همچنین محیط زیست برگزار شود.

وی تصریح کرد: شرکت گاز مجری و اجرا کننده کار است، اگر دوستان در جلسه به این جمع‌بندی برسند که گازرسانی صورت بگیرد، ما اجرا خواهیم کرد.

شهبازی در پایان، گفت: موضوع گازرسانی به کوره‌های آجرپزی استان توسط این شرکت، مصری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس و فرماندار پیگیری می‌شود، حالا باید منتظر برگزاری جلسات و نتایج آن بود.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه محیط زیست گاز کوره های آجرپزی فارس مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گازرسانی فارس کرمانشاه استان کرمانشاه کوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : با توجه به برنامه ریزی‌های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تامین سوخت، مهمترین دغدغه مدیران واحد‌های صنعتی است
  • برنامه‌ریزی برای گازرسانی به ۵۰ روستای کرمانشاه
  • بررسی مشکلات بخش امامزاده حسن شهرستان فلارد
  • این مرد با چنگ و دندان شغلش را حفظ کرده است | در کوچه درختی چه می گذرد؟
  • افتتاح بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • حدود ۹۵ هزار مشترک تازه گاز تهرانی جذب شد
  • بلاتکلیفی ۲۰۰۰ خودروی برقی وارداتی