Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@20:48:47 GMT

ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تا 15 آذر تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۰۷۹۲

ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن تا 15 آذر تمدید شد

به گزارش صدای ایران ، محمود محمودزاده دقایقی قبل در برنامه زنده رادیویی از تمدید مهلت ثبت‌نام نهضت ملی مسکن تا ۱۵ آذر امسال خبر داد.

وی افزود: در پی افزایش تقاضای تمدید مهلت ثبت‌نام در سامانه نهضت ملی مسکن، نام‌نویسی در این طرح که تا پیش از این ۲۸ آبان به اتمام می‌رسید، تا ۱۵ آذر ماه تمدید شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند بدون نگرانی ثبت‌نام در مرحله اول نهضت ملی مسکن را در سامانه مربوطه به آدرس https://saman.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

mrud.ir انجام دهند.

محمودزاده یادآور شد: تاکنون یک میلیون و ۲۶۰ هزار نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند که در ۵۲۰ شهر تقاضای آنها ثبت شده است. در این ۵۲۰ شهر، زمین به اندازه کافی تأمین شده است.

وی خاطرنشان کرد: به مرور تعداد شهرهای مورد تقاضا افزایش خواهد یافت و امیدواریم همه متقاضیان دریافت مسکن تا یکی دو ماه آینده در شهرهای مورد دلخواه ثبت‌نام کنند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ثبت نام مسکن تمدید مهلت ثبت نام مسکن نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است

به گزارش خبرگزاری مهر، وهاب میزانی با بیان اینکه هر نوع معامله خرید و فروش امتیاز واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است، اظهار کرد: تا زمان تحویل واحدها به متقاضیان، هر نوع اقدام برای خرید و فروش این واحدها، غیرقانونی است.

وی افزود: خریداران و فروشندگان و همچنین واسطه‌های بازار مسکن و مشاوران املاک در صورت خرید و فروش امتیاز طرح مسکن ملی منتظر عواقب و اقدامات قضائی باشند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی بیان داشت: بر حسب گزارش‌های واصله مردمی و مراجع نظارتی برخی اقدام به خرید و فروش امتیاز مسکن ملی می‌کنند که ضمن هشدار به آنها اعلام می‌شود هر نوع خرید و فروش این امتیاز دولتی غیرقانونی بوده و پیگرد قانونی دارد.

وی تاکید کرد: در بسیاری از موارد، این اتفاق با توجه به ناآگاهی خریداران صورت می‌گیرد لذا افراد باید توجه داشته باشند هر ایرانی تنها یک‌بار می‌تواند از امکانات و تسهیلات فرم «ج» یا همان امتیاز دولتی مسکن و زمین استفاده کند و در صورت فروش، این امتیاز را برای همیشه از دست خواهد داد.

میزانی افزود: این در حالی است که با توجه به ماده ۲۳ قانون پیش‌فروش ساختمان و ماده ۱۹ آئین‌نامه اجرایی آن و نیز ماده ۳ آئین‌نامه اجرایی طرح‌های حمایتی و اقدام ملی مسکن، هر نوع خرید و فروش امتیاز طرح‌های حمایتی وزارت راه و شهرسازی ممنوع است و رسانه‌ها هم باید از درج تبلیغات محلی خرید و فروش این طرح‌ها خودداری کنند.

کد خبر 6084096

دیگر خبرها

  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • افتتاح فاز نخست پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر سهند
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • افزودن ۴۱ هزار هکتار زمین به شهر‌ها برای اجرای نهضت ملی مسکن
  • خرید و فروش مسکن ملی ممنوع شد + جزئیات
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • حبس در انتظار فروشندگان امتیاز مسکن ملی
  • خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن ممنوع است