Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-30@03:11:38 GMT

تهران بارانی می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۱۰۵۰

تهران بارانی می شود

اداره کل هواشناسی استان تهران از آغاز بارش باران در این استان از فردا (۲۵ آبان ماه) خبرداد.

 بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی امروز تا صبح فردا (۲۴ و ۲۵ آبان ماه) با پایداری جو، آسمانی قسمتی ابری تا ابری گاهی همراه با وزش ملایم باد و در نواحی پرتردد شهری، با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با نفوذ سامانه تاپایدار بارشی، از فردا تا غروب چهارشنبه (۲۵ تا ۲۶ آبان ماه) در بعضی ساعات وزش باد شدید به‌ویژه در نیمه جنوبی و غربی استان، گاهی بارش باران و در دامنه‌ها و ارتفاعات بارش باران و برف، گاهی مه و کولاک برف مورد انتظار است. طی این مدت، در بخش‌های جنوبی استان رخداد گردوخاک موقتی دور از انتظار نیست.

از سه شنبه شب تا صبح پنجشنبه (۲۵ تا ۲۷ آبان ماه) کاهش قابل ملاحظه دما در نیمه شمالی ۶ تا ۱۰ و در نیمه جنوبی ۴ تا ۷ درجه سلسیوس پیش‌بینی می‌شود.

از چهارشنبه شب (۲۵ آبان‌ماه) با توسعه پایداری جو، روند تدریجی انباشت آلاینده‌ها و در روزهای پنجشنبه و جمعه (۲۷ تا ۲۸ آبان‌ماه) در نواحی پرتردد شهری کاهش کیفیت هوا و غبار محلی مورد انتظاراست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی‌سنجی فیروزکوه با دمای ۷  درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۵ آبان ماه) ابری، به‌تدریج وزش باد با احتمال وزش باد شدید و بارش پراکنده با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۴ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه ( ۲۶ آبان ماه) ابری و وزش باد با احتمال  رگبار برف و در اواخر وقت نیمه‌ابری  با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: استان تهران ۲۵ آبان ماه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل هواشناسی استان گفت: برای روز پنج شنبه با گذر موجی از فراز استان افزایش ناپایداری به شکل رشد ابر، رگبار و رعد و برق (به خصوص برای نواحی شرقی استان) و وزش باد به نسبت شدید دور از انتظار نیست.
چراغپور افزود: آسمان استان امروز و فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و افزایش ابرپیش بینی می‌شود.
به گفته وی، آسمان اغلب نواحی استان طی روز‌های جمعه و شنبه قسمتی ابری تا نیمه ابری در پاره‌ای مناطق با احتمال رگبار بهاری، رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آسمان صاف تهران طی ۲ روز آینده
  • این شش استان امروز بارانی هستند/ وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده
  • پیش بینی وزش باد شدید برای تهران
  • هشدار؛ وزش باد شدید در تهران
  • افزایش نسبی دما تا شنبه در پایتخت/ وزش باد شدید
  • هشدار وزش باد شدید در تهران | هوا گرمتر می‌ شود
  • هشدار به تهرانی ها؛ وزش باد شدید در پایتخت
  • هشدار به پایتخت‌نشینان؛ وزش باد شدید در تهران
  • وزش باد شدید در تهران/ افزایش دما تا شنبه
  • آخر هفته بارانی در استان چهارمحال و بختیاری