Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی ،مهندس حسین اسماعیلیان گفت: بالغ بر 6500 نفر جمعیت در این روستاها ساکن هستند و با انجام طرح های در دست اجرا منابع پایدار آب شرب برای این روستاها فراهم می شود. وی گفت: اجرای 25 کیلومتر خط انتقال، انجام حدود 4 کیلومتر اصلاح شبکه، ساخت 5 باب مخزن ذخیره آب شرب با مجموع ظرفیت 350 متر مکعب، ساخت 42 حوضچه شیرآلات و ایجاد نزدیک به 3 کیلومتر جاده دسترسی از جمله اهم اقدامات در دست اجرا برای این روستاها می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد در ادامه افزود: این پروژه های برای روستاهای شیرحصار، پری آباد، فتح آباد گرگها، عباس آباد، کمینگران، چشمه علیمو، مهرآباد، سلطان آباد، اکبرآباد، روغن گران، بازکلاغ، اشکذری، فتح آباد یزدی ها، جلالی، شهرآباد، سنگبر، قیاس آباد، فیض آباد، خیرآباد، کنه بیست، نجم، استاج، کروج، بریلی و درخت بید با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال در حال انجام است. 

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روستاهای محروم شهرستان مشهد آب سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۱۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند

محمود کشاورز با بیان اینکه استان ایلام دارای ۶۳۷ روستا است، اظهار کرد: ۵۰ روستای این استان به دلیل شرایط خاص از جمله صعب‌العبور بودن، خالی از سکنه بودن، جمعیت ساکن کمتر از پنج خانوار و غیره، از لحاظ سرانه کشوری مصوب، برای گازرسانی فاقد توجیه و قابلیت گازرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام در ردیف استان‌های سبز کشور از لحاظ توسعه گازرسانی قرار گرفته است، گفت: گازرسانی به مناطق محروم از مؤلفه‌های اصلی توسعه پایدار روستایی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تصریح کرد: روند اجرایی پروژه‌های گازرسانی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و سخت گذر استان در سال گذشته بسته شد.

کشاورز بیان کرد: تعداد مشترکان گاز استان از شروع گازرسانی به مناطق شهری و روستایی تاکنون ۲۱۵ هزار و ۹۹۸ مشترک است.

وی گفت: تاکنون پنج هزار و ۹۶۵ کیلومتر خطوط انتقال، تغذیه و شبکه توزیع گاز در اقصی‌نقاط استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام یادآور شد: تاکنون، بیش از ۱۲۶ هزارو ۷۴۵ انشعاب علمک در نقاط شهری و روستایی استان نصب شده‌است.

کشاورز بیان کرد: در حال حاضر۲۶ شهر و ۵۸۷ روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به یک هزار و ۳۸۹ واحد تولیدی و صنعتی در استان نیز گازرسانی می‌شود، خاطرنشان کرد: گازرسانی به ۱۲ شهرک صنعتی و ۲۴ جایگاه CNG در استان نیز در استان انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد
  • تکمیل آبرسانی به ۱۶۲ روستا تا پایان سال جاری
  • ۲ هزار مادر باردار تحت پوشش برنامه تغذیه سالم دانشگاه علوم پزشکی مشهد
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • ۵۸۷ روستای استان ایلام از نعمت گاز برخوردارند
  • آب آشامیدنی کنارک پایدار شد
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب در فارس
  • توسعه بالغ بر ۸۱۴ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب
  • آغاز عملیات اجرایی باند دوم سه راهی مهردشت به حسین آباد
  • رنجیده خاطر شدن اهالی روستای کردان از هدر رفت آب آشامیدنی + فیلم