Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران طی مراسمی با تقدیر از خدمات علی توکلی شهردار سابق منطقه 19، حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران را به سید مهدی هدایت شهردار جدید این منطقه ابلاغ و اهدا کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این مراسم که با حضور معاونین، شهرداران نواحی و شورایاران منطقه 19 برگزار شد، حسین نظری معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ضمن خداقوت به همه همکاران شهرداری این منطقه، لازمه موفقیت در کارها و خدمات را صداقت و اعتقاد به باورهای دینی اعلام کرد و گفت: اگر باورهای دینی و کارآمدی نظام را حفظ کرده و در کارها صداقت داشته باشیم می توانیم رضایت مردم را جلب کنیم در غیر اینصورت رضایتمندی حاصل نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    
او رسیدن و تحقق « تهران کلانشهر الگوی جهان اسلام» را که شهردار تهران به عنوان یک ایده آل و آرمان در نظر گرفته اند، آرمانی محقق شدنی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر شهر تهران به عنوان الگویی برای سایر شهرهای ایران در انجام بسیاری ازکارهای عمرانی، اجتماعی و فرهنگی محسوب می شود. بنابراین اگر به روح شهر به منظور جلب رضایت مردم و کالبد آن برای کارآمدی نظام توجه وکار کنیم می توانیم این الگودهی را فراتر دیده و برای کل جهان اسلام الگوی خدمت باشیم.
در ادامه رضا محمدی مدیر کل هماهنگی، نظارت و پیگیری امور مناطق به ابلاغ دو طرح ویژه در شهرداری تهران اشاره و بیان کرد: طرح «نگهداشت شهر از جمله این طرح ها است که با هدف ایجاد رضایتمندی برای شهروندان ابلاغ شده است. همچنین طرح ویژه دیگری با عنوان« قرار خدمت» با حضور شهردار تهران در مناطق 22 گانه آغاز شده که در همین راستا ضرورت دارد مناطق آمادگی لازم را برای حضور مؤثر شهردار تهران با احصاء موارد، موضوعات و مشکلات منطقه داشته باشند.
سرهنگ یوسف پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج ناحیه ابوذر نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن تقدیر از خدمات شایسته علی توکلی شهردار سابق این منطقه در حل مشکلات 30 ساله منطقه 19 از جمله خروج خیابان شهامت از بن بست و تخریب پاساژ توحید اظهار کرد: بدون شک آقای هدایت شهردار جدید این منطقه نیز با اجرای پروژه های مهم و بزرگ ادامه دهنده این راه خواهد بود.
در این مراسم علی توکلی شهردار سابق منطقه نیز با نگاهی به گوشه ای از خدمات دوران مدیریتی خود به مردم شریف منطقه 19 اظهار کرد: در طول خدمت در این منطقه تمام تلاشم براین بوده که آنچه در توان داشتم انجام دهم.
او ضمن خوشامدگویی به مهدی هدایت شهردار جدید این منطقه اظهار کرد: بسیار خوشحالم که ایشان مسئولیت خدمت در این منطقه که مردمانی متدین، بسیار خونگرم و قدرشناس دارد را بر عهده گرفته اند.  
توکلی همچنین به تشریح برخی از مهمترین پروژه های توسعه محور و آماده افتتاح منطقه پرداخت.
سید مهدی هدایت شهردار جدید منطقه 19 نیز در ادامه با اظهار خرسندی از توفیق خدمت در این منطقه جنوبی گفت: نگاه ویژه شهردار تهران به مناطق جنوبی، انگیزه خدمت در این مناطق را افزایش می دهد.
او با اشاره به نگاه کار محوری شهردار تهران خاطرنشان کرد: درهمین راستا با سرلوحه قراردادن این نگاه، تمام توان خود را برای جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان این منطقه و انجام کارهای ارزشمند و خدمات مؤثر به کار می برم.
این مسئول با اشاره به سوابق اجرایی 23 ساله خود که عمده آن نیز در حوزه شهرداری بوده، ضمن تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران، از زحمات شهردار سابق و همکاران خدوم منطقه  19 قدردانی کرد.
در پایان این مراسم معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران ضمن اهدای حکم انتصاب علیرضا زاکانی شهردار تهران به سید مهدی هدایت، از زحمات علی توکلی شهردار سابق این منطقه تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تهران کالبد شهر هدایت شهردار جدید شهرداری تهران شهردار تهران امور مناطق مهدی هدایت منطقه 19

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پاسداران با شاخص ۱۰۴ و پاکدشت با شاخص ۱۰۸، در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۵۳، امام خمینی با شاخص ۶۷، باغستان شهریار با شاخص ۵۱، پارک رازی با شاخص ۵۸، پونک با شاخص ۵۲، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۵۶، پیشوا با شاخص ۸۶، تهران پارک شکوفه با شاخص ۹۸، دانشگاه تهران با شاخص ۹۰، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۸۱، رباط‌کریم با شاخص ۵۸، ژئوفیزیک با شاخص ۷۱، سرخه‌حصار با شاخص ۹۹، سلامت با شاخص ۷۹، شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۶۵، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

همچنین ایستگاه‌های شریف منطقه دو با شاخص ۹۱، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۷۰، شهرداری منطقه دو با شاخص ۵۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۶۹، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۸۳، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱، فرمانداری شهرری با شاخص ۸۰، لواسانات با شاخص ۷۵، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۵۹، ملارد با شاخص ۵۸، منطقه ۱۵ با شاخص ۹۸، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۶۶، ورامین با شاخص ۷۰ و وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۷ در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

به این ترتیب، سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۴۸، اسلام‌شهر با شاخص ۳۲، پردیس با شاخص ۳۱، چشمه با شاخص ۵۰، دماوند با شاخص ۱۳، شهریار با شاخص ۴۵، علم و صنعت با شاخص ۴۹، قدس با شاخص ۳۴، در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 747392

دیگر خبرها

  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • برپایی میزهای خدمت تخصصی در مناطق شهرداری شیراز
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • طراحی الگوهای جدید برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • الگوی جدیدی برای جشن‌های خیابانی در تهران
  • امروزه به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده‌ایم/ با تصویب شورا، سازمان گردشگری شهرداری تهران تشکیل خواهد شد