Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر حیدری، رئیس کتابخانه‌های عمومی رامشیر در حاشیه آئین نواختن زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: اهدای ۱۰۰ جلد کتاب به کتابخانه دبیرستان هیات امنایی فرهنگیان همزمان با نخستین روز از این هفته انجام شد.

او با بیان اینکه این کتاب‌ها در حوزه نوجوان و بزرگسال و از سوی ناشران مطرح کشور مانند کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در زمینه‌های مختلف دینی، داستانی، تاریخ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. چاپ شده اند، افزود: امیدواریم با تقویت کتابخانه‌های مدارس، گام‌های بلندی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان برداشته شود.

حیدر در پایان با اشاره به برنامه‌های هفته کتاب بیان داشت: پویش اهدای کتاب، راه اندازی ایستگاه مطالعه، رونمایی از کتاب، تجلیل از نویسندگان فرهنگی، تجهیز کتابخانه‌ها و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌هایی هستند که در سطح مدارس شهرستان برگزار می‌شوند.

زنگ بیست و نهمین هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار با شعار "جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم" امروز با حضور سالم عبادی فرماندار، علی شریفی، مدیر آموزش و پرورش، حیدر حیدری، رئیس کتابخانه‌های عمومی و جمعی از مسئولان اداره‌های شهرستان نواخته شد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اهدای کتاب هفته کتاب کتاب و کتابخوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • ترویج فرهنگ مطالعه رسالت همگانی است