Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:14:16 GMT

راز قتل مرد ساوجی پس از یک‌ماه کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۳۱۴۱

راز قتل مرد ساوجی پس از یک‌ماه کشف شد

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» روز دوشنبه در این خصوص اظهار داشت: حدود یک ماه قبل، گزارشی از قتل فردی با شلیک گلوله در یک مزرعه کشاورزی اطراف شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.

وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ساوه، در تحقیقات اولیه از محل وقوع قتل، مشخص شد که مردی میانسال با شلیک گلوله جان خود را از دست داده است و در همین راستا تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل به سرعت آغاز شد.

سرهنگ عیسی آبادی اظهار داشت: از ابتدای اعلام گزارش حادثه و با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی، بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس بعد از حدود یک ماه به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از فرزندان صاحب مزرعه کشاورزی در وقوع این حادثه دست یافتند.

وی گفت: پس از بازجویی های تکمیلی، فرد مظنون دستگیر و در تحقیقات پلیس به قتل با شلیک گلوله اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: قاتل انگیزه خود را اختلافات قبلی پدرش با مقتول اعلام کرد و در خصوص جزئیات این عمل مجرمانه نیز بیان داشت که در زمان وقوع قتل با ترفندی، مقتول را به داخل مزرعه کشانده و به وسیله اسلحه مقتول، او را به قتل رسانده است.

وی یادآور شد: در این خصوص پرونده ای تشکیل شد که سیر مراحل قانونی آن در دست انجام است.

برچسب‌ها ساوه پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی ساوه پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع انفجار در کابل

منابع محلی از وقوع انفجار در شهر کابل خبر داده و می‌گویند که صدای این انفجار را ساعت ۸:۵۰ پنج‌شنبه‌شب، ۹ حمل در منطقه خیرخانه از مربوطات ناحیه ۱۱ شهر کابل شنیده‌اند.

خالد زردان سخنگوی پلیس کابل اظهار داشت: انفجار در منطقه «خیرخانه» کابل هیچ تلفاتی نداشته و تنها حادثه کوچکی بوده است.

ساعتی پیش رسانه‌ها از وقوع یک انفجار در منطقه «خیرخانه» کابل واقع در ناحیه ۱۱ این شهر خبر داده بودند که سخنگوی پلیس کابل آن را ناشی از انفجار یک نارنجک در فضای داخل ساحه این منطقه ذکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • وقوع انفجار در کابل
  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • کشف ۸ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در رفسنجان
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • برخورداری بیش از 5500 مددجو از خدمات اشتغال و حرفه‌آموزی
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت در نیمه اول نوروز در ایلام
  • کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت در خوی طی سال جدید