Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سومین جلسه شورای سند راهبردی رزمندگان بر لزوم اهتمام سازمان‌های لشکری و کشوری به حمایت از جامعه ایثارگران تاکید کرد.

به گزارش برنا،  از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار سرلشکر محمد باقری در سومین جلسه شورای سند راهبردی رزمندگان که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و تعدادی از وزرا برگزار شد، اظهار داشت: در تمام دنیا این گونه مرسوم است که اگر جنگ و درگیری اتفاق بیفتد و در پی آن آثار و صدمات انسانی وارد شود آن کشور یا دولت به‌طور طبیعی خود را موظف می‌داند تا از رزمندگان و افرادی که در راه دفاع از وطنشان مجاهدت کردند، حمایت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشگر باقری با اشاره به اهمیت حمایت از جامعه ایثارگری کشور اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران نیز طبق دستورات دین مبین اسلام و رویه امامین انقلاب اسلامی این موضوع به‌طور جدی مطرح است و در کلام و تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرات بر این موضوع تاکید شده است مجلس نیز قانون خوبی را در این رابطه تصویب کرده و دولت نیز سندی را برای اجرای این قانون تصویب کرده است.

سرلشکر باقری تصریح کرد: هر کدام از دولت‌ها در دوره مسئولیتی بخش‌هایی از این سند را به مرحله اجرا درمی آورند و ما به سمت بهبود وضعیت رزمندگان بخصوص برای عزیزانی که معسر هستند پیش می‌رویم و امیدواریم پس از گذشت ۳۴ سال از پایان جنگ تحمیلی افرادی که دچار گرفتاری هستند با تلاش مسئولین ذیربط مشکلات شان مرتفع شود.

وی گفت: در دولت‌های گذشته در این رابطه کارهایی صورت گرفته است اما از دولت فعلی که رویکرد ویژه‌ای دارند انتظار بیشتری وجود دارد که با سرعت بیشتری در این رابطه حرکت کنند همه ما باید تلاش کنیم تا در پی اقدامات صورت گرفته در راستای کمک به جامعه ایثارگران کشور اندوخته معنوی و اخروی برای خود و سازمان رقم بزنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران نیروهای مسلح جنگ دولت جامعه جمهوری اسلامی ایران دین مبین اسلام انقلاب اسلامی امام راحل رهبر معظم انقلاب مجلس قانون جنگ تحمیلی مشکلات سرلشکر باقری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر چهارشنبه در نشست مسؤولان دشتستان ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ترویج اخلاق اسلامی و شیوه زندگی محمدی (ص) و فرهنگ‌سازی بر اساس باورهای دینی و قرآن کریم از مهم‌ترین حوزه‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی بوده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان تصریح کرد: از زمانی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید، قوانین جامعه بر اساس ارزش‌های انسانی و اسلامی تصویب شد و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی ترویج فرهنگ دینی در جامعه است.

وی با بیان اینکه اهتمام به مقوله فرهنگ و نهادینه کردن اخلاق اسلامی در جامعه از رسالت‌های سازمان تبلیغات اسلامی است، تصریح کرد: بسیاری از مشکلات در سطح فردی، خانواده‌، اجتماعی و بسیاری از ناهنجاری‌های جامعه ناشی از دور شدن انسان از فضائل اخلاقی و انسانی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی سعی دارد با بهره جستن از ارزش‌های والای اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های دینی و دستورات حیات بخش معنوی و متعالی دین مقدس اسلام، شرایط فرهنگی مطلوبی را برای جامعه پدید آورد.

وحیدی افزود: اداره تبلیغات اسلامی دشتستان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال انجام داده که امیدواریم با کیفیت اجرایی شود.

وی از برپایی ویژه‌برنامه‌های قرآنی ماه رمضان در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در تمام شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

کد خبر 6063652

دیگر خبرها

  • لزوم برخورد با مسئله روزه‌خواری علنی
  • جهاد اسلامی: ایران حامی همیشگی فلسطین است
  • ترکیه صادرات تسلیحات به رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کرد
  • برنامه‌های قرآنی در ۱۳۹ شهر و روستای دشتستان در حال برگزاری است
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • رهبر انقلاب: ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • مقاومت بی‌نظیر مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • رهبر انقلاب: جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • تاکید رئیسی بر ضرورت رفع موانع مردمی‌سازی و مشارکت عمومی در امور خیر