Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه تیم بعثت کرمانشاه در هفته اول لیگ دسته دوم فوتبال کشور، در دیداری خارج از خانه برابر آبی‌پوشان تهران به تساوی رسید.

کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در پایان این دیدار که عصر امروز(۲۴ آبان) برگزار شد، با دلچسب خواندن یک امتیاز این بازی، اظهار کرد: باتوجه به اینکه تنها حدود یک هفته ای است که امتیاز یک تیم دسته دومی را خریده ایم و آمادگی چندانی برای بازی نداشتیم، این تساوی برایمان ارزشمند و دلچسب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم آبی پوشان تهران هم شرایط کاملا مشابهی با تیم بعثت داشت و آنها نیز به تازگی امتیاز یک تیم دسته دومی را خریده اند، برای همین یک بازی پایاپای را از هر دو تیم شاهد بودیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه ادامه داد: هر دو تیم تلاش داشتند که امتیاز کامل این بازی را کسب کنند و خوب هم بازی کردند، اما در نهایت هرکدام به یک امتیاز بازی رضایت دادند.

وی با بیان اینکه تیم بعثت برای حضور در رقابت های لیگ تمرینات چندانی نداشته، گفت: از حدود یک هفته پیش که تمرینات را آغاز کردیم تا بازی امروز چند جلسه تمرین داشته ایم، بنابراین فرصت بیشتری می خواهیم تا بازیکنان به هماهنگی برسند.

لرستانی بااشاره به حضور تعدادی از بازیکنان رده امید بعثت در تیم جدید بزرگسالان، عنوان کرد: حدود نیمی از تیم را بازیکنان بومی و مابقی را بازیکنانی تشکیل می دهند که از استان های دیگر جذب کرده ایم‌.

وی از انتخاب مهرداد خادمی به عنوان سرمربی تیم بعثت برای حضور در رقابت های لیگ دسته دوم خبرداد و گفت: این مربی سابقه حضور در تیم های مختلف لیگ یک و دسته دوم را دارد و آخرین تیمی که در آن مربی بوده، تیم فصل گذشته قشقایی شیراز در رقابت های لیگ دسته اول بوده است.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه در ادامه با تاکید براینکه تیم نوپای بعثت کرمانشاه برای حضور قدرتمند در لیگ نیازمند زمان است، اعلام کرد: امیدواریم با گذشت زمان به تیمی یکدست تبدیل شده و جایگاه خوبی در این رقابت ها بدست بیاوریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه لیگ دسته دوم فوتبال ایران استانی ورزشی تیم بعثت کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • شوک به آسیا؛ ژاپن از جام ملت‌ها حذف شد!
  • حذف غیرمنتظره ژاپن از فوتسال آسیا
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • پسر خداداد افشاریان در لیگ یک رکورددار شد!
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور