Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان این‌که امشب تداوم آلودگی هوا را در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران ،کرج، اراک، اصفهان و مشهد خواهیم داشت گفت: روز سه‌شنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور در استان‌های ساحلی خزر و برخی نقاط استان‌های اردبیل، همدان ،مرکزی، لرستان، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کردستان، کرمانشاه، اصفهان، یزد، بوشهر  و نیمه شمالی فارس شاهد بارش باران و وزش باد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در استان‌های خراسان‌های شمالی و رضوی، سمنان، قم، شمال استان‌های تهران، البرز، قزوین، زنجان و شرق آذربایجان شرقی، بارش باران و برف و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: شدت بارش در روز سه‌شنبه در استان‌های گیلان و مازندران خواهد بود.

کارشناس هواشناسی با بیان این‌که روز چهارشنبه شاهد بارش باران و رعدوبرق در خراسان‌های رضوی و جنوبی، یزد، اصفهان، کرمان ، فارس، هرمزگان، لرستان ، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان رخ خواهد داد گفت: این بارش در استان‌های جنوبی با رعدوبرق همراه خواهد بود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: دریای خزر نیز طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج بوده و در نیمه شمالی کشور دما به‌طور میانگین بین۶ تا ۱۲ درجه کاهش می‌یابد.

ضیائیان توضیح داد: روز پنجشنبه در ارتفاعات کرمان و هرمزگان روز جمعه در ارتفاعات کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او ادامه داد: روز سه‌شنبه در شمال شرق و روز چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت مجدداً با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه هستیم.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان استان تهران ابری به‌تدریج همراه با وزش باد و بارش پراکنده است و بیشترین دمای تهران به  ۱۴ درجه و کمترین آن به ۴ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

کد خبر: 1118586 برچسب‌ها هواشناسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: هواشناسی کارشناس هواشناسی سه شنبه وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و پیش‌یابی مدل‌های عددی،  فعالیت سامانه بارشی تا ظهر امروز چهارشنبه ادامه می‌یابد و از عصر این روز به تدریج با ورود هوای پایدار، از میزان ابر‌ها کاسته خواهد شد.

روز‌های پنج‌شنبه و جمعه آسمان صاف و وزش باد ملایم خواهد بود.

 دمای هوا از روز پنج‌شنبه به بعد روند افزایشی خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در این استان ها
  • هشدار هواشناسی به این استان ها بارش‌های اردیبهشتی / سامانه فراگیر بارشی کی از کشور خارج می شود؟
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • فعالیت سامانه بارشی تا روز جمعه | افزایش تدریجی دمای هوا از پنجشنبه
  • فعالیت سامانه بارشی تا ظهر فردا در گلستان
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم