Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست مشترک همکاری معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه و مرکز تحقیقات کاربردی بازرسی کل ناجا با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه در راستای همکاری در خصوص نحوه تدوین دستورالعمل چگونگی ارتقاء و انتصاب و ملاک های ارزیابی در محل ساختمان شماره 3 قوه قضاییه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، در این نشست، محمد باقر الفت با اشاره به اینکه بحث دستورکار در قوه قضاییه مبحث توانمندسازی است، عنوان کرد: افزایش بهره‌وری نتیجه توانمندی مجریان هر دستگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌هایی از سوی ریاست محترم قوه قضاییه با هدف افزایش بهره‌وری دستگاه قضا تدوین و ابلاغ شد. مهارت‌افزایی، ارتقاء علم و انتقال تجربه در مقطع جذب و نگهداشت نیرو از جمله این برنامه‌ها بود تا بیشترین بهره‌وری را از عنصرهای سازمانی داشته باشیم.

معاون رئیس قوه قضاییه اذعان داشت: با توجه به استاندارها، شاخص‌های جذب و الگوهای شایستگی در اتقاء و انتصابات نیازمند معیار و استاندارهای داخلی و بین‌المللی بودیم تا انتصاب فرد شایسته تضمین شود.

این مقام عالی قضایی همچنین ادامه داد: مطابق گزارشی‌های رسیده، نیروی انتظامی از چندسال گذشته در بحث توانمندی متمرکز شده و به این نتیجه رسیدند که با تنظیم نظام نامه یکسری استاندارها باید تعریف شود تا بر اساس آن ارتقاء و انتصاب نیروی انسانی صورت پذیرد و بر اساس آن استانداردها و نرم جایگاه ها تعیین شود.

الفت گفت: این جلسه به منظور انتقال اقدامات و تجربیات برنامه‌های موثر در جهت افزایش توانمندی، عملکرد و بهره وری و ارزیابی نیروی انسانی تشکیل شده است تا با توجه به بازخوردهای گزارش شده، از بررسی میزان افزایش رضایت عمومی و نرخ رضایت عوامل نیروی انسانی از نحوه تدوین دستورالعمل چگونگی ارتقاء و انتصاب و ملاک‌های ارزیابی مرکز تحقیقات کاربردی بازرسی کل ناجا مطلع شویم.

مسئول تحقیقات کاربردی بازرسی کل ناجا ضمن تقدیر و تشکر از معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه به واسطه نگاه فرابخشی که در این خصوص داشتند، از اعلام همکاری با این مرکز جهت انتقال تجربیات در زمینه نحوه تدوین دستورالعمل چگونگی ارتقاء و انتصاب و ملاک‌های ارزیابی استقبال کرد.

سرهنگ فرهاد نظامی مسئول تحقیقات کاربردی بازرسی کل ناجا و مهندس پولادی معاون فنی و رئیس فاوای بازرسی کل ناجا در ادامه به بیان شرحی از جزییات نحوه تدوین دستورالعمل چگونگی ارتقاء و انتصاب و ملاک های ارزیابی پرداختند.

همچنین در ادامه جمعی از مدیران کل ادارات تابعه معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه دیدگاه‌ها و انتظارات خود را از این سامانه اعلام نمودند.

در پایان این نشست برضرورت بررسی دقیق‌تر، ارزیابی و ارائه گزارش نهایی این مرکز درخصوص میزان عملکرد و بهره‌وری از این سامانه تاکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قوه قضاییه نیروی انتظامی منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان

به گزارش همشهری آنلاین، حسین امیرعبداللهیان در ادامه شبکه ایکس نوشت: گفت‌وگوی مفصل و مهمی در خصوص مسائل بین‌المللی، تحولات منطقه‌ای و ارتقاء وضعیت روابط دوجانبه با آقایان آصف‌علی زرداری، رییس جمهور، شهباز شریف نخست وزیر، روسای مجالس ملی و سنا و همچنین محمد اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان انجام شد.

موضوعات مختلف اعم از تجارت، انرژی، ترانزیت، علم و فناوری، فرهنگی، گردشگری سلامت و ‌زیارت، همکاری‌های مرزی، مبارزه با مواد مخدر و تروریسم، امنیتی، قضایی میان هیئت‌های عالی رتبه جمهوری اسلامی پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.
در نهایت ضمن هدف گذاری افزایش حجم تجارت رسمی به ده میلیارد دلار، ۸ سند همکاری مشترک به امضا رسید.

هزار کیلومتر مرز مشترک، اشتراکات فراوان تمدنی، فرهنگی و مذهبی، نگاه مشترک در عمده مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی، عزم دو کشور را بر ارتقاء و استحکام بیش از پیش روابط دوجانبه استوار ساخته است.

کد خبر 846499 برچسب‌ها حسین امیرعبدالهیان ایران و پاکستان خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی

دیگر خبرها

  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • ۲حکم جدید محسنی اژه ای؛ انتصاب نمایندگان جدید قوه قضاییه در شورای نظارت بر صدا و سیما
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیس جمهور به پاکستان
  • راهکار سند تحول قوه قضاییه برای ارزیابی ادله در محاکم
  • برگزاری نشست کمیته مشترک حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران و تاجیکستان
  • نشست بین المللی شورای حکام مدیریت جامع حوزه‌های آبخیزداری