Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر انتقال دبیر خانه شورای عالی اشتغال از وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی به سازمان برنامه بودجه تکذیب شد.

خبرگزاری میزان - خبر انتقال دبیرخانه شورای عالی اشتغال از وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به سازمان برنامه و بودجه که امروز در رسانه‌ها وشبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود تکذیب شد.

یک منبع اگاه در این خصوص اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه وبودجه با استناد به این که سال‌ها قبل دبیرخانه شورای عالی اشتغال در این سازمان مستقر بوده است درخواست بازگشت این دبیرخانه را به سازمان برنامه بودجه داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این درخواست رئیس جمهور دستور بررسی و تعیین و طرح این موضوع را در شورای عالی اداری دادند.

اما منابع نزدیک به وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کردند که طی گفت‌وگوی وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با رئیس جمهور، وی با انتقال دبیرخانه شورای عالی اشتغال به سازمان برنامه و بودجه موافقت نکردند.

خبر موافقت رییس جمهور برای جدایی دبیرخانه شورای عالی کار از وزارت کار و الحاق آن به سازمان برنامه و بودجه تکذیب شده است.

بیشتر بخوانید: اعلام آمادگی وزارت کار ایران برای همکاری مشترک آموزش فنی‌وحرفه‌ای با تاجیکستان

انتهای پیام/

برچسب ها: وزارت تعاون وزارت کار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت تعاون وزارت کار دبیرخانه شورای عالی اشتغال سازمان برنامه سازمان برنامه وزارت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو

سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال جاری اظهارنظری درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو نداشته است.   به گزارش ایرنا، سازمان برنامه و بودجه کشور در پی انتشار اخباری طی روزهای اخیر به نقل از «داود منظور» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور درباره تخصیص ارز به واردات خودرو، اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال جاری اظهارنظری درباره تخصیص ارز برای واردات خودرو نداشته است.   داود منظور همچنین با تکذیب هرگونه اظهار نظر منتسب به خود در سال جدید درباره واردات خودرو، در پیامی در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «ضمن تکذیب هرگونه اظهار نظر منتسب به اینجانب در سال جاری درباره واردات خودرو، تأکید می‌نمایم مواضع دولت در این خصوص توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اطلاع‌رسانی می‌شود.»    

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • تکذیب خبر منسوب به منظور درباره تخصیص ارز واردات خودرو
  • رشته‌های اشتغال‌آفرین در اولویت دریافت بودجه دولت
  • منظور هرگونه اظهار در سال جدید درباره واردات خودرو را تکذیب کرد
  • هدف وزارت کار برای جهش ۲۰درصدی تولید صنایع بزرگ
  • حاکمیت در بیان تولید نباید بترسد
  • راه اندازی شورای عالی تعاون در چهارمحال و بختیاری