Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@21:57:47 GMT

ملی‌پوشان سورپرایز می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۵۰۶۹

ملی‌پوشان سورپرایز می‌شوند

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پیگیر پاداش‌های خود هستند و شنیده می‌شود قبل از بازی با سوریه پاداش دیدار با لبنان به آنها پرداخت خواهد شد.

به گزارش برنا؛ یکی از دلخوری های ملی‌پوشان بابت پاداش‌ پیروزی های آنهاست. در همین رابطه شنیدیم قرار است قبل از انجام بازی با سوریه پاداش پیروزی در لبنان به بازیکنان پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از اردن خبر می‌رسد که روحیه بازیکنان تیم ملی برای بازی با سوریه خوب است و آنها برای انجام این بازی لحظه‌شماری می‌کنند. همان طور که می دانید تیم ملی بعد از این بازی تعطیل می‌شود و تا بهمن ماه هیچ دیدار رسمی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی سوریه لبنان تیم ملی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم

به گزارش "ورزش سه"، بولونیا امشب در دیداری حساس موفق شد مقابل رم به پیروزی ۳-۱ برسد. این برد به آنها کمک کرد که گام بلندی در راه کسب سهمیه چمپیونزلیگ بردارند و می‌توان گفت که بولونیا در فصل آینده لیگ قهرمانان حضور خواهد داشت. پس از این پیروزی، تیاگو موتا در مقابل خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

پیروزی باارزش امشب؟
شب باشکوهی بود. پس از بازی به بازیکنان گفته‌ام که به اینکه مربی آنها هستم افتخار می‌کنم. آنها بازی بسیار سختی داشتند و عملکردی در سطح فوق‌العاده داشتند. هم در حمله و هم در دفاع. این من را واقعاً خوشحال می‌کند.

نزدیک شدن به کسب سهمیه چمپیونزلیگ؟
می‌خواهم به کارهایی که امشب انجام دادیم فکر کنم و از این لحظه لذت ببرم. بقیه اهداف با گذشت زمان به تحقق خواهند پیوست. فکر کردن فعلا بی‌معنی است. من می‌خواهم از این لحظه لذت ببرم. از این بازیکنان و هواداران‌مان سپاسگزارم.

نظرتان درباره مربی‌گری بولونیا؟
باشگاهی فوق‌العاده، بازیکنانی فوق‌العاده. واقعا خوشحالم که اینجا هستم. باز هم می‌گویم، به مربی‌گری این بازیکنان افتخار می‌کنم.

عملکرد خوب جاشوا زیرکزی؟
او در حال حاضر احساس خوبی دارد. اما او جوان است و باید به مسیرش ادامه دهد.
او کارهای بزرگی در زمین انجام می‌دهد اما باید با همین اشتیاق جلو برود تا به سطح بالاتری برسد.

دیگر خبرها

  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • جشن و پایکوبی بازیکنان اینتر در رختکن پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند
  • موتا: فکر به آینده نه، می‌خواهم از بردن رم لذت ببرم
  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • پرسپولیس به رکورد فصل قبل رسید اما...
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی‌پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر
  • با اعلام تقوی؛ پاداش ویژه در انتظار ملی پوشان والیبال در صورت صعود به لیگ برتر