Web Analytics Made Easy - Statcounter

دریافت ۲۱ MB

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعبیر خواب در ۳۰ روز ماه مطابق با آیات قرآن کریم

در زمینه تعبیر خواب روز‌های ماه قمری با قرآن و سایر روش ها، توضیحات فراوانی در کتب مختلف ارائه شده است. اغلب این کتاب‌ها توسط استادان بزرگی مانند ابن سیرین الهی الهام گرفته شده‌اند، اگرچه بدون مدارک و اسناد قطعی هستند. اما تجاربی که مردم در طول تاریخ از تفسیر خواب خود به دست آورده‌اند و تطابق برخی از این تفسیر‌ها با این کتب، باور مردم را به آن‌ها تقویت کرده است. در نتیجه نمی‌توان به طور صددرصدی خواب را با تفسیری که در کتب وجود دارد مطابقت داد، زیرا تفسیر خواب وابسته به مکان، زمان، شرایط محیطی و فردی که خواب را می‌بیند، متفاوت خواهد بود.

از ائمه معصومین (ع) روایت شده هر کس بخواهد تعبیر خواب خود را طبق آیات قرآن بداند باید ببیند خواب او شب چندم ماه قمری بوده، به همان میزان سوره‌های قرآن را بشمارد و در آن سوره نیز به عدد هر شبی که از ماه گذشته آیات آن سوره را بشمارد و در معنی و مفهوم آن آیه نظر کند، تعبیر خواب وی معلوم گردد.

به عنوان مثال اگر شب دهم ماه خواب ببیند، تعبیر خواب او در سورة دهم (یونس، آیه ۱۰) می‌باشد. یا اگر در شب اول ماه قمری خواب ببینید، باید سوره اول قرآن که سوره فاتحه است، آیه اول آن را بخوانید که تعبیر خواب خود را بیابید.

۱. تعبیر خواب در شب اول ماه قمری

در شب اول ماه قمری، سوره اول قرآن که به نام “فاتحه الکتاب” شناخته می‌شود، تعبیر خواب شما خواهد بود. این سوره با آیه اولی که “بسم الله الرحمن الحریم” است، آغاز می‌شود. این آیه نشان دهنده این است که شما در شب اول ماه خواب دیده‌اید و تفسیر آن به این صورت است که شما پیام یا فرمانی از یک شخص بزرگ دریافت می‌کنید که باعث شادی و خوشحالی شما می‌شود. بر اساس برخی از تفاسیر که آیه را به عنوان “الحمدلله رب العالمین” توصیف می‌کنند، می‌توان به این مفهوم رسید که شما به یک نعمتی دست پیدا می‌کنید که قبلاً آن را نداشته‌اید و شما از شکرگزاران این نعمت خواهید بود.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ 

به نام خدا که رحمتش بی اندازه است و مهربانی اش همیشگی است

۲. تعبیر خواب در شب دوم ماه قمری

در شب دوم ماه قمری، سوره بقره که دومین سوره قرآن است، تعبیر خواب شما خواهد بود. بر اساس تفاسیر مختلف، معنای حروف “الم” در آیه دوم سوره بقره که “ذلک الکتاب لا ریب فیه هدی للمتقین” است، به این صورت استفاده می‌شود که شما در خواب خود اطلاعی دریافت می‌کنید که قبلاً در فکر و خاطرتان نبوده است و از “ذلک الکتاب”، یعنی پیامی در قالب یک نامه یا فرمانی به شما می‌رسد که باعث شادی و موقعیت و منزلت شما می‌شود.

الم

ال لام میم

۳. تعبیر خواب در شب سوم ماه قمری

در شب سوم ماه قمری، طبق آیه سوم سوره آل عمران که به این شکل آغاز می‌شود “نزل علیک الکتاب بالحق مصدقا لما بین یدیه و انزل التوراه و الانجیل”، تعبیر خواب شما مرتبط با سه مورد است که پس از سه آیه آمده است و به رسیدن این سه مورد اشاره دارد.

نَزَّلَ عَلَیْکَ الْکِتَابَ بِالْحَقِّ مُصَدِّقًا لِمَا بَیْنَ یَدَیْهِ وَأَنْزَلَ التَّوْرَاةَ وَالْإِنْجِیلَ

آن خدایی که قرآن را به راستی بر تو فرستاد که تصدیق کننده کتب آسمانی قبل از خود است و تورات و انجیل را فرستاد.

۴. تعبیر خواب در شب چهارم ماه قمری

تعبیر خواب بر اساس قران در آیه چهارم سوره “نساء” اشاره شده است. معنای این آیه مبارکه آن است که زنی مجدد یا مالی عظیم به خانه خواب بیننده می‌رسد یا از اهل خانه هدیه ارزشمندی به او داده می‌شود.

وَآتُوا النِّسَاءَ صَدُقَاتِهِنَّ نِحْلَةً ۚ فَإِنْ طِبْنَ لَکُمْ عَنْ شَیْءٍ مِنْهُ نَفْسًا فَکُلُوهُ هَنِیئًا مَرِیئًا

و مهر زنان را در کمال رضایت به آن‌ها بپردازید، پس اگر چیزی از مهر خود را از روی رضا و خشنودی به شما بخشیدند، از آن برخوردار شوید که شما را حلال و گوارا خواهد بود.

۵. تعبیر خواب در شب پنجم ماه قمری

در این تعبیر خواب، آیه پنجم سوره “مائده” به ما اشاره می‌کند. معنای این آیه آن است که خواب بیننده از اهل کتاب منفعتی به دست می‌آورد و این منفعت ممکن است به شکل دیگری نیز خوشحالی را به او برساند.

الْیَوْمَ أُحِلَّ لَکُمُ الطَّیِّبَاتُ ۖ وَطَعَامُ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ حِلٌّ لَکُمْ وَطَعَامُکُمْ حِلٌّ لَهُمْ ۖ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الْمُؤْمِنَاتِ وَالْمُحْصَنَاتُ مِنَ الَّذِینَ أُوتُوا الْکِتَابَ مِنْ قَبْلِکُمْ إِذَا آتَیْتُمُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ مُحْصِنِینَ غَیْرَ مُسَافِحِینَ وَلَا مُتَّخِذِی أَخْدَانٍ ۗ وَمَنْ یَکْفُرْ بِالْإِیمَانِ فَقَدْ حَبِطَ عَمَلُهُ وَهُوَ فِی الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِینَ

امروز هر چه پاکیزه است شما را حلال شد و طعام اهل کتاب برای شما و طعام شما برای آن‌ها حلال است؛ و نیز حلال شد نکاح زنان پارسای مؤمنه و زنان پارسای اهل کتاب در صورتی که شما اجرت و مهر آنان را بدهید و پاکدامن باشید نه زناکار و رفیق‌باز؛ و هر کس به ایمان (دین اسلام) کافر شود عمل او تباه شده و در آخرت از زیانکاران خواهد بود.

۶. تعبیر خواب در شب ششم ماه قمری

تعبیر خواب بر اساس قران در آیه ششم سوره “انعام” به شرح زیر است. معنای این آیه این است که صاحب خواب با مشکلات و ناخوشی‌هایی روبرو می‌شود. این مشکلات ممکن است به دلیل افتادن صاحب دولت از عظمت یا منفعتی باشد و یا به دلیل آزردگی و ناخوشی کوچکی که اتفاق می‌افتد.

أَلَمْ یَرَوْا کَمْ أَهْلَکْنَا مِنْ قَبْلِهِمْ مِنْ قَرْنٍ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ مَا لَمْ نُمَکِّنْ لَکُمْ وَأَرْسَلْنَا السَّمَاءَ عَلَیْهِمْ مِدْرَارًا وَجَعَلْنَا الْأَنْهَارَ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهِمْ فَأَهْلَکْنَاهُمْ بِذُنُوبِهِمْ وَأَنْشَأْنَا مِنْ بَعْدِهِمْ قَرْنًا آخَرِینَ

آیا ندیدند پیش از ایشان چه بسیار گروهی را هلاک نمودیم و حال آنکه در زمین به آن‌ها قدرت و تمکّنی داده بودیم که شما را نداده‌ایم؟ و از آسمان بر آن‌ها باران (رحمت ظاهر و رحمت باطن که کتاب آسمانی است) پیوسته فرستادیم و نهر‌ها در زمین جاری ساختیم، پس، چون نافرمانی کردند آن‌ها را هلاک نمودیم و گروهی دیگر بعد از آن‌ها پدید آوردیم.

۷. تعبیر خواب در شب هفتم ماه قمری

در این تعبیر خواب، آیه هفتم سوره “اعراف” به ما اشاره می‌کند. با استدلال و استنباط از معانی آن، به نتیجه می‌رسیم که خواب بیننده بار عمل‌ها و اقداماتی را به او سپرده می‌شود. اگر او تلاش‌های بی‌وقفه انجام دهد، به مرتبه‌ی بالاتری از پیشرفت و موقعیت دست خواهد یافت. اما اگر از تلاش کوتاهی کند و دست کشیده باشد، به خواری و شکست می‌رسد.

فَلَنَقُصَّنَّ عَلَیْهِمْ بِعِلْمٍ ۖ وَمَا کُنَّا غَائِبِینَ

پس بر آنان (حکایت حال آن‌ها را تماما) به علم و بصیرت کامل بیان کنیم، و ما از کردار آنان غایب و غافل نبوده‌ایم.

۸. تعبیر خواب در شب هشتم ماه قمری

در تعبیر خواب روز‌های ماه قمری با قران در شب هشتم ماه قمری، به آیه هشتم سوره “انفال” نیاز داریم. از این آیه می‌توان به این نتیجه رسید که درگیری و دشنامی بین صاحب خواب و فرد دیگری به وجود می‌آید که این اختلاف به محکمه و قاضی می‌رسد و حکم نهایی سود خواب بیننده خواهد بود.

لِیُحِقَّ الْحَقَّ وَیُبْطِلَ الْبَاطِلَ وَلَوْ کَرِهَ الْمُجْرِمُونَ

تا حق را محقق و پایدار کند و باطل را محو و نابود سازد هر چند بدکاران را خوش نیاید.

۹. تعبیر خواب در شب نهم ماه قمری

در این تعبیر خواب، با استنباط از سوره “توبه” آیه نهم، به این نتیجه می‌رسیم که دو نفر از نزدیکان خواب بیننده درگیری و معامله‌ای را با او دارند که این معامله تاثیری در زندگی و رویداد‌های او خواهد داشت.

اشْتَرَوْا بِآیَاتِ اللَّهِ ثَمَنًا قَلِیلًا فَصَدُّوا عَنْ سَبِیلِهِ ۚ إِنَّهُمْ سَاءَ مَا کَانُوا یَعْمَلُونَ

آنان آیات کتاب خدا را به بهایی اندک فروختند تا آنکه راه خدا را (به روی خلق) بستند، همانا بسیار بد می‌کرده‌اند.

۱۰. تعبیر خواب در شب دهم ماه قمری

برای تعبیر خواب بر اساس قران در شب دهم ماه قمری، به سوره “یونس” و آیه دهم آن نیاز داریم. از معنای این آیه می‌توان استنباط کرد که خواب بیننده کار خوب و نیکی را انجام می‌دهد که به او سود مادی و معنوی خواهد رسید.

دَعْوَاهُمْ فِیهَا سُبْحَانَکَ اللَّهُمَّ وَتَحِیَّتُهُمْ فِیهَا سَلَامٌ ۚ وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِینَ

و در آن بهشت زبان شوق به تقدیس خدا گشایند که بار ال‌ها تو از هر نقص و آلایش پاک و منزهی و درود آن‌ها در بهشت «سلام» است و آخرین سخنشان حمد پروردگار عالمیان است.

۱۱. تعبیر خواب در شب یازدهم ماه قمری

از سوره “هود” و آیه یازدهم آن، برای تعبیر خواب شب یازدهم ماه قمری می‌توان استنتاج کرد که برای صاحب خواب مشکلی به وجود می‌آید که از دیدگاه افراد نزدیک به وی، یک مسئله سخت و دشوار است. اما با صبر و تحمل، این مشکل و مصیبت به خوبی پایان می‌پذیرد.

إِلَّا الَّذِینَ صَبَرُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَٰئِکَ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَأَجْرٌ کَبِیرٌ

مگر آنان که دارای ملکه صبر و عمل صالحند که بر آن‌ها آمرزش حق و اجری بزرگ است.

۱۲. تعبیر خواب در شب دوازدهم ماه قمری

تعبیر خواب شب دوازدهم ماه قمری بر اساس آیه مذکور در سوره “یوسف” است. طبق تفسیر این آیه، اگر خواب در شب دوازدهم قمری بیننده را تحت تأثیر قرار دهد، نشان دهنده این است که فردی مهربان و محافظت کننده مثل یک پدر، از او دور می‌شود. عاقبت این دوری از نفع برخی خواهد بود و به خواب بیننده ناراحتی و نگرانی خواهد رساند. اما در نهایت، مصیبت خواب بیننده به خوبی پایان خواهد یافت و او به طرزی موفق خواهد بود.

أَرْسِلْهُ مَعَنَا غَدًا یَرْتَعْ وَیَلْعَبْ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ

فردا او را با ما فرست که در چمن و مراتع بگردد و بازی کند و البته ما همه نگهبان اوییم.

۱۳. تعبیر خواب در شب سیزدهم ماه قمری

برای تعبیر خواب بر اساس قران در شب سیزدهم قمری، به آیه سیزدهم سوره “رعد” نیاز داریم. طبق تفسیر این آیه، اگر خواب در شب سیزدهم قمری را بیننده تحت تأثیر قرار دهد، این نشان دهنده‌ی وجود چیزی است که باعث ملال و ناراحتی خواهد شد و خواب بیننده را به خواب ناخوشایندی خواهد رساند.

وَیُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ وَالْمَلَائِکَةُ مِنْ خِیفَتِهِ وَیُرْسِلُ الصَّوَاعِقَ فَیُصِیبُ بِهَا مَنْ یَشَاءُ وَهُمْ یُجَادِلُونَ فِی اللَّهِ وَهُوَ شَدِیدُ الْمِحَالِ

و رعد (و برق و همه قوای عالم غیب و شهود) و جمیع فرشتگان همه از بیم (قهر) خدا به تسبیح و ستایش او مشغولند، و صاعقه‌ها را بر سر هر قومی بخواهد می‌فرستد، باز هم کافران در (قدرت) خدا جدل می‌کنند با آنکه او سخت انتقام است.

۱۴. تعبیر خواب در شب چهاردهم ماه قمری

براساس آیه چهاردهم سوره “ابراهیم”، تعبیر خواب در شب چهاردهم قمری به این نتیجه می‌رسد که در این خواب، فردی که خواب بیننده را دوست یا دشمن دارد، به او نزدیک می‌شود و آنچه مشابه آن است، نقش مهمی در تعبیر خواب بیننده خواهد داشت.

وَلَنُسْکِنَنَّکُمُ الْأَرْضَ مِنْ بَعْدِهِمْ ۚ ذَٰلِکَ لِمَنْ خَافَ مَقَامِی وَخَافَ وَعِیدِ

و محققا ما شما رسولان (و پیروانتان) را در سرزمین کافران پس از هلاک آن‌ها (با آسایش و ایمنی) ساکن می‌گردانیم و این (آسایش) نصیب کسی است که از مقام من خائف است و از وعده قهر و عقاب من می‌ترسد.

۱۵. تعبیر خواب در شب پانزدهم ماه قمری

بر اساس آیه پانزدهم سوره “حجر”، تعبیر خواب در شب پانزدهم قمری نشان می‌دهد که خواب بیننده با کسی درگیری دارد که به صورت بی‌مورد و بی‌هدف با او بحث می‌کند، اما این بحث به نتیجه‌ای نمی‌رسد و خواب بیننده از این بحث غیرمفید ناراحت خواهد شد. اما خواب بیننده در نهایت به سمت پیشرفت و موفقیت خواهد رفت.

لَقَالُوا إِنَّمَا سُکِّرَتْ أَبْصَارُنَا بَلْ نَحْنُ قَوْمٌ مَسْحُورُونَ

باز هم خواهند گفت: چشمان ما را فرو بسته‌اند، بلکه در ما سحر و جادویی به کار برده‌اند.

۱۶. تعبیر خواب در شب شانزدهم ماه قمری

تعبیر خواب بر اساس قران در آیه شانزدهم سوره “نحل”، تعبیر خواب در شب شانزدهم قمری این است که خواب بیننده تحت تأثیر قرار می‌گیرد و به حالتی غیر از حالت عادی خود وارد می‌شود. این خواب ممکن است به صورتی باشد که فرد به عظمت و بزرگی رسیده و با شخصی بزرگ و مهم در ارتباط است. تعبیر دقیق‌تر خواب بستگی به موضوعات و حوزه‌های مختلفی دارد که می‌توان با قیاس و بررسی جزئیات بیشتر به نتیجه‌ای دقیق‌تر رسید.

وَعَلَامَاتٍ ۚ وَبِالنَّجْمِ هُمْ یَهْتَدُونَ

و نشانه‌هایی (در زمین مانند کوه‌ها و دریا‌ها و رود‌ها و جنگل‌ها مقرر داشت) و آنان به ستارگان (در شبها) هدایت یابند.

۱۷. تعبیر خواب در شب هفدهم ماه قمری

بر اساس آیه هفدهم سوره “اسراء”، تعبیر خواب در شب هفدهم قمری نشان می‌دهد که خواب بیننده در آن کاری را تجربه می‌کند که در ابتدا به آزردگی و ناراحتی منجر می‌شود. اما در نهایت، این کار به نتایج مثبت و خوب منجر می‌شود و خواب بیننده می‌تواند در زندگی خود بلا‌ها را برطرف کند و خیرات و صدقاتی را به اشتراک بگذارد.

وَکَمْ أَهْلَکْنَا مِنَ الْقُرُونِ مِنْ بَعْدِ نُوحٍ ۗ وَکَفَىٰ بِرَبِّکَ بِذُنُوبِ عِبَادِهِ خَبِیرًا بَصِیرًا

و چه بسیاری از ملل و اقوامی را بعد از نوح هلاک کردیم و تنها خدای تو که بر گناهان بندگانش آگاه و با خبر است کفایت می‌کند (که به مصلحت هر که را خواهد عفو و هر که را خواهد عقاب کند).

۱۸. تعبیر خواب در شب هجدهم ماه قمری

بر اساس آیه هجدهم سوره “کهف”، تعبیر خواب در شب هجدهم قمری نشان می‌دهد که خواب بیننده در آن به یک خانه جدید و یا به مالکیت یک ملک جدید دست یافته است. یا ممکن است این خواب نشان دهنده این باشد که خواب بیننده در گذشته با خبری نادرست و غلط مواجه شده است و در این خواب این اتفاق به طور آشکار رخ خواهد داد که آن خبر نادرست بوده است.

وَتَحْسَبُهُمْ أَیْقَاظًا وَهُمْ رُقُودٌ ۚ وَنُقَلِّبُهُمْ ذَاتَ الْیَمِینِ وَذَاتَ الشِّمَالِ ۖ وَکَلْبُهُمْ بَاسِطٌ ذِرَاعَیْهِ بِالْوَصِیدِ ۚ لَوِ اطَّلَعْتَ عَلَیْهِمْ لَوَلَّیْتَ مِنْهُمْ فِرَارًا وَلَمُلِئْتَ مِنْهُمْ رُعْبًا

و آن‌ها را بیدار پنداری و حال آنکه در خوابند و ما (برای رفع خستگی) آنان را به پهلوی راست و چپ می‌گردانیدیم و سگ آن‌ها دو دست بر در آن غار گسترده داشت، و اگر بر حال ایشان مطلع شدی از آن‌ها گریختی و از هیبت و عظمت آنان بسیار هراسان گردیدی.

۱۹. تعبیر خواب در شب نوزدهم ماه قمری

بر اساس آیه نوزدهم سوره “مریم”، تعبیر خواب در شب نوزدهم قمری نشان می‌دهد که خواب بیننده تحت تأثیر فرستاده‌ای از سوی یک شخص بزرگ قرار می‌گیرد. در این خواب، به خواب بیننده خبر‌های دلپسند و خاطرخواه ارائه می‌شود و او به سبب این خبر‌ها احساس خوشحالی و رضایت می‌کند. تعبیر دقیق‌تر این خواب بستگی به مضمون و جزئیات آن دارد که با بررسی دقیق‌تر و قیاس می‌توان به نتیجه‌ای دقیق‌تر رسید.

قَالَ إِنَّمَا أَنَا رَسُولُ رَبِّکِ لِأَهَبَ لَکِ غُلَامًا زَکِیًّا

گفت: من فرستاده خدای توام، آمده‌ام تا تو را پسری بخشم بسیار پاکیزه و پاک سیرت.

۲۰. تعبیر خواب در شب بیستم ماه قمری

با توجه به آیه بیستم سوره “طه”، خواب در شب بیستم قمری به شکلی ظاهر می‌شود که می‌توان آن را با عصای حضرت موسی مقایسه کرد. این خواب به صورت یک دلیل قوی و قاطع به بیننده خواب می‌آید و او را در مسیر صحیح هدایت می‌کند. تعبیر دقیق‌تر این خواب باید با توجه به جزئیات و موضوعات مرتبط در نظر گرفته شود.

فَأَلْقَاهَا فَإِذَا هِیَ حَیَّةٌ تَسْعَىٰ

موسی، چون آن را به زمین افکند عصا اژد‌هایی مهیب شد که (به هر سو) می‌شتافت.

۲۱. تعبیر خواب شب بیست و یکم ماه قمری

بر اساس آیه بیست و یکم سوره “انبیا”، تعبیر خواب در شب بیست و یکم قمری نشان می‌دهد که فردی که این خواب را می‌بیند، با یک شخص دیگر درگیری و خشم و ناراحتی داشته است. اما در نهایت، این خشم و ناراحتی به صاحب خواب برطرف می‌شود و روابط آن‌ها بهبود می‌یابد. تعبیر دقیق‌تر خواب بستگی به موضوع و جزئیات بیشتری دارد که باید با استفاده از قیاس و بررسی دقیق‌تر به نتیجه‌ای دقیق‌تر رسید.

أَمِ اتَّخَذُوا آلِهَةً مِنَ الْأَرْضِ هُمْ یُنْشِرُونَ

مگر این مردم (مشرک نادان) خدایانی از همین زمین برگرفته‌اند که جان آفرین باشند؟

۲۲. تعبیر خواب شب بیست و دوم ماه قمری

براساس آیه بیست و دوم سوره “حج”، تعبیر خواب در شب بیست و دوم قمری نشان می‌دهد که در آن اتفاقی رخ می‌دهد که بیننده خواب را مشوش کرده و او نمی‌تواند از آن فرار کند، هر چقدر هم تلاش کند. تعبیر دقیق‌تر این خواب بستگی به موضوع و جزئیات بیشتری دارد که باید با بررسی دقیق‌تر و قیاس به نتیجه‌ای دقیق‌تر رسید.

کُلَّمَا أَرَادُوا أَنْ یَخْرُجُوا مِنْهَا مِنْ غَمٍّ أُعِیدُوا فِیهَا وَذُوقُوا عَذَابَ الْحَرِیقِ

هرگاه خواهند از دوزخ به درآیند تا از غم و اندوه آن نجات یابند باز (فرشتگان عذاب) آنان را به دوزخ برگردانند و (گویند باز باید) عذاب آتش سوزان را بچشید.

۲۳. تعبیر خواب در شب بیست و سوم ماه قمری

با توجه به آیه بیست و سوم سوره “مؤمنون”، تعبیر خواب در شب بیست و سوم قمری نشان می‌دهد که بیننده خواب، یک پیام خوب و مفید از سوی یک بزرگی دریافت می‌کند، اما او نمی‌تواند به آن باور کند یا آن را به دیگران پیشنهاد دهد. این خواب ممکن است شامل نصیحتی باشد که به بیننده خواب داده می‌شود و او نمی‌تواند به آن عمل کند یا به آن پاسخ دهد. برای تعبیر دقیق‌تر، جزئیات و موضوعات مربوطه باید مورد بررسی قرار گیرد.

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا نُوحًا إِلَىٰ قَوْمِهِ فَقَالَ یَا قَوْمِ اعْبُدُوا اللَّهَ مَا لَکُمْ مِنْ إِلَٰهٍ غَیْرُهُ ۖ أَفَلَا تَتَّقُونَ

و همانا ما پیغمبر خود نوح را (به رسالت) به سوی امتش فرستادیم. نوح به قوم خود گفت که خدا را پرستید که جز آن ذات یکتا شما را خدایی نیست، آیا شما مردم خداترس و باتقوا نمی‌شوید؟

۲۴. تعبیر خواب در شب بیست و چهارم ماه قمری

با توجه به آیه بیست و چهارم سوره “نور”، تعبیر خواب در شب بیست و چهارم قمری نشان می‌دهد که بیننده خواب، با یک شخص دیگر درگیری و خصومتی دارد. در این خواب، خصم بر بیننده خواب غلبه می‌کند و یا بیننده خواب موفق به ارائه شواهد و دلایلی می‌شود که خصم خود را شکست می‌دهد. تعبیر دقیق‌تر این خواب نیازمند بررسی جزئیات بیشتر و موضوعات مرتبط است.

یَوْمَ تَشْهَدُ عَلَیْهِمْ أَلْسِنَتُهُمْ وَأَیْدِیهِمْ وَأَرْجُلُهُمْ بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ

در روزی که زبان و دست و پای ایشان بر اعمال (ناشایسته) آن‌ها گواهی دهد.

۲۵. تعبیر خواب در شب بیست و پنجم ماه قمری

با استناد به آیه بیست و پنجم سوره “فرقان”، تعبیر خواب در شب بیست و پنجم قمری نشان می‌دهد که بیننده خواب با یک مشکل بزرگ، شرایط ناراحت کننده یا خصومتی مواجه می‌شود. ممکن است در این خواب، بیننده به یک موقعیت غیرمطلوب بیفتد و با چالش‌هایی روبرو شود. تعبیر دقیق‌تر این خواب نیازمند بررسی موضوع و جزئیات بیشتری است که با تحلیل دقیق‌تر و استفاده از قیاس می‌توان به نتیجه‌ای دقیق‌تر رسید.

وَیَوْمَ تَشَقَّقُ السَّمَاءُ بِالْغَمَامِ وَنُزِّلَ الْمَلَائِکَةُ تَنْزِیلًا

و (یاد کن) روزی که آسمان با ابر از هم شکافته و فرشتگان با سرعت تمام (به امر حق) فرود آیند.

۲۶. تعبیر خواب در شب بیست و ششم ماه قمری

با توجه به آیه بیست و ششم سوره “شعراء”، تعبیر خواب در شب بیست و ششم قمری نشان می‌دهد که یک فرد بسیار خوب و عاقل در مقام نصیحت و موعظه به بیننده خواب ظاهر می‌شود. این فرد با نصیحت و مشورت خود باعث می‌شود که بیننده خواب به سؤال خود پاسخ نهایی پیدا کند و به خصم خود غلبه کند، که این امر باعث شادی و خرسندی بیننده خواب می‌شود. تعبیر دقیق‌تر این خواب نیازمند بررسی جزئیات بیشتر و موضوعات مربوطه است.

قَالَ رَبُّکُمْ وَرَبُّ آبَائِکُمُ الْأَوَّلِینَ

موسی گفت: همان خدایی است که شما و پدران پیشین شما را بیافرید.

۲۷. تعبیر خواب در شب بیست و هفتم ماه قمری

طبق آیه بیست و هفتم سوره “نحل”، تعبیر خواب در شب بیست و هفتم قمری نشان می‌دهد که یک فرد جاسوسی خبری به بیننده خواب منتقل می‌کند و بیننده خواب تصمیم می‌گیرد این خبر را تحقیق کند و تأیید کند که آیا خبر درست است یا خیر. تعبیر دقیق‌تر این خواب نیازمند بررسی جزئیات و شرایط مرتبط است.

قَالَ سَنَنْظُرُ أَصَدَقْتَ أَمْ کُنْتَ مِنَ الْکَاذِبِینَ

سلیمان هدهد را گفت: باید تحقیق کنیم تا صدق و کذب سخنت را دریابیم.

۲۸. تعبیر خواب در شب بیست و هشتم ماه قمری

با استناد به آیه بیست و هشتم سوره “قصص”، تعبیر خواب در شب بیست و هشتم قمری نشان می‌دهد که یک فرد مهم و قدرتمند در زمینه تدبیر و برنامه‌ریزی به بیننده خواب ظاهر می‌شود. این شخص به بیننده خواب نشان می‌دهد که او در تصمیم‌گیری‌ها و تدبیرات خود مستقل است و هیچ کس قادر به تدخل در امور او نیست، حتی اگر او به طور خودجوش بیشتر صحبت کند و تلاش کند تا دیگران را قانع کند. تعبیر دقیق‌تر این خواب نیازمند بررسی جزئیات بیشتر و موضوعات مرتبط است.

قَالَ ذَٰلِکَ بَیْنِی وَبَیْنَکَ ۖ أَیَّمَا الْأَجَلَیْنِ قَضَیْتُ فَلَا عُدْوَانَ عَلَیَّ ۖ وَاللَّهُ عَلَىٰ مَا نَقُولُ وَکِیلٌ

موسی گفت: این عهد میان من و توست هر کدام از دو مدت را (در خدمت) به انجام رسانم بر من ستمی نباشد (و نباید باز خواست شوم) و خدا بر این قول (و عهد) ما وکیل است.

۲۹. تعبیر خواب در شب بیست و نهم ماه قمری

طبق آیه بیست و نهم سوره “عنکبوت”، تعبیر خواب در شب بیست و نهم قمری نشان می‌دهد که صاحب خواب به مأموریتی می‌پردازد که برای هدایت گروهی به راه راست، باید در جنگ و تلاش شرکت کند. اگر او در این مأموریت پیروز شود، موفقیت و محبوبیت خواهد یافت و وضعیت او بهبود خواهد یافت. تعبیر دقیق‌تر این خواب نیازمند بررسی جزئیات بیشتر و شرایط مرتبط است.

أَئِنَّکُمْ لَتَأْتُونَ الرِّجَالَ وَتَقْطَعُونَ السَّبِیلَ وَتَأْتُونَ فِی نَادِیکُمُ الْمُنْکَرَ ۖ فَمَا کَانَ جَوَابَ قَوْمِهِ إِلَّا أَنْ قَالُوا ائْتِنَا بِعَذَابِ اللَّهِ إِنْ کُنْتَ مِنَ الصَّادِقِینَ

آیا شما به شهوترانی با مردان خلوت کرده و راه (فطرت زناشویی) را قطع می‌کنید و در مجامع خود (بی هیچ خجلت) به کار قبیح می‌پردازید؟! قوم لوط جز آنکه (به طعنه) گفتند: اگر راست می‌گویی عذاب خدا را بر ما نازل کن به او ابدا جوابی ندادند.

۳۰. تعبیر خواب در شب سی ام ماه قمری

با استناد به آیه سی سوره “روم”، تعبیر خواب در شب سی ام قمری نشان می‌دهد که صاحب خواب با یک وقوع غیرمنتظره روبه‌رو می‌شود و دیگران قصد دارند او را از ادامه راه منصرف کنند. اما صاحب خواب به درستی به سخن دیگران گوش نمی‌دهد و معتقد است که راه خود را درست انتخاب کرده است. این تعبیر نشان می‌دهد که در طول زندگی هر فرد، بار‌ها خواب‌هایی را می‌بیند که هر کدام معنای خاص خود را دارند و باید به درستی تعبیر شوند. برای تعبیر صحیح خواب‌ها، می‌توان از متون قرآن و سخنان انبیا استفاده کرد، زیرا آن‌ها تعبیری دقیق‌تر و واقعی‌تر را ارائه می‌دهند. همچنین، بسیاری از پیامبران و ائمه علم تعبیر خواب داشتند و تجربیات آن‌ها نیز می‌تواند به تعبیر درست خواب‌ها کمک کند.

فَأَقِمْ وَجْهَکَ لِلدِّینِ حَنِیفًا ۚ فِطْرَتَ اللَّهِ الَّتِی فَطَرَ النَّاسَ عَلَیْهَا ۚ لَا تَبْدِیلَ لِخَلْقِ اللَّهِ ۚ ذَٰلِکَ الدِّینُ الْقَیِّمُ وَلَٰکِنَّ أَکْثَرَ النَّاسِ لَا یَعْلَمُونَ

پس تو مستقیم روی به جانب آیین پاک اسلام آور در حالی که از همه کیش‌ها روی به خدا آری، و پیوسته از طریقه دین خدا که فطرت خلق را بر آن آفریده است پیروی کن که هیچ تغییری در خلقت خدا نباید داد، این است آیین استوار حق، و لیکن اکثر مردم (از حقیقت آن) آگاه نیستند.

منبع: کتاب تقویم همسران نوشته حبیب الله تقیان

tags # خواب ، خواب دیدن ، طالع بینی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • تعبیر خواب در ۳۰ روز ماه مطابق با آیات قرآن کریم
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود
  • برتری یک نیمه‌ای ایران مقابل ترکمنستان در زمین خراب عشق آباد
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد