Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین، رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور در گروه ب با برگزاری مسابقات تیم‌های صنایع مازندران، ستارگان ساری، خراسان جنوبی و باشگاه ورزشی مقاومت در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به پایان رسید و تیم صنایع مازندران با توجه به نتایج کسب‌شده به‌عنوان تیم برتر به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی اتفاقات ویژه و تأثیرگذاری که در سالن سید رسول حسینی ساری محل برگزاری مسابقات گروه ب رخ داد خواندن قرآن توسط ماگومد رسول قاضی ماگمدوف روس، دارنده ۲ مدال طلای قهرمانی جهان بود که به اعتقاد او برای رسیدن به آرامش روح و جسم نیاز است انسان‌ها با خدای خود راز و نیاز کنند.

قاضی ماگمدوف کشتی گیر اهل داغستان روسیه علاوه بر ۲ مدال طلای جهان، قهرمانی در بازی‌های اروپایی و ۲ مدال نقره و برنز اروپا را در کارنامه دارد و در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد برای تیم صنایع مازندران کشتی می‌گیرد.

کد خبر 637811 برچسب‌ها کشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۵۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: در راستای حفاظت و صیانت از انفال، با اجرای یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵، رفع تصرف اراضی ملی به مساحت تقریبی ۴ هزار متر مربع واقع در منطقه قارنسرا، توسط سرجنگلبان و نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی ساری حوزه استحفاظی دودانگه و نیرو‌های شرکت چوب و کاغذ انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • معافیت ۲ قهرمان نامدار روسیه از شرکت در مسابقه انتخابی
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • برگزاری فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهاد‌های خلاقانه در مازندران
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر
  • معرفی برترین‌های رده‌های سنی تنیس کشور در ساری
  • تاکید استاندار مازندران بر تعریض و تکمیل پل فجر ساری
  • پخش آهنگ شماعی زاده حین قرآن خواندن در تلویزیون