Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران گفت: موضوع قرنطینه هوشمند به زودی اجرایی می‌شود و کم کم داشتن کارت واکسن برای افراد اجباری می‌شود.

خبرگزاری میزان _ ایسنا نوشت: نادر توکلی درباره محدودیت‌های تردد شبانه کرونا، گفت: سه هفته قبل در ستاد کرونا استان تهران مصوبه‌ای داشتیم که پیشنهاد لغو محدودیت‌های تردد شبانه را مطرح می‌کرد؛ زیرا در شرایط فعلی به نظر می‌رسد این محدودیت‌ها کارایی لازم را ندارند و به همین دلیل پیشنهاد لغو آن را به ستاد ملی دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محدودیت تردد شبانه برای سال گذشته قطعا موثر بود، زیرا در پیک کرونا بودیم و از این طریق توانستیم برگزاری جمع‌های خانوادگی و دورهمی که بیشترین آثار را در افزایش موارد ابتلا داشت را کاهش دهیم.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا استان تهران درباره اعمال محدودیت‌های هوشمند کرونا گفت: عملیاتی شدن طرح محدودیت هوشمند اندکی سخت و زمان‌بر است. بر اساس آنچه که در حال تصویب است موضوع قرنطینه هوشمند به زودی اجرایی می‌شود و کم کم داشتن کارت واکسن برای افراد اجباری می‌شود. البته زدن واکسن به تنهایی مفید فایده نیست و کماکان رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهمیت زیادی دارد.

او درخصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در پایتخت نیز بیان کرد: کماکان این طرح وجود دارد، زیرا وقتی در فاز آرام بیماری قرار می‌گیریم اهمیت طرح نمود بیشتری می‌یابد؛ زیرا ردیابی تماس‌های مثبت در شرایط فعلی بسیار کمک کننده است.

توکلی ادامه داد: آنچه که طبق دستورالعمل داریم این است که انجام تست کرونا در طرح شهید سلیمانی رایگان است؛ دانشگاه‌های علوم پزشکی در حوزه بهداشت در این زمینه هزینه کردند و برگشت این منابع در بخشی با سازمان‌های بیمه‌گر و در بخش دیگر با سایر حوزه‌های مرتبط است و استاندار محترم تهران هم دراین رابطه پیگیر شدند که ان‌شاءلله منابع هم به موازات اجرای طرح تزریق شود.

وی افزود: طرح شهید سلیمانی بسته به میزان مراجعین انجام می‌شود و کماکان به قوت باقی است. کانون‌های مشخص با همکاری بسیج جامعه پزشکی و بسیج نواحی برقرار است و قدرت و شدت اجرای آن بسته به شرایط کلی کرونا است که خوشبختانه می‌توان گفت کووید۱۹ فعلا در بیمارستان‌های تهران به شرایط کنترلی رسیده است و با بحران مواجه نیستیم.

بیشتر بخوانید: تکلیف طرح ممنوعیت شبانه چه می‌شود؟

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب ها: قرنطینه هوشمند واکسیناسیون

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قرنطینه هوشمند واکسیناسیون قرنطینه هوشمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است

به گزارش «نماینده»، سوده نجفی، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در نشست تخصصی دوقلوهای دیجیتال در متاورس شهری بررسی تطبیقی شهر تهران اظهار داشت: متاورس یک دنیای مجازی است که با ترکیب مفاهیم واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR)، به دنبال این است تا به کاربران خود این فرصت را بدهد تا هر آنچه را که در دنیای واقعی انجام می‌دهند بدون نیاز به حضور فیزیکی در متاورس انجام دهند. در واقع می‌توان متاورس را یک جهان برتر معرفی کرد که در آن محدودیت‌های دنیای فیزیکی از بین خواهد رفت و شاید انسان‌ها بتوانند در دنیای آرمانی خود زندگی کنند.

وی ادامه داد: متاورس دارای ویژگی های مختلف و کاربردهای متفاوت است که در حوزه آموزش، سلامت و درمان، بازاریابی، سرگرمی و گردشگری از آن استفاده می شود.

نجفی افزود: توسعه تکنولوژی و گسترش فناوری یکی از راه های افزایش رفاه و آسایش شهروندان است که در سال های اخیر پیشرفت های خوبی صورت گرفته که در انجام امورات روزمره شهروندان و کاهش آلودگی هوا و ترافیک موثر واقع شده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر ششم با توجه به اهمیت این موضوع از ابتدای فعالیت بر مسئله هوشمند سازی تاکید داشته و دارد. در برنامه چهارم تحول و پیشرفت تهران نیز احکامی در خصوص هوشمند سازی مدنظر قرار گرفته است اما متاسفانه موضوع هوشمندسازی به خوبی پیش نرفت و ما امروز با گذشت ۳ سال وقتی از بسیاری از بخش های شهرداری تهران بازدید داریم خود سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق شهرداری نسبت به عملکرد سازمان فاوا شهرداری تهران انتقاد دارد و معتقدند که بسیاری از برنامه‌ها و پروژه‌های ما توسط این سازمان قفل شده و یا به کندی پیش می‌رود.

وی در پایان گفت: آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری در حال حرکت است و تعدادی از شهرهای جهان امروز با استفاده از همین تکنولوژی و فناوری مدیریت بهتر و سهل تر و رفاه و آسایش بیشتر توسط شهروندان را تجربه می کنند و هر شهر و مجموعه ای که نتواند از تکنولوژی های روز استفاده کند قطعا در مرور زمان دچار چالش خواهد شد. امیدواریم در شهر تهران نیز شاهد هوشمند سازی باشیم که انتظار می‌رود که سازمان فاوای شهرداری در این زمینه فعال باشد.

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • نظارت بر حریم تهران هوشمند می شود
  • طرح زوج و فرد در تهران حذف می شود | محدودیت جدید برای موتورسیکلت‌ها در اطراف بازار
  • جزئیات طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک تهران | طرح جدید در نیمه اول سال ۱۴۰۳ نهایی می‌شود
  • زوج و فرد از طرح ترافیک پایتخت حذف شد
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • گروسی: حمله به تاسیسات هسته‌ای قدغن است/به‌زودی راهی تهران می‌شوم
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم