Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@12:41:55 GMT

برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با ۳۷۰عنوان در رزن

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۶۳۷۶

برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با ۳۷۰عنوان در رزن

ایسنا/همدان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن از برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با ۳۷۰عنوان و دو هزار جلد کتاب از ۲۴ آبان تا اول آذرماه در رزن خبر داد.

حمیدرضا علیخانی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تبریک هفته کتاب، اظهار کرد: مراسم تجلیل از فعالان حوزه نشر و کتاب و همچنین آیین رونمایی و نقد و بررسی کتاب‌های نویسندگان بومی شهرستان در این شهرستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: نشست با کتابخوان‌های شهرستان با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های اجرایی به همین مناسبت خواهد بود.

علیخانی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، تبلیغات محیطی و فضای مجازی در تولید محتوا در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در دست اقدام است، تصریح کرد: با هماهنگی فرمانداری شعار هفته کتاب در سربرگ ادارات رزن درج شد و همچنین اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی، مدارس و ... را هم به مناسبت هفته کتاب خواهیم داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن گفت: نشست با  کتابفروشان و فعالان کتابخوانی شهرستان با هدف رفع مشکلات، برگزاری ویژه برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در شهرستان رزن در مجتمع‌ فرهنگی هنری اندیشه، دیدار با مسئولین کتابخانه‌های فعال کانون مساجد و تجلیل از کتابداران و اهدای کتاب به شهروندان و ادارات را هم برای گرامی‌داشت این هفته هدف قرار داده‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از ۲۴ آبان‌ماه تا ۱ آذر سال در شهرستان رزن برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کتاب هفته کتاب استانی شهرستانها هفته کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اشنویه گفت:  در این نمایشگاه اغلب دست‌بافته‌های بانوان سرپرست خانوار به نمایش گذاشته شده است و در برگزاری آن موسسه خیرین امین، اتاق اصناف، اداره امور عشایری، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری اشنویه مشارکت دارند.

روناک تاسا گفت: از برنامه جانبی این نمایشگاه برگزاری نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری شهرستان و پخت نان محلی است.

  این نمایشگاه از ۲۵ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان در محل ساختمان موسسه امین دایر خواهد بود و ساعت بازدید  بعد از افطار تا ساعت ۱۲ شب است.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • جهش در تولیدات فرهنگی و هنری از سوی هنرمندان
  • اهدای بیش از ۱۷۰۰ جلد کتاب به کتابخانه عمومی دانشجو ملایر
  • برپایی جشن امام حسنی‌ها جلوه‌ای از عشق ملت ایران به کتاب الهی بود
  • جشن روز جهانی تئاتر و روز ملی هنرهای نمایشی در اهر
  • نمایشگاه قرآن و عترت سالانه در همدان چرخشی برگزار خواهد شد
  • هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت استان همدان در ملایر افتتاح شد
  • از مجموعه کتاب‌های «سر دلبران» رونمایی شد
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • جریمه ۶ میلیارد و ۱۵۶ میلیون ریالی یک برنج فروشی در بندرانزلی