Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 23 هزار و 453 مشترک جدید گاز در استان جذب شده است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ سیّدرضا رهنمای توحیدی در این خصوص گفت: امسال شاخص های گازرسانی علی رغم محدودیت های برخی منابع از جمله منابع مالی، شرایط کرونایی و... با شتاب مطلوبی رو به افزایش می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با جذب 23 هزار و 453 مشترک جدید، شمار مشترکین گاز در استان به یک میلیون و 700 هزار افزایش یافته است.
توحیدی توضیح داد: برای تأمین گاز این تعداد از مشترکین در سال جاری، 523 کیلومتر شبکه گازرسانی اجرا و 7859 انشعاب در استان نصب شده است.
این مقام مسؤول در شرکت گاز با اشاره به گازرسانی و جذب مشترک در بخش صنعتی تصریح کرد: علاوه بر 89 واحد صنعتی عمده، 54 واحد صنعتی مشمول مصوبه شورای اقتصاد نیز از ابتدای سال تاکنون از گاز طبیعی بهره مند گردیده اند.
مدیرعامل شرکت گاز استان اظهار داشت: تاکنون 98 درصد خانوار روستایی و 100 درصد خانوار شهری به مدار مصرف گاز کشور متصّل شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی

سالن جمهوری اسلامی در استانداری آذربایجان شرقی روز گذشته میزبان همایشی با عنوان «بررسی الزامات تحقق شعار سال» با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از فعالان اقتصادی و مدیران ارشد استان و با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال بود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074537 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نشست تحقق شعار سال با حضور فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • کشف حدود ۶ هزار ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • افزایش فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌شرقی
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • (تصاویر) پشتو قالاسی، قلعه‌ صخره‌ای آذربایجان شرقی
  • بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مجتمع آبرسانی