Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران از رئیس پلیس تهران خواست بر بوستان های تهران نظارت بیشتر داشته باشد.

به گزارش ایسنا، سوده نجفی در جلسه امروز شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به بازدید اخیرش از منطقه 9 گفت: یکی از معضلات این منطقه، پارک المهدی است که پر از آسیب های اجتماعی و معتادان متجاهر بود و کیوسک نیروی انتظامی نیز وجود داشت اما عملا کار خاصی انجام نمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از رئیس پلیس تهران می خواهم نظارت بیشتری بر این بوستان و سایر پارک ها داشته باشند گفت: همچنین از شهردار تهران می خواهم در قرارگاه اجتماعی معضل این پارک و سایر بوستانها را جدی گرفته و به مسئله آسیب اجتماعی با دقت بیشتری بپردازند.

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین یکی دیگر از معضلات این منطقه، ترافیک میدان فتح بود که در ساعات طولانی ترافیک زیادی دارد و بحث تعریض آن مطرح است که تملک سوله های آموزش و پرورش لازم است که از شهردار میخواهم نسبت به این امر اهتمام بیشتر داشته باشند.

وی با اشاره به مسئله نگهداشت برج آزادی گفت: با اینکه نگهداشت برج برعهده شهرداری تهران است اما متاسفانه تملک در دست بنیاد فارابی است و لازم است شهردار کاری انجام دهد و همچنین سرانه فضای سبز کافی نیست که لازم است نسبت به تملک اراضی و تبدیل آنها به بوستان اقدام کند.
اتتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۷۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان از دستگیری یک عضو شورای نسیم‌شهر به همراه شهردار منتخب این شهر به اتهام فساد مالی، دریافت و پرداخت رشوه خبر داد. - اخبار استانها -

سید امیراحمدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در بهارستان، با تأکید بر مبارزه قاطع با فساد گفت: یک عضو شورای نسیم‌شهر به دلیل سوءاستفاده از موقعیت شغلی، دریافت رشوه و اعمال نفوذ دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پرونده مقدماتی فساد این عضو شورا تکمیل شده است، افزود: شهردار منتخب نسیم‌شهر نیز به اتهام پرداخت رشوه به برخی از اعضای شورای نسیم‌شهر بازداشت شده است.

مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری در شورا و شهرداری نسیم شهر/ 7 نفر دستگیر شدند

دادستان شهرستان بهارستان تاکید کرد: مبارزه با فساد در مجموعه شهرداری ادامه دارد و با قدرت این راه را ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه
  • اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع آتش‌سوزی در شرق تهران
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • ساخت هتل در بوستان‌های تهران، هنوز قطعی نیست
  • دستگیری شهردار و عضو شورای یک شهر + جزئیات
  • بازداشت شهردار منتخب و یکی از اعضای شورای شهر نسیم شهر تهران
  • بازداشت عضو شورا و شهردار نسیم شهر / بازداشت نهمین عضو شورا
  • شهردار و عضو شورای نسیم‌شهر دستگیر شدند
  • تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید