Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، اوایل ژانویه به جستجوی رد پای حاج قاسم سلیمانی در سوریه، به روایت فاطمه‌ علی دختر سوریه‌ ای (از اهالی نبل و الزهرا) که چهار سال در محاصره داعش بود، می‌پردازد.

داستان این مستند روایت حضور دختری سوری به نام فاطمه علی است که چند سالی پس از شکست محاصره این شهر به ایران آمده و در اینجا مشغول تحصیل در رشته خبرنگاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهر سوریه بیش از چهار سال در محاصره تروریست‌ها قرار داشته و از جمله مناطقی است که با حضور مستقیم حاج قاسم سلیمانی و فرماندهی وی آزاد شده است.

فاطمه علی در طول مستند با سفر به مناطقی که حاج قاسم سلیمانی در آنجا حضور داشته و منشأ مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های وی بوده از زاویه نگاه خود به روایت این مستند می‌پردازد.

نویسندگی و کارگردان این‌ مستند را محمد هادی نعمتی بر عهده داشته است.

اوایل ژانویه امشب ساعت ۲۳ از شبکه یک سیما پخش می شود. اوایل ژانویه به سفارش مؤسسه مکتب حاج قاسم تولید شده است.

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش سوریه شبکه یک سیما ابومهدی المهندس مستند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش سوریه شبکه یک سیما گروه تروریستی داعش سوریه شبکه یک سیما ابومهدی المهندس مستند اوایل ژانویه حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن ۲ و هایپرسونیک فتاح در عملیات تنبیهی ‎وعده صادق استفاده نشد. این را سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا گفت که برای ‎خدا قوت به دیدنش رفته بودم. وی افزود: در این مرحله باذن الله با توان حداقلی بر ظرفیت حداکثری قرارگاه عبری و غربی غلبه کردیم.

خبرنگار صداوسیما از قول فرمانده هوافضای سپاه: در عملیات علیه اسرائیل، از موشک‌های خرمشهر، سجیل، شهید حاج قاسم، خیبرشکن و هایپرسونیک ۲ استفاده نکردیم

منبع: سایت انتخاب

دیگر خبرها

  • در عملیات سپاه علیه اسرائیل از چه موشک هایی استفاده شد؟
  • «پا به ماه» روایت کرد/ ۲ خواهر دوقلو که با هم باردار شدند
  • آغاز پخش فصل دوم برنامه «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • بیجار سرزمین شهدا و مجاهدت های خاموش است
  • «خدا رو شکر بین لشکر عشق هنوز قاسم سلیمانی زیاده»
  • خبر‌های رسانه بیست و نهم فروردین
  • فصل دوم مستند «پا به ماه» از شبکه دو سیما
  • «مشاور»، از شبکه دو سیما
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید
  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی