Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: همزمان با هفته کتاب، ایده توزیع و اهدا آن با عنوان پیک دانایی با خودرو خاص و دست ساز یکی از هنرمندان استان به حرکت در آمد.

او افزود: این طرح به منظور استمرار شیوه‌های جدید ترغیب مردم جهت توسعه و ترویج کتابخوانی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

برپایی میز کتاب در هیئت‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری

شریفی اضافه کرد: خودرو پیک دانایی و اهدا کتاب به دانش آموزان، نواختن زنگ کتاب در مدارس، عصر شعر ها، نقد و بررسی کتاب، نشست‌های کتاب خوان، نمایشگاه کتاب از مولفان استانی، رونمایی از کتب مولفین استانی از جمله برنامه‌های هفته کتاب است.

بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از بیست و چهارم آبان ماه آغاز و تا یکم آذرماه ۱۴۰۰ با شعار «جای خالی را با کتاب پر کنیم» در سر اسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی هفته کتاب پیک دانایی توزیع کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به اجرای پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» گفت: این طرح یکی از برنامه‌های مهم کتابخانه‌ها استان در فصل بهار است.
فرهادی افزود: در سال گذشته یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب برای کتابخان‌های استان خریداری و توزیع شد.
وی ادامه داد: تلاشمان این است که منابع کتابخانه‌ای مدام به روز رسانی شود تا دستیابی دوستداران کتاب به منابع بهتر و به‌روز تسهیل شود.

دیگر خبرها

  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • پویش «بگذارید کتاب‌ها نفس بکشند» در چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • برگزاری جشنواره ملی روستایی و عشایری در شهرستان کوهرنگ
  • توسعه گردشگری سلامت در چهارمحال و بختیاری در دستور کار است