Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در دیدار با فرماندار جدید شهرستان جم اظهار داشت: سند توسعه شهرستان جم در گذشته نوشته شده که لازم است این سند به‌روزرسانی و اجرایی شود.

وی به مشکلات درمانی شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد: این شهرستان بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ندارد و باید تاش شود که بیمارستان مناسب و استاندارد برای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم شهرستان جم احداث شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بوشهر یکی از ظرفیت‌های مهم شهرستان جم را کشاورزی عنوان کرد و افزود: باید تلاش شود که با حمایت مناسب از بخش کشاورزی این شهرستان به‌ویژه نخل و خرما، زمینه برای توسعه صنایع تبدیلی این محصول نیز فراهم شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه شهرستان جم نیاز به یک تحول عمیق با نگاه انقلابی دارد تصریح کرد: توسعه کشاورزی و تأمین آب شرب و کشاورزی از نکات مهمی است که باید در این شهرستان پیگیری، توسعه و مشکلات موجود آنها برطرف شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مسائل مهمی که باید در جم صورت گیرد، توسعه پایدار و پیشرفت همه جانبه شهرستان در حوزه‌های مختلف از جمله عمرانی، رفاهی، فرهنگی و کشاورزی است.

وی رسیدگی به وضعیت اشتغال و رفع آلایندگی‌ها در شهرستان جم را ضروری خواند و افزود: رفع مشکلات در حوزه‌های فرهنگی، مصلای نماز جمعه، وضعیت دینی، ایجاد بازارچه ارائه کالاهای ارزان و توجه به جوانان و فرودگاه شهرستان جم باید دنبال شود.

کد خبر 5353180

منبع: مهر

کلیدواژه: امام جمعه بوشهر بوشهر شهرستان جم جم زلزله ویروس کرونا بوشهر زمین لرزه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بارش برف کرمانشاه واکسن کرونا عکس استانها گرگان کتاب و کتابخوانی اردبیل سانحه تصادف شهرستان جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب

ماموستا ملا محمود ابن الخیاط امام جمعه اهل سنت و مدیر مدرسه شافعیه سقز در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب وحدت عملی در جامعه اسلامی را لازمه حکومت های اسلامی دانست و اظهار داشت: وحدت در ذیل سایه احترام متقابل شکل خواهد گرفت؛ هر زمان مسئله وحدت و تقریب مطرح می گردد باید به مولفه مهم یعنی احترام در این میان توجه ویژه نمود، البته احترام تنها مختص و فی ما بین مذاهب اسلامی نمی باشد بلکه تمام ادیان در جهان بشریت دارای احترام هستند و توهین به هر شخص و مذهب جایز نیست.

وی افزود: خداوند در قرآن کریم در سوره مبارکه آل عمران آیه ۶۴ می فرمایند: " قُل يا أَهلَ الكِتابِ تَعالَوا إِلىٰ كَلِمَةٍ سَواءٍ بَينَنا وَبَينَكُم أَلّا نَعبُدَ إِلَّا اللَّهَ وَلا نُشرِكَ بِهِ شَيئًا وَلا يَتَّخِذَ بَعضُنا بَعضًا أَربابًا مِن دونِ اللَّهِ" یعنی ای اهل کتاب باید در شناخت خداوند متعال در کنار یکدیگر باشید، این بدین معنا است که غیر از مذاهب اسلامی باید ادیان دیگر را به رسمیت شناخت و باید به مقدسات یکدیگر احترام گذاشت و از توهین پرهیز نمود که این ادیان در زمان خود دارای جایگاه و قابل احترام بوده اند.

این عالم اهل سنت، تصریح کرد: روسا و حاکمان کشورهای اسلامی باید بر رویه اسلام و سنت رسول الله حرکت کنند؛ باید اهداف آیه شریفه "وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَ لاتَفَرَّقُوا.." را دنبال کنند و آگاهانه باید با اهداف آنانی که به تفرقه و جدایی دامن می زنند مقابله کنند.

وی عنوان کرد: عمل به به آیه شریفه "واعتصموا به حبل الله" در نتیجه عمل به رهنمودهای علما و فضلای مذاهب اسلامی است، حکام و روسای دولت های اسلامی باید همواره همراه و پیرو خطوط الهی باشند و از توصیه های علمای اسلام استفاده نمایند.

وی اضافه کرد: مشکلات عدیده جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به نظرات و توصیه های علمای جهان اسلام است؛ اینکه دشمنان از نفوذ و هر نوع آسیب بر پیکره اسلام استفاده می کنند از عدم همراهی حاکمان کشورهای اسلامی با علما است.

ابن الخیاط در پایان تاکید کرد: تمام مسلمانان اعم از اهل تسنن و تشیع ، باید با همبستگی و متحد پشتیبان نخبگان و علماء باشند و علماء نیز پشتیبان امت اسلام بوده و دولت ها نیز حمایت گر امت ، نخبگان و علماء جهان اسلام باشند تا وحدت مداوم برقرار باشد و دشمنان نتوانند ضربه ای به این اتحاد بزنند.

 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • ۱۰ واحد صنعتی اردستان در فهرست صنایع آلاینده قرار گرفت
  • میزان برداشت سالانه آب در خراسان رضوی بیش از ۱۴ هزار لیتر در ثانیه است
  • قهر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سبزوار به ضرر بردسکن است
  • مشکلات جهان اسلام در نتیجه عدم توجه به توصیه های علمای جهان اسلام است/ لزوم وحدت و تقریب بین همه ادیان و مذاهب
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • تکمیل طرح‌های زیرساختی به توسعه شهرستان سبزوار منجر می‌شود
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان