Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@03:47:08 GMT

راه و شهرسازی مدرک مهندسی سید مهدی هاشمی را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۹۹۰۴۵

راه و شهرسازی مدرک مهندسی سید مهدی هاشمی را تأیید کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راه و شهرسازی استان تهران، متأسفانه در روزهای اخیر خبرهایی بدون منبع موثق توسط افراد بی اطلاع در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر نامعتبر بودن مدرک تحصیلی سید مهدی هاشمی منتشر شده و بدون تحقیق و تفحص مورد بازنشر در فضای مجازی قرار گرفته است.

بدینوسیله اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران در راستای تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی صحیح اعلام می‌دارد، مدرک تحصیلی سید مهدی هاشمی حسب پاسخ استعلام دریافتی از دانشگاه مورد تأیید بوده و پروانه اشتغال نامبرده معتبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا بازنشر چنین اخباری سبب تنزل اخلاق حرفه‌ای و انسانی می‌شود.

توصیه این نکته نیز ضروری است که روزنامه نگاران و صاحبان رسانه اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و فضای مجازی می‌بایست نسبت به نشر و بازنشر موضوعات با نگاه به منبع اخبار دقت بیشتری داشته باشند تا مسیر خدمت رسانی به مردم دچار وقفه نشود.

این مسأله به خصوص در حوزه اخبار نظام مهندسی ساختمان مصداق بیشتری دارد و لازم است خبرنگاران در فضای مجازی با درک خوبی که از بار امانت قلم‌هایشان دارند میدان داری کنند، سازمانهای نظام مهندسی در کشور نماد توسعه پایدار هستند و توجه حرفه‌ای و پرسش از نهادهای مسئول ذیربط و مطالبه گری خبرنگاران از مراجع ذی صلاح بالاخص در این حوزه امری ضروری است.

کد خبر 5353069 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مهدی هاشمی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران سازمان نظام مهندسی استان تهران نظام مهندسی زلزله قشم قیمت دلار قیمت خودرو وزارت جهاد کشاورزی مرکز مدیریت راه های کشور شاخص کل بورس گمرک ایران شرکت ملی گاز ایران دلار 4200 تومانی بازار سرمایه وزارت امور اقتصادی و دارایی سید احسان خاندوزی قیمت یورو وزارت نفت فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،طی حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، احمد زیار لاریمی به عنوان رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران منصوب شد. 

 

در حکم وزیر جهاد کشاورزی آمده است: "در اجرای تبصره (3) ماده (7) قانون تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی جمهوری اسلامی ایران و بنا به پیشنهاد شورای استان، بدینوسیله جنابعالی به عنوان رئیس شورای نظام مهندسی استان مازندران منصوب می شوید.

توفیق شما را در عرصه خدمت به بخش کشاورزی از خداوند متعال خواستارم."

دیگر خبرها

  • مهدی هاشمی‌نسب:
  • وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • آبرسانی به ۵ هزار روستا در کشور
  • انتقاد از بی قانونی در نظام مهندسی اهواز
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  • انتصاب رئیس شورای نظام مهندسی کشاورزی مازندران