Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی زندی فر روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: انسداد جاده جدید هشتگرد - طالقان در آذرماه  و  فصل زمستان در کمیسیون ایمنی، حمل‌ و نقل و سوانح رانندگی  استان البرز مصوب شد.

وی با بیان  اینکه محور هشتگرد- طالقان  از خردادماه سال جاری زیر بار ترافیک رفته است ، گفت:  از زمان افتتاح تاکنون، گزارشی مبنی بر وجود مشکل جدی در این محور ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با اشاره به مه‌گیر بودن این مسیر در بیشتر ایام سرد سال، افزود: در نیمه دوم سال به دلیل بارش برف و باران، نبود برخی امکانات زیرساختی و آماده‌ نبودن کنارگذر تونل ممکن است عبور و مرور رانندگان  خطرآفرین شود.

زندی فر خاطرنشان کرد:  برای حفظ ایمنی و کاهش تصادفات رانندگی این محور تا پایان فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ بسته  خواهد بود.

 مدیر کل راهداری البرز گفت: مقرر شد در مدت زمانی که این محور مسدود است، دستگاه‌های ذیربط اقدامات لازم را برای ارتقای ایمنی و تجهیز آن انجام دهند.

مدیرکل راهداری البرز تصریح کرد: کمیسیون ایمنی، حمل‌و نقل و سوانح رانندگی البرز با عضویت مدیران‌ کل دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل ترافیک استانداری البرز، اداره‌کل راه و شهرسازی، هلال احمر، پزشکی قانونی، اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، صداو سیما، سازمان صنعت، معدن و تجارت، پلیس راه  اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز تشکیل می‌شود و این تصمیم توسط اعضای کمیسیون اتخاذ شده است.

رانندگان برای تردد از جاده قدیم هشتگرد - طالقان استفاده خواهند کرد.

شهرستان طالقان با حدود جمعیت متغیر در فصول بهار و تابستان حدود ۱۰۰ هزار نفر  و در فصول پائیز و زمستان حدود ۳۵ هزار نفر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد. 

جاده  کوهستانی جدید هشتگرد - طالقان طی پنج روز اخیر بر اثر بارش برف بسته شد که باتلاش راهداران گشایی شد.

استان البرز دارای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر آزاد راه ،  بزرگراه و راه اصلی و فرعی است که  طول محورهای کوهستانی آن ۵۰۰ کیلومتر می باشد.

۲۷۶کیلومتر از راه‌های البرز شریانی و ۱۱۴ کیلومتر آن ترانزیتی است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان البرز برف و یخ هشتگرد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان البرز سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طالقان البرز برف و یخ هشتگرد استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۹۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز

ایسنا/البرز مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: از  یکم تا سی و یکم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ بیش از ۱۹  میلیون خودرو از جاده‌های استان البرز عبور کردند.

به گزارش ایسنا، علی زندی‌فر روز پنجشنبه ششم اردیبهشت اظهار کرد: براساس آخرین اطلاعات دریافتی ۵۵ دستگاه‌ ترددشمار فعال در محورهای مواصلاتی البرز طی فروردین ماه امسال ۱۹ میلیون ۲۰۲ هزارو ۹۲۲ خودرو از جاده های استان البرز تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی گفت:در این  بازه زمانی ۹ میلیون و ۹۱۲ هزار و۳۰۶ خودرو  با ۲۶.۹ درصد افزایش نسبت به سال گذشته وارد استان البرز شده و ۹ میلیون و ۲۹۰  هزار و ۶۱۶  خودرو با ۱۷  درصد افزایش از استان البرز خارج شده اند.

این مسئول با بیان اینکه در این بازه زمانی حدود ۴.۸ درصد تردد در محورهای مواصلاتی البرز مربوط به خودروهای سنگین بوده است، گفت: سرعت متوسط وسایل نقلیه نیز ۷۴ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران – کرج (محدوده شهرک خاتم) با تردد ساعتی ۶۱۵۳  خودرو بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز یادآور شد: در طی این ۹۸۰ هزار و ۳۹۹ خودرو با پلاک استان البرز در سایر استان‌های کشور مشاهده شده که بیشترین مقصد سفر به استان های تهران، قزوین، گیلان، قم و مازندران بوده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • برگزاری بازی های بومی محلی در روستای آرتون طالقان
  • طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم جعفرآباد اجرایی شد
  • آغاز طرح بهسازی ابتدای بزرگراه قم- جعفرآباد